Chapter 296

Keskustelua Bleach-mangasta
Avatar
Uraha
Genin
Genin
Viestit: 176
Liittynyt: La Helmi 24, 2007 23:31
Paikkakunta: Haukipudas

Chapter 296

Viesti Kirjoittaja Uraha »

http://manga.bleachexile.com/bleach/296/1/ Tuosta voi lukea onlinena.
Spoileri, maalaa nähdäksesiJäi itseä vähän hämäämään, että onko Nelillä joku tietty aikaraja?
Kuva
Thanks, Lusikka-sama

'' I was uncool, be uncool was cool ''
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Chapter 296

Viesti Kirjoittaja Runte »

Uraha kirjoitti:
Spoileri, maalaa nähdäksesiJäi itseä vähän hämäämään, että onko Nelillä joku tietty aikaraja?
Spoileri, maalaa nähdäksesiTai sit sen voimat vaan loppu?
Itse oon sekä yllättynyt että ilonen Nelielin Hollow -muodosta.. Sellanen, jotka ei ois tullu ees mieleen mutta on myös samalla sellanen, joka sopii sille hyvin.. :'> Ja sitten hieman jäi myös häiritseen Tämä sivu.. ^^; Mistä se oikeen sen miekan kaivo? Onks se muka miekka? Miks ihmeessä se sitä just "siellä" säilytti? :33
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Chapter 296

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Olipa kaikessa avo- ja piilohomoudessaan aika wtf-chapu. Odotan innolla seuraavaa. Kunnon cliffhangeriin jäi.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Chapter 296

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Mä tykkäsin Nelin miekasta :D
Spoileri, maalaa nähdäksesiKyllä mäkin luulen että Nelin miekan kanssa kävi niin kuin Ichigolle käy sen hollow-maskinsa kanssa, että kun on tietyn aikaa käyttänyt niin sitten sen voimat hupenee tai se vaan loppuu. Kuiteski Ichigo tulee ja pelastaa tilanteen, saas nähdä..

Noitora on ihan kamala kusipää.. :F oli pakko sanoa :D
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Kaksu da Pervert
Rookie
Rookie
Viestit: 81
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2006 16:53
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Chapter 296

Viesti Kirjoittaja Kaksu da Pervert »

Runte kirjoitti:Ja sitten hieman jäi myös häiritseen Tämä sivu.. ^^; Mistä se oikeen sen miekan kaivo? Onks se muka miekka? Miks ihmeessä se sitä just "siellä" säilytti? :33
Mäki katoin pikkaset´n et mitä mustaa se sieltä housuistansa(vaikkei ne oo ees housut xD) veti XDDDD Seuraavaachapua vaan ootteleen innolla.
Vastaa Viestiin