Eka Anime

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Ayami
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 18:19
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Eka Anime

Viesti Kirjoittaja Ayami »

Pokémon,Digimon tai muumit taisi olla ensimmäiset...Sillon en silti tienyt että olivat animea...
Ei harvainta aavistustakaan millon näin ensimmäisen kerran.Päivittäin katsoin,kun niitä tuli.

Naapurini Totoro taisi olla ensimmäinen anime-leffa.Katsottiin kavereiden kanssa suomen tekstityksen kanssa,vuosi ennen kuin Totoro tuli suomeen elokuviin (En itse tajau vielläkään)...Tai sitten Muumi-peikko ja pyrstötähti oli se ensimmäinen elokuva...
Palasin o_o
Kuva
meridian
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 19:05

Re: Eka Anime

Viesti Kirjoittaja meridian »

Oon pitkään mieltänyt ekaksi animeksi Ninja Scrollssit, mutta muistin juur viimeviikonloppuna että olen kattonut ihan nassikkana candy candyn kaikki jaksot n. 666 kertaa videolta :D videot on edelleen tallessa nätisti hyllyssä. Eli se. Ei saanut kummemmin muuta kattelemaan koska olin niin nulikka etten tajunnut mistään mitään. No noi Ninja Scrollssit sitten ihan eritavalla uppos, sai perseen hikoamaan jännityksestä ja mahan kutkuttelemaan ilosta. Joo ja lisää aloin kattomaan.

Nyt toki unohdan ikimuistoiset pokémonit ja muut ihan totaalisesti laskuista, mutta ei nekään niin erityisesti mitään innostusta sillon aikoinaan herättäneet
Avatar
MoonFang
Genin
Genin
Viestit: 100
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 01:49
Paikkakunta: Laukaa

Re: Eka Anime

Viesti Kirjoittaja MoonFang »

Minun eka tietoinen anime on ollut vähän erinlainen, kuin muilla... Wolf's Rain. :D Satuin näkemään AMV:n siitä Youtubessa ja siitä se lähti. Piti etsiä jaksoja sieltä ja heti ekan jakson jälkeen koukutti.
Avatar
Rota
Genin
Genin
Viestit: 180
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 19:31
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Eka Anime

Viesti Kirjoittaja Rota »

Ensimmäisenä näin nuo perus Muumit, Peukaloisen retket ja Taotaon. Tosin en tietenkään tiennyt mitään animesta.
Mutta sitten alkoi Pokémon tulla telkkarista, sitten aloin tiedostaa mitä tämä anime on. Samaan aikaan kaverit alkoi katsoa Neon Genesis Evangelionia ja tottakai se itseänikin kiinnosti (Vaikka olinkin muka kovasti animea vastaan, en tosin enää :wink: ) ja jonkun verran tätä katsoin.

Unohtui laittaa tuo Totoro. Sen katsoin ihan pienenä kun se tuli telkusta.
Viimeksi muokannut Rota, Ti Marras 27, 2007 20:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Eka Anime

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Eka oli Muumit, ja sen jälkeen tuli sitten Pokemon ja Digimon. :p
Sh1kamaru
Student
Student
Viestit: 15
Liittynyt: Su Marras 18, 2007 15:06

Re: Eka Anime

Viesti Kirjoittaja Sh1kamaru »

Tais olla Neon Genesis Evangelio jota katoin silloin tällöin telkkarista, mutta eka jota aloin seuraamaan oli Dragonball Z ja siitä innostuin :D Ja nyt niitä animeja on jo parikymmentä takana 8)
Avatar
Tsuki-Dono
Student
Student
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Joulu 14, 2007 20:38
Paikkakunta: Hämeen pommisuoja
Viesti:

Re: Eka Anime

Viesti Kirjoittaja Tsuki-Dono »

Muumit oli eka, sitten tuli Pokemon. :lol: Ekat kunnon animet olikin sitten Final Fantasy Unlimitedit, Fruits Basketit ja maailman mahtavin anime Cyborg 009. :mrgreen: Nykyään katon vähän kaikkea mitä Anttilasta löytyy sekä Ghibli-elokuvia. Kaiken muun katson netistä. Oikeastaan Naruto on tähän mennessä ainut mitä olen katsonut ei-suomeksi. Harkinnassa on Ouran high school host club, Bleach ja Death Note, mutta jos kuitenkin etsisin ne ensin mangana...
Kuva
|SasuNaru fanclub|
Avatar
Hatashi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 21:46
Paikkakunta: Imatrallahan mie..

Re: Eka Anime

Viesti Kirjoittaja Hatashi-san »

Hmmh.. Varmaankin Pokemon 8)
"Deeper, I wanna go, hesitating no longer!
Mr. Reaper, let me show, my soul has grown much stronger"
Avatar
Jugger
Rookie
Rookie
Viestit: 51
Liittynyt: To Joulu 20, 2007 10:16
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Eka Anime

Viesti Kirjoittaja Jugger »

Jos pokemonia ja muita tollatteita ei lasketa niin dragonball z tuli katottua ennen ensimmäistä fullmetal alchemist jaksoa
Kuva
Avatar
atomppa
Student
Student
Viestit: 16
Liittynyt: Su Tammi 06, 2008 00:00
Paikkakunta: Kangasala

Re: Eka Anime

Viesti Kirjoittaja atomppa »

Pienenä Hopeanuolta ja Pókemonia kattelin :P mut jos noita ei lasketa niin eka oli Dragon ball sit Fullmetal alchemist :wink:
Avatar
Cacuge-
Student
Student
Viestit: 19
Liittynyt: Su Maalis 09, 2008 14:08

Re: Eka Anime

Viesti Kirjoittaja Cacuge- »

Noh, jos ei pienenpänä katottuja pokémoneja lasketa, ni sitten eka kattomani anime oli naruto.
ensin ajattelin kattoa kokeeksi yhen jakson. ja siten katoinkin jo ihan aktiivisesti narutoa. Eka YT:stä ja sitten Veoh:ista, lataaminen kun ei oo koskaan oikeen onnistunut...
"Location of Cacuge, Boznia and Herzegovina (Latitude: 43° 33' 6 N, Longitude: 18° 14' 29 E) displayed on world map, coordinates and short location facts."
(googlesta hakusanalla cacuge- ;'3 )
Avatar
masi
Rookie
Rookie
Viestit: 57
Liittynyt: Ma Maalis 31, 2008 15:31

Re: Eka Anime

Viesti Kirjoittaja masi »

Ekan kerran tietoisena siitä että katson animea oli Naruto ja sen jälkeen tullut katsottua päivittäin muutta ensimmäinen oli Muumit.
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Eka Anime

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Riippuu pikkaisen, haetaanko nyt animeja joita on katsellut vain katselun vuoksi ennen kuin on edes oppinut tämmöisen turhanhienon termin, vai animeilua sen vuoksi että se nyt on animea.
Ensimmäisessä tapauksessa taitaa olla Alfred J. Kwak, Peukaloisen retket, Muumit Tao taot sun muut ihanat lapsuudesta tutut sarjat.
Olen aina ollut vähän laiska animen kanssa, joten eka anime 'tietoisena' siitä että nyt katsotaan nimenomaan sitä mystistä animea taitaa olla joko tyyliin Gravitation tai Weiss Kreuz. Jos aiempia elämyksiä on niin niitä en todellakaan muista.
Kuva
Avatar
Naiquster
Student
Student
Viestit: 24
Liittynyt: To Touko 01, 2008 13:32

Re: Eka Anime

Viesti Kirjoittaja Naiquster »

Mitään pikkulasten animee katota!! Eka anime jota katoin oli dbz!! noin 5v sitten olin 6 :D Siitä sit lähti mun englannin osaaminen...
Kuva
Paina tästä antaaksesi tähti hedelmän
BeSt AuTo EvEr by Naiquster(1180 Chars): Play Track
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Re: Eka Anime

Viesti Kirjoittaja Disaster »

Varmaan se eka anime sattu oleen muumit ne rokkaa \,,/ Njoo sitte sellanen jonka tiesin heti aluks olevan animee tais olla DBZ joka on huono, en tykkää enää... Sitä seurailin joskus kun subilta alotettiin näyttään sitä.
Vastaa Viestiin