Ärsyttävät sisarukset

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Ärsyttävät sisarukset

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Meillä niitä kakaroita talossa oli iha tarpeeks. meinas tila loppua. Elikäs:

nuorin sisko täyttää nyt varmaa 11 tai 12. en oo varma..
toinen nuorempi sisko täytti kesällä 17
minä oon se keskimmäinen naksu täällä.. ikää siis 19 ja puoli
isoveljiä mulla on kaks. vanhempi täyttää ylihuomenna 23 ja vanhin on jo 27 kaiketi ^^

kinaa minulla on ollu jokaisen kans joskus. Minä kiusasin nuorempaa siskoani ja hän nuorinta. Minua puolestaan kiusasi isompiveljeni. Eli tämmöne kiertokulku. Voitte kuvitella millasta sirkusta ollu ku on aina asuttu pienessä rivitalossa ^^ Mut nyt aletaa olla nii vanhoi ettei enää tapella. Eikä enää asuta kotona. siskokset enää siellä majailee. Minä ja kaksi veljeäni ollaa lähetty muualle :P minä kauimmaks eli toiselle puolelle Suomee ^^ Mut enpä sisaruksiani mihinkään vaihtaisi. Rakkaita ne on ja monet naurut ja kivat hetket on koettu ja tullaan kokemaan =)
Happy panda
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Ärsyttävät sisarukset

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Mulla on 14-vuotias pikkusisko. Ei se oikeastaan ole ärsyttävä, muuten kuin sillon jos se on pahalla tuulella. :) Että me tullaan tosi hyvin juttuun keskenämme, vaikka kinoja onkin aika paljon mutta me sovitaan ne heti. Mä olen iloinen että mulla on niin kiva sisko. 8D
Avatar
Spica
Genin
Genin
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 21:25
Paikkakunta: Klaukkala

Re: Ärsyttävät sisarukset

Viesti Kirjoittaja Spica »

Minulla on kaksi pikkuveljeä (15- ja 13-vuotiaat), joiden kanssa olen tapellut ihan yhtä lailla. Nuorempina leikittiin yhdessä ja nyt, varsinkin vanhemman kanssa ollaan aika lailla kaveripohjalla. Ennen olin itse se, joka ärsytti ja sai heidät kimppuuni, mutta nyt ne tappelee lähinnä keskenään. Minä olen se, joka huutaa olemaan hiljaa, ja menee välillä kiskomaan irti toisistaan. Joudun myös nyrkkeilysäkin osaan, kun purkavat turhautumistaan, mutta otan sen kiintymyksen osoituksena :wink: Kumpaakaan en silti vaihtaisi.
"When you walk away, you don't hear me say, please, oh baby, don't go. Simple and Clean is the way that you're making me feel tonight; it's hard to let it go.
Hold me. Whatever lies beyond this morning, is a little later on. Regardless of warnings the future doesn't scare me at all; nothing's like before."
-Utada Hikaru
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re:

Viesti Kirjoittaja Francis »

Nojaa, tuosta edellisestä viestistäni poiketen, en pidä yhtäkään sisarustani enää niin ärsyttävänä, vaan me kiusaamme joukolla muita immeisiä ^_~ Näin sen olla pitää!

Eli ei ole ärsyttäviä sisaruksia, tietysti vain silloin kun jolla kulla on paha päivä, mutta niihin ei ole varaa kun ei muutenkaan näe niin usein ;_;
Kuva
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Ärsyttävät sisarukset

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Kahden pikkusiskon ylpeä isosisko >) Vanhempi on minua kolme vuotta nuorempi (13)ja nuorin neljä vuotta (12). En voi kieltää etteikö sisarusviha ja veljessurmat välistä kävisi mielessä, kun tavarat lentelevät ulos ikkunoista ja taistelu tyhjänpäiväisistä asioista käy kuumimmillaan. Tämä on kai jokaiselle siskon tai veljen omaavalle erittäin tuttu tilanne; kymmentä unohdettua hyvää asiaa kohden muistetaan ikuisesti se yksi paha. Väitän kumminkin että suurimman osan aikaa sisarussuhteemme on varsin hyvä, olemme puheväleissä, harrastamme samoja asioita ja uskomme toisillemme vähän vakavampiakin huolia. Tämä pinnan alla uinuva lämmin sisaruus on kaiketi haalentunutta perua ajoilta jolloin vanhempamme erosivat, ja minä olen joutunut olemaan pikkusiskoille jossain määrin vähintäänkin esimerkillinen, meillä kumminkin on vielä joitakin vuosia sitten ollut aika hiton kurjaa ja ties kuinka monen vähän jokapäiväistä angstia isomman tragedian jälkipyykkiä. Elämä, ja me toisillemme kumminkin hymyilemme nykyään takaisin lähes kaikilla saroilla, vaikka maja muistuttaisikin risukasaa.
Omilla pikkusiskoillani luojan kiitos ei ole mitään liian ylimaallista teini-kapinaa meneillää (minulla ei ollut edes liikaa varaa aikoinani, oli muuta ajateltavaa). Violalla (se vanhempi) on tosin toisinaan vähän enemmänkin asiaa kitistävänään (aiheen vakavuus on hyvin näennäinen aihe yleensä). Iskän ja äitipuolen arvion mukaan tämä kitinä, ja Violan ajoittainen kiukuttelu saattaa olla jonkinlaista ikävääkin meikäläistä kohtaan, kun muutin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. En halua hypätä liian rajuihin johtopäätöksiin, mutta siihen nähden miten Viola toisinaan tuntuu kerjäävän lisähuomiota äidiltä, uskon kyllä teoriaan vähäsen. Viola kun elää paraaikaa varsin mälsää vaihetta elämässä, kun hän on vasta lähtenyt yläasteelle. Kaikki rääkistä hengissä selvinneet (tytöt) kai tietävät (en usko että muualla olisi kamalan erilaista) minkälainen sosiaalinen painehelvetti yläaste 'niinku on'. Itse menetin yläasteen ensimmäisenä syksynä lähes kaikki vanhat kaverini sen takia, etten oikein sopeutunut ystävieni muutokseen. Hiustenvärjäyksen ja vaatekaapin uudelleen täytön kyllä ymmärrän, mutten sitä, kuinka luonne ja asenne saattoi muuttua niin. Toistaiseksi Viola ei ole näyttänyt muuttuvan paljoakaan, yhä se kotona ainakin kulkee yöpaidassa ja käyttäytyy omin sanoin niin, ettei kukaan koulussa uskoisi silmiään jos näkisi hänet nyt. En olisi ikinä hirveästi uskonut olevani näin koti-ikäväinen viimeinkin kun pääsin pois tuolta metiköstä, mutta aika usein minua kalvaa fiilis, että haluaisi vain kesken päivän lähteä kotiin katsomaan miten Violalla ja porukoilla menee, ja sitten mennä omaan sänkyyn nukkumaan.
Venla, nuorin sisko on jo luonteeltaankin ollut aina rauhallisempi kuin dynaaminen Viola; tosin kun Violalla ja Venlalla on noin pieni ikäero, Venla parka joutuu usein kevyen kiristyksenkin alaisena toimimaan Violan kätyrinä. Ei tätä enää tapahdu niin kuin aikoinaan, mutta vieläkin se on yhtä huvittavaa katsella, kuinka lemppari uninallen varastaminen saa Venlan ja Violan tappelemaan kuin kakarat. Venkku on meistä kaikista ehkä eniten hymytyttö materiaalia, hän on urheilullinen, itseopiskellut soittama pianoa tosi hyvin... ja kaikin puolin oh so sweet girl, siinä missä Viola viilettää mustissa tennareissaan 'Diru-Jenunsa' vanavedessä, ja minä väkerrän omiani pimeässä loukossa valoherkät silmät kiiluen. Toisin kuin Viola ja Violan valituksen aiheet, Venlan kanssa on yleensä kaiki puolin vain mukavaa, keskustella tai pelata videopelejä tai katsella elokuvia; yllättäen makumme eivät kumminkaan eroa niin paljon. Kilteissä ja luonnonkauniissa tytöissä on kuin onkin asennetta, ainakin Venkussa, sillä sen kerran (Venlalla kun on varmaan pidempi pinna kuin minulla) kun hän suutahtaa, se on oksat pois yleensä Violaltakin.
Kuva
Avatar
Shoubi-sama
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: La Loka 27, 2007 15:05
Paikkakunta: Vanda
Viesti:

Re: Ärsyttävät sisarukset

Viesti Kirjoittaja Shoubi-sama »

minulla on 16 vuotias isosisko joka haastaa riitaa aina ennen nukkumaan menoa dissaamalla meikää tai muuta vastaavaa. sitten se pistää mut siivoomaan ja lähtee ite maailmalle kavereiden luokse. no nyt, ku olen omatoimisesti alkanu siivoomaan ja olemaan sen mielestä niin äitimäinen ni se on alkanu valittaa siitä, vaikka ite aikasemmin pisti mut aina siivoomaan.

se osaa olla ärsyttävä myös muullakin tavalla. se härnää muo kerjäämällä huomiota multa ja muuta vastaavaa. mölyää mun vieressä, ku joku idiootti ja muutenkin koittaa saada mut nauramaan tai edes hymyilemään. pokka on sen verran alkanut pitää viimeaikoina, ettei sen jutut enään kiinnosta muo.

mulla on myös niinsanottu pikkuveli. se on velipuol. sitä näkee harvoin, mutta ollaan lähipäivinä muuttamassa ja se muuttaa meille myös ym ym. en jaksa selittää tarkemmin. se kiusaa väkivaltaisin keinoin aina kavereittensa kanssa muo. yritän sitten selitellä sille järkeä päähän, mutta sillä menee kaikki toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. se ei myöskään ymmärrä asioita kerrasta, jos mari(äitipuoleni ja sen äiti) sanoo sille jotain kieltävästi. no se poika onkin sota hullu ja mahtailee aina voittavansa, jos ottelen sitä vastaan tyyliin naruto ultimate ninja pelissä tai ihan guitar hero pelissä. voitan sen silti aina. se haluu aina uusinta matsin ja hävii mulle taas. ://
Kuva
NaruSasu | DA-tili | Frozen picture
Avatar
Dents
Rookie
Rookie
Viestit: 67
Liittynyt: Su Joulu 21, 2008 10:16

Re: Ärsyttävät sisarukset

Viesti Kirjoittaja Dents »

Olen ehkä vastannut, mutta.....

Itselläni on pikkuveli ja pikkusisko. Kummatkin riehuvat ja kiusaavat kaiken aikaa, mutta rakastan heitä silti ^^ Ja niin, uusi sisarus putkahtaa maailmaan Toukokuussa.
Kaveri:Sä oot vaan tietsikalla. Sun pitäs nähdä maailmaa!
Dents:Okei.*painaa Kuvia maailmasta-sivun päälle*
Avatar
Ataxia
Genin
Genin
Viestit: 145
Liittynyt: Pe Heinä 17, 2009 20:17
Paikkakunta: Kerava

Re: Ärsyttävät sisarukset

Viesti Kirjoittaja Ataxia »

Kyllähän sitä lapsena tuli tapeltua tuon tuosta veljien kanssa, kun niitä kolme oli ja piti ainona tyttönä pitää puolensa.
Nykyään ollaan kaikki jos sen verta varttuneita (aikuisia, mutta sisällä asuu vielä lapsi), että ollaan rauhotuttu itsekukin omalla tavallaan. Mitä nyt katselen yleensä sivusta ku broidit nahistelee kun nähdään pitkästä aikaa. Yrittävät minuakin saada mukaan, mut oon liian patalaiska sellaseen XDDDDD
Vastaa Viestiin