Erilaisuus

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

outoja puolia minusta kyllä löytyy:

- Olen ylikiltti ihminen. Säälin helposti muita ihmisiä ja minulla on suuri tarve miellyttää muita.
- Nautin yksinolosta suunnattomasti. Kesät olen kotona yksin ja en halua edes nähdä kavereita.
- Kerään tikkareita
- Ankat ovat minulle pakkomielle.
- Minun on pakko erottua massasta. Sählyä kun harrastan ja muut tyytyvät normaaleihin varusteisiin, niin on minun pakko käydä ostamassa mailaani edes pinkki lapa.
Happy panda
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Yli 17000 ihmisestä 0 täsmäsi minua! Se oli ainutlaatuisuustesti xD Olen tosi ainutlaatuinen, neef.
Testi oli hyvä, koska siinä kysyttiin esim. onko korvannipukkaa ja minkä väriset silmät ja tuon tuollaista. Eikä kysyttä mitään "mikä on lempiruokasi".

Testi sijaitsee Heurekassa.

En ole mielestäni erillainen. Minulle vaan sanotaan että olen, mutta en minä tiedä u_U"
Kaikki muut on erillaisia, paitsi minun sisarukset. Meidän kaikkien on hankala saada ystäviä ja siksi me ollaan aika läheisiä :`D
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Lueskelin noita viestejä ja en löytänyt paljoa mitään mikä olisi voinut olla totta minunkin kohdallani. Olen erilainen verrattuna ihmisiin jotka tähän topicciin ovat kirjoittaneet.

Samanlaisuus tai erilaisuus on minulle täysin sivuseikka. Yritän vain toteuttaa rajoja joita olen itselleni laittanut ja yritän toteuttaa elämäntapaa jonka olen mietiskellyt parhaaksi. Haluan asioista faktat joiden pohjalta muodostan kantoja asioihin. Sitäpaitsi nykyään erilaisuus on massailmiö. Minä haluan tehdä asiat niin että ne palvelevat minua loppujenlopuksi eniten, enkä mitään erilaisuutta niin kuin joskus tietämättömänä tein. Minulla oli pitkä tukka 8-vuotiaasta 11-vuotiaaksi asti koska muilla pojilla ei ollut. Olen siitä ratkaisusta kumminkin ihan tyytyväinen. Opin ainakin käyttäytymään niin että kukaan ei päässyt vittuilemaan minulle vaikka pitkä tukka olisikin jotain häirinnyt.
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Nyt tuli mieleen se, että en syö ollenkaan aamupalaa. Ehkä silloin tällöin saatan lasillisen vettä juoda, mutta siihen se jää.

Muita:

- Pidän Kalevan julkaisemaa kalajulistetta seinälläni
- Säilytän vanhoja simpukoita sänkyni alla, pussissa
- Minulla on varmaan 5000 irtonaista postimerkkiä, millä en ole tehnyt koskaan mitään
- Onnistun naarmuttamaan aina joka toisen cd- tai dvd-levyn
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re:

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

LoneWolf kirjoitti:- Onnistun naarmuttamaan aina joka toisen cd- tai dvd-levyn
Pikkase sama problema tääl XD
- Kuuntelen musaa MP3:l ihan täysii (yleensä)
- Joskus kun en jaksa viedä joitan puhtait vaatteit paikoilleen heitän ne vaan mun sängylle

Ei tullu muit mieleen, mut niit on kuitenkin lisää XD
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Dynamo
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ma Kesä 04, 2007 12:13
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Erilaisuus

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Joku mainitsi tuolla jossain välissä sen Heurekan ainutlaatuisuus-testin.. Minuakin täsmäsi siinä 0 ihmistä. X3

hmm, katotaas, mitä keksin..
-Minulla on ADHD, joka osaltaan taitaa tehdä minusta melko omalaatuisen persoonan. X3
-Tykkään robotti-jutuista, kuten Megaman ja Transformers, ja keräilen Transformers-leluja. : D Mutta vain niitä hahmoja, joista pidän. XD Olen tilaillut TF:iä ainakin Australiasta ja USA:sta(senmaalaisista nettikaupoista siis)..
-Huumorintajuni on armottoman sarkastinen ja pilkallien.. Oikeasti, ainakin täältäpäin on suht vaikea löytää (samanikäisiä)ihmisiä, joilla on samanlainen huumorintaju. >_>
-Rakastan neonvärejä!
Deidara FC //// Itachi FC // Akatsuki FC // Dosu, Zaku & Kin FC
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Erilaisuus

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Hmm olen hyyvin erillainen ihminen, monet voivat todistaa..

-Pipo on pop.. Lempipäähineeni ehdottomasti on villapipo (pikkuveljen tekemä).. Nyt niitä on kaksi; liian iso punainen (favoriitti) ja punamusta sopiva (nyt käytössä..) Pipoa koristavat viellä kuulokkeet, joita todella pidän pipon päällä, en alla. :)

-Ihan sekainen musiikkimaku. Menee niin heviä ja metallia kuin räppiä ja sen sellaista ^^" Tästä on juttua metallimusiikki fc:stä..

-Ulkoinen olemus. Isot verkkakangas pöksyt, pipo (ks. ylin), XL-t-paita, iso paita sen päällä, kuluneet skeittikengät ja kaiken kruunaa iso hiuspehkoni (yltää suuhun) ^^" Ja reppu kuulkaas voittaa olkalaukun :P Mitähän viellä, hiuksien pitäisi muuttua ensi vuonna sähkönsinisiksi että älkää järkyttykö X)

-Outo persoona. Löydän itsestäni ainakin 3 "persoonaa": koulu-, ystävät- ja kotipersoonaillisuus. Olen lievästi härö, angstinen ja positiivinen yhtäaikaa.. Lauon tyhmiä vitsejä..

Siinä lyhyt tietopakeetti. Kuitenkin haen jotain todella erilalsita tyyliä tai sellaista jonka perusteella ei voi luokitella ^_^
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Re: Erilaisuus

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

-Olen kalju nainen. piste.
Kuva
Avatar
Take
Genin
Genin
Viestit: 101
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 22:27

Re: Erilaisuus

Viesti Kirjoittaja Take »

Hmm.

-Take katsoo todella vähän elokuvia.
-Take ei tuijota televisiota juuri ollenkaan.
-Take ei omista yhtäkään pelikonsolia eikä yhtäkään tietokonepeliä.

Nuo seikat johtavat siihen, että Takezo on masentava, tylsä, ulkona kaikesta eikä tiedä juuri mistään mitään. Eivätkös ne ole nykyään vähän sama asia kuin erilaisuus?
Jayness kirjoitti:Mehän ollaan ihan samiksia! : D
Eiiiiih!! Nyt Take-parka ei ole enään yhtään erilainen. AngstAngstAngst.
Viimeksi muokannut Take, La Loka 13, 2007 23:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Re: Erilaisuus

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Takezo kirjoitti:Hmm.

-Take katsoo todella vähän elokuvia.
-Take ei tuijota televisiota juuri ollenkaan.
-Take ei omista yhtäkään pelikonsolia eikä yhtäkään tietokonepeliä.

Nuo seikat johtavat siihen, että Takezo on masentava, tylsä, ulkona kaikesta eikä tiedä juuri mistään mitään. Eivätkös ne ole nykyään vähän sama asia kuin erilaisuus?
Mehän ollaan ihan samiksia! : D
Kuva
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: Erilaisuus

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

En liion koe itseäni samanlaiseksi kenenkään tapaamani ikätoverin kanssa. Luulen kai olevani kypsempi. En ole. Toisaalta voin olla hyvinkin massaa. Olen itse asiassa erittäin sulautuva persoona. Olen sukujuhlissa hyvä tapainen nuori poika, koulussa olen
rivo puolikas työrauhan häiritsijä sekä että kiusaajien kiusaaja. Isomman kaveriporukan kanssa energia varastoni nousevat riittäisi, vaikka kuuhun kävelyyn, kun taas jos olen jonkun rauhallisemman kaverini kannsa, keskustelen asiallisesti välillä vähän kiroillen ja sillä tavalla : ) Eli siis joukossa se kaikki tyhmyys tiivistyy ja purkautuu minusta. Eli siis näin. En tiedä vastaanko kysymykseen mitenkään.
Kuva
Avatar
Nazgael
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 03:49
Paikkakunta: The Merciless And Cold Forodwaith

Re: Erilaisuus

Viesti Kirjoittaja Nazgael »

En tappele (todella humalassa, niinkuin useimmat tekevät ) humalassa. Siinä varmaan ainoa, sillä jos tappelen, täytyy ottaa pari päivää taukoa kaikesta kun rystyset on aivan paskana ja hävettää lähteä ulos katsomaan kättensä jälkeä, ei nimittäin yleensä ole kaunista jos olen ajautunut tilanteeseen mistä ei muulla tavalla pääse pois. Ja sitten on varmaan se että en ole tavannut ketään joka osaa olla yhtä kusipää silloin kun haluaa olla... Hmm. Hei vaan. :D
Kuva
Either shit happens, or shit just happens. Either way it's still shit. Like the rasta say, let's smoke this shit.
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Re: Erilaisuus

Viesti Kirjoittaja Sham »

Nykyään pukeudun ilmeisesti niin omituisesti (ja sanon jo valmiiksi, että en pukeudu jernutyyliin, goottilolitaksi tms.), että kaverini ihmettelevät asuvalintaani kun tulen kouluun farkut ja t-paita päällä ja ohikulkijat kyselevät, onko kaikki hyvin. Hassua kun siihen on itse niin tottunut ettei tajua.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Hölmö
Genin
Genin
Viestit: 161
Liittynyt: La Kesä 16, 2007 23:56

Re: Erilaisuus

Viesti Kirjoittaja Hölmö »

Usoda kirjoitti:- Poltan, juon ja käytän muitakin enemmän ja vähemmän laillisia päihteitä. (en ole nirso päihteiden suhteen)
- En pidä eläimistä.
- En tule luonnostani toimeen hyvin ihmisten kanssa tai sopeudu mihinkään porukoihin.
- Pelkään 11-17v nuorisoa. (koulutraumat)
- Olen liian avoin. En osaa puhua ja menen täysin lukkoon jos en pysty olemaan avoin itseni ja avoimuus taas joskus satuttaa itseäni toisten johdosta.
- En käy töissä, tai koulussa. En sopeudu niihin piireihin.
- Pukeudun lähes aina täysmustaan, ainoa aika milloin minut näkee värikkäämmin pukeutuneena on conit tai muut tapahtumat jonne cossaan.
- En pidä auringonvalosta ja yritän parhaani mukaan vältellä sitä.
- Olen suvun viimeinen lapsi ja myös sen musta lammas.
kotiutua)
Mitä tarkoitat tuolla mustalla lampaalla? ja Mikä tuossa auringon valossa on pahaa??
Kuva
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Re: Erilaisuus

Viesti Kirjoittaja Disaster »

Nojoo.
-Sormet on aika omalaatuset
-Vihaan suurinta osaa ihmisistä jotka tunnen.
-Vihaan melkein kaikkea (Sorppa nyt vaan mut ala-aste oli joka toinen päivä piestyks että koita siinä nyt pitää muista ihmisistä)
-Olen 100% kusipää kun mut oppii tunteen
-Suutun erittäin nopeasti... MITÄ NAURATSÄ!?

Sitten muuta en keksikkään.
Vastaa Viestiin