Horoskooppinne

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Horoskooppinne

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Olen syntynyt 10.08 muistaakseni klo 01.45. Horroskoopin kuvaus leijonasta usein pätee.

Nimi
Leijona

Päivämäärät
23.7 - 22.8

Elementti
Tuli

Planeetta
Aurinko

Luonnekuvaus
Koska Leijonan jakso on vielä kesäinen ja valoisa, on merkin alla syntyneissä jäljellä hallitsijan elkeitä ja hetkittäistä itseriittoisuutta. Sydämessään Jalopeura välittää aidosti lähimmistään ja alaisistaan. Jos hänen itsetunnossaan ei ole vikaa, hän on lämmin ja valoisa ja pystyy tulemaan lähelle ihmistä.

Hän nauttii saamastaan huomiosta, mutta ei juuri koskaan kuvittele saavuttaneensa kaikkea yksin: voittaessaan Syksyn sävelen hän jakaa ruusut tukiryhmälleen.
Kuva
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Horoskooppinne

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Mä oon OINAS :wink:!
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Horoskooppinne

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Härkä

Elementti ------ maa
Planeetta ------ Venus
Tuoksu -------- Ruusu
Kivi ----------- Koralli
Metalli -------- kupari
Väri ---------- Vihreä
Päivä --------- Perjantai
onnenluku ----- 6

Eli päin peetä nämä..
Happy panda
Avatar
SuzyQ
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Pe Marras 24, 2006 23:07
Paikkakunta: Forssa

Re: Horoskooppinne

Viesti Kirjoittaja SuzyQ »

Mie oon Härkä. Varsinaisesti en horoskooppeihin usko, mutta onhan niitä huvikseensa lukea. Varsinkin näitä vuosihoroskooppeja on hauska lukea vuoden loputtua ja katsoa, että pitivätkö ne paikkansa.
Y.S.A.K. - Metallimusiikki F.C. - Hatake Kakashi F.C. - // J-Rock ~ FC//
Avatar
Hatashi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 21:46
Paikkakunta: Imatrallahan mie..

Re: Horoskooppinne

Viesti Kirjoittaja Hatashi-san »

Neitsyt olen x)

Välillä kaverit kuittailee siitä^^ eipä se pahemmin haittaa.
"Deeper, I wanna go, hesitating no longer!
Mr. Reaper, let me show, my soul has grown much stronger"
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Horoskooppinne

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Oon Jousimies. (yksi räveltämisen mestareista) ^^"

Jos jotakuta kiinnostaa nämä horoskooppihössötykset niin suosittelen lainaamaan Saffi Crawford - Geraldine Sullivan Syntymä, tähdet ja numerot. Luonneanalyysi vuoden jokaiselle päivälle, oli todella hauska lukea oma ja kaikkien tuttujen.. pitivät hyvinkin paljon paikkaansa.
Kuva
Avatar
Sucha
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 01:24
Paikkakunta: Thor Camp

Re: Horoskooppinne

Viesti Kirjoittaja Sucha »

18.4 syntynyt. Eli Oinas olen, en jaksa nyt alkaa noita elementtejä yms. laittamaan.
Kuva
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Horoskooppinne

Viesti Kirjoittaja Mirha »

SKORPIONI
Olet ovela liikeasioissa, eikä sinuun voi niissäkään luottaa. Pääset huipulle, koska olet täysin kylmäverinen taktikko. Olet hyvin seksuaalinen, joten aloitat masturboinnin jo tarhassa. Aikuisena sinua kiihottavat erityisesti muiden puolisot. Useimmat Skorpionit ammutaan sänkyyn (ei omaan). Skorpioneille on kehittynyt varsin voimakas intuitio, joten ne saattavat yhdellä vilkaisulla havaita keneltä ne saavat mahdollisimman primitiviistä seksiä lähimmän vartin aikana. 109% Skorpioneista käyttää sikana hyväkseen tätä lahjaa. Monet Skorpionien seksuaalisen himon kohteeksi joutuneet miettivät vielä vanhainkodissakin, että mikä heihin oikein iski? Mikäli muisto palautuu elävänä mieleen, hiippailee tälläinen vanhus vielä viimeisillä voimillaan onanoimaan vanhainkodin paskahuusiin.

Onnenkapine: 9 mm luoti (käyttämätön)
Onnennumero: 69
Onnenväri: Makuuhuoneen valo
Motto: "Käänny ympäri niin kokeillaan yhtä toista asentoa"
Auto: Chevy Van plyysisisustuksella

Lähde.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Re: Horoskooppinne

Viesti Kirjoittaja karasuka »

OINAS.

Olen stereotyyppisin oinas mitä löytyy. <3
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Horoskooppinne

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

VESIMIES Sinä olet nepopatti, mutta äärimmäisen mustasukkainen ja omistuksenhaluinen diktaattori, vaikka annat ymmärtää jotain ihan muuta. Valehtelet paljon. Olet hyvin piittaamaton ja epäkäytännöllinen, jonka vuoksi toistat virheitäsi ja erehdyksiäsi kuin magnetofoni yhä uudelleen ja uudelleen. Kaikki ihmiset ja jopa eläimet pitävät sinua harvinaiset tyhmänä. Olet valmis vaikka sahaamaan oman pääsi irti, jotta saisit "ystäväsi" sanomaan, "sä olet mun paras ystävä". Seuraavalle ystävälle haukut edellisen ystäväsi ja olet valmis syömään vaikka jätöksesi, jotta saisit "ystäväsi" sanomaan, "sä olet mun paras ystävä..."

Onnenkapine: Ystävänpäiväkortti
Onnennumero: Ääretön
Onnenväri: Mikä tahansa joka miellyttää muita
Motto: "Tulisitko ystäväksi yksinäiselle Vesimiehelle? Tietenkin tositarkoituksella!"
Auto: Nivelbussi


^
tuota Mirhan linkistä X'D Osittain juu, miksi ei pitäisi paikkaansa.. Osa on kyllä niin hatusta että. :D
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Horoskooppinne

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

KALAT:

Kalat ovat tähtikartan herkkiksiä. He ymmärtävät asioista paljon henkisellä tasolla ja syvät tunteet tekevät heistä empaattisia ja kilttejä. Kalat ovat henkiseltä kapasiteetiltaan viisaita ja erittäin rakastettavia. Heillä on kyky nähdä toisen ihmisen tuskaa eivätkä he koskaan käännä selkäänsä muille. Ystävät ja läheiset merkitsevät heille eniten maailmassa - toisten hyvinvointi on Kaloille kunnia-asia. He ovat valmiita luopumaan mistä vain, jos se tekee toisen olon paremmaksi.

Kalat ovat erittäin suvaitsevaisia, lempeitä ja epäitsekkäitä. Kaikki ihmisryhmät ovat heille samanarvoisia. Usein heillä onkin ystäviä eri vähemmistöistä.

Parisuhteessa Kalat ovat romanttisia ja luotettavia, Kalat rakastavat rakkautta. Avoimuus tunteissa tekee heistä vilpittömiä ja hyviä keskustelijoita. Toisaalta, ennen kuin muut ehtivät huomata, Kalat ovat jo aistineet heistä kaiken mitä haluavat ja tarvitsevat.

Kalat ovat runollisia ja taiteellisia. He löytävät syvän tarkoituksen jopa maitopurkista. Kalat etsivät äärimmäisyyksiä, eivätkä tyydy keskinkertaisuuteen. Herkkyys saattaa mennä jopa niin pitkälle, että enneunet ja parantamisen lahjat eivät ole Kaloilla harvinaisia.

Ja sitten totuus…
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Horoskooppinne

Viesti Kirjoittaja minori »

Syntynyt pari päivää aikaisemmin kuin Ringo, eli oinas myöskin. ^^ Ja vaikken näihin uskokaan, niin näen kyllä luonteessani aika paljon sellaista mitä oinaiden väitetään olevan...
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: Horoskooppinne

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

Vesimies, jep kerjään huomiota, jep valehtelen paljon ja jep olen piittaamaton niin ja kyl mä kaveruuden eteen yritän jonkin verran aina panostaa ja tykkään paljon positiivisesta palautteesta sen eteen teen aika paljon. (En tietenkään aina kuten kotona tietyissä asioissa tjsp. Muu on melkolailla bullshittiä.
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Horoskooppinne

Viesti Kirjoittaja Runte »

Tähtihoroskooppi on Härkä, toukokuussa kun syntyny oon ja Kiinalainen horoskooppi on Hevonen, sillä oon 1990 vuoden tammikuun jälkeen syntynyt.

Merkityksiä en kyl yhtää tiä, eipä oikee kiinnostakkaa x)
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Horoskooppinne

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Syntynyt 20. tammikuuta armonvuonna 1991, joten länsimaalaisessa eläinradassa edustan Kaurista, nouseva Vaaka, Vesimies Saturnuksessa muistaakseni.

Ja sit nää status jutut...
Hallitseva planeetta: Saturnus (Tarot kortti => Maailmankaikeus)
Elementti: Maa (Tarotkortti => Pentaakkelit)
Onnenkivet: onyksi ja kuukivi.
Onnenluku: 8 ja 9
Onnenvärit: syvän sininen, musta, tummanharmaa
Päivä: lauantai
Kukka: orvokki


Kauriin Tarot on sitten Paholainen.

Luonnekuvaus vielä viimeiseksi... Kauris on tähtimerkkien Veli Ponteva. Hän tietää, että talven yli selvitään vain kovalla työllä, yhteisellä yrittämisellä ja tarvittaessa hammasta purren. Suomalaisten kansanluonnetta sanotaan kaurismaiseksi: älä luota vieraan apuun, älä odota herroilta liikoja ja päästä pieni piru irti, kun siihen on aihetta. Tämä käytännöllinen talviluonne on jo syntyessään vanha ja hyperrealistinen.

Usein vasta eläkeiässä hän antaa huumorinsa tulla esiin. Kauriilla on toinenkin puoli. Vastuuta kantavan ja itseään kontrolloivan kuoren alla on myös hillittömyyttä ja halua kaataa patsaita. Joka 20. Kauris ei välitä kätkeä sarviaan, vaan elää täysin omien lakiensa mukaan inhimillisenä outolintuna, jota pelätään ja palvotaan.


Kiinalaisessa vastaavasti Metalli-Hevonen, sisäinen eläin Vesi-Puhveli ja salainen eläin Rotta.

Metallin elementin symbolit...
-The West
-Autumn
-White Tiger
-The Planet Venus
-The Color White
-Respiratory system & Lungs
-Determined, Self-reliant, Unyielding, Strong, Tenacious, Forceful
-Reserved, Needs Personal Space, Sophisticated, Seeks pleasure, caring, respectful


Ja sit erikseen Hevosesta...
-Yang, 3rd Trine, Fixed Element Fire: Cheerful, popular, quick-witted, changeable, earthy, perceptive, talkative, agile mentally and physically, magnetic, intelligent, astute, flexible, open-minded. Can be fickle, anxious, rude, gullible, stubborn, lack stability and perseverance.
Kuva
Vastaa Viestiin