Miitti Itä-Suomeen?

Tapahtumakeskustelut ja miittien järjestely hoidetaan täällä.
nefozyne
Student
Student
Viestit: 39
Liittynyt: Ti Elo 22, 2006 08:40

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja nefozyne »

Hmm.. Minullekin käy, jos siirretään. ^-^
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Ei kökkö, menin sekoilemaan nyt taas. Siis tän viikon päivä on 18? Njaa. Se kyllä kävisi, en vaan tiedä monenko aikaan pääsisin. Ehkä illalla, mikä voi sitten olla teille vähän huonompi ajankohta. Tai sitten aloitatte miitin ja joku heittää mulle PM:llä numeronsa ja soittelen sitten kun/jos ilmaannun Joensuuhun.

Ko ope ei laatinut tän viikon lukkareita koska joskus alkaa yhdeltä ja joskus yhdeksältä ja joskus kestää kahdeksan tuntia ja joskus enemmän.. Jep, eli sen takia aikataulu on vähän hakusessa. Mutta pidetään vaan tällä viikolla :3 Ilmoitelkaa monenko aikaan haluatte aloittaa~

Anteeksi kamalasti mutku on viikot sekaisin ^^"
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

:D

Yosh! Eli tämän viikon perjantaina siis. Ilta käy hyvin, mutta Houkutus ja Fantsu menee kiinni klo 19 ja Coffee House on ihanasti auki sinne klo 1 asti. Oma ehdotukseni on että nähtäisiin vaikka klo 18 Fantsun edessä. Jos käytäisiin siellä ensin niin sitten voitaisiin eksyä jompaan kumpaan paikkaan kaffelle juttelemaan mukavia, todennäköisesti Coffee Houseen. :3

D_o kun sanoi tulevansa ja onhan pe-ilta niin jatkamma sitten myöhemmin vielä ainakin kaksin baariin parille, jos ikää ja tahtoa on niin seuraan saa liittyä. ^^
Kuva
nefozyne
Student
Student
Viestit: 39
Liittynyt: Ti Elo 22, 2006 08:40

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja nefozyne »

Ziryukin idea kuulostaa hyvältä, vaikka aikaisempi ajankohta olisi minulle parempi... Ilmestyn paikalle, jos jaksan jäädä kaupunkiin (= keksin tekemistä).
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Voi lölled miksen ikinä kato tänne osiolle :SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Aloin miettiin että mistä miitistä se Ziryuki puhu tuolla offtopicis .. .. . ku en oo tänne pahemmi katellu O.o Ilmeisesti miitti oli ja meni :/ Tosin jos teitä yhtään lohduttaa nii en ois paikalle varmaankaan päässyt. Vaikea sanoa näin jälkikäteen.

Mut toivottavasti teillä oli kivaa ja pidätte sit uuden joskus nii mieki tuun D:
Happy panda
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Sanoinkin Littlikselle, että on ihme kun et ole asiaan osaa ottanut.. :D Oli ja meni, mutta lisää on tulossa viimestään traconin jälkeen, i guess. Sit tarkkana kuin porkkana ja varmasti huhuillaan jos. ^^
Kuva
Avatar
Rianka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 10:16
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja Rianka »

Kiitos miitistä, oli kivaa. ^^ Vaikka kaakao olikin aivan pirun kallista ja tuli aivan liian pienessä kupissa. Pidetään uusi miitti joskus pidemmän kaavan kautta, voisi tosiaan jatkaa jonnekin vaikka pelailemaan narutopelejä tai vaikka porukalla jonnekin yhteiskivaan harrastukseen. (Keilaus!)

Uutta miittiä kehiin pikapuoliin, johokin Traconin lähettyville, kiitos~
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Toivottavasti ajankohaks ei tuu iha liia lähelle kummankaan kuun, niin helmi- kuin maaliskuun alkukaan. Helmikuun alussa olen Helsingissä ja Maaliskuun alussa lähen Pohojanmaalle.. Pitää siis tuumata rahatilannetta ja antaako koulu periks ja onko kyytejä kotio :p

+ Jos joensuuhun tulen ja sovitte jonku paikan niinku nytki oli teillä tuo kahvila, niin meikä ei sit osaa Joensuussa liikkua eli oon kusessa heti sen jälkeen ku astun ulos linkasta / junasta xD
Happy panda
Avatar
yaci-chan
Student
Student
Viestit: 33
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2006 18:42
Paikkakunta: Liperi

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja yaci-chan »

Joo, kivaa oli :) ja minäkin voisin uusinta miittiin tulla jos sellainen tulee.
Toisella miitti kerralla voisi sitten jutustella/oleskella pitempään kun ainakin tuo aika mikä nyt oltiin tuntui todella lyhyeltä xD
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Yosh, herätelläänpä tätä.

Tracon takana elämä edessä, joten olisi taas aika alkaa järjestelemään uutta miittiä. Ehdotuksia ajankohdasta otetaan vastaan ja toivottavasti löydetään sellainen että mahdollisimman moni pääsee osallistumaan. ^^

Miltä kuulostaisi tämän kuun puolivälissä-lopussa?
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Ziryuki kirjoitti:
Miltä kuulostaisi tämän kuun puolivälissä-lopussa?
Mukana ollaan o/

Tosin esitysten takia mulle paras aika on päivällä, mikä ei ole sitten teille paras aika. Esitykset loppuu 20.4. että jos sitten sen jälkeen.
Voidaanhan me pitää K-18 miitti ja mennä laulamaan karaokea Palaveriin.. :D Mutta se ei olisi reilua.

Mutta päätelkää päiviä niin sitten mietitään lisää.
Littlis mukana.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Tulkaa Lieksaan nii on mulle paljo helpompaa xD

Kattoo ny miten koulu antaa periks ja onko rahaa matkaan. Vaikka matka ny ei paljoa olekaan :p
Happy panda
Avatar
Rianka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 10:16
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja Rianka »

Miitti olisi vallan mainio ajatus, tekisi mieli kovasti päästä taas näkemään ihmisiä. Seuraava kysymys sitten vain kuuluukin siten, että haluammeko miittailla arkipäivänä vai vasta pe/mahdollisesti viikonloppuna? (Mieluiten arkiviikolla ja illalla, itse olen töissä siihen kuuteen asti. -__-) Ja mitä sitten tehdään, se on ihan toinen juttu, onko ehdotuksia?

Itselläni on pitkään jo ollut mielessä tälläinen hassunhauska cosplay-hohtokeilaus idea, mentäisiin siis cossiasuissa (mitkä olisivat tietenkin erittäin narutohenkisiä) keilailemaan. Tietenkin tämä on vaan pirun kallista touhua, muistaakseni yhden keilaradan vuokraus maksaa sen 10-15 euroa/tunti, mikä tuntuu jo aika paljon kenen tahansa kukkarossa.

Tietenkin joku peruskaavan mukainen kahvilamiitti on toimiva ja helpompi järjestää. :D Ehdottaisin muuten miittiä viikolle 17, siihen on pyöreästi kaksi viikkoa aikaa. Sitä seuraavalla viikolla on jo nimittäin vappu, eikä silloin kannata edes harkita miitin järjestämistä ja ensi viikonloppuna on jo tampere kuplii.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Rianka kirjoitti: Itselläni on pitkään jo ollut mielessä tälläinen hassunhauska cosplay-hohtokeilaus idea, mentäisiin siis cossiasuissa (mitkä olisivat tietenkin erittäin narutohenkisiä) keilailemaan.
Mun narska-cossit on kotona.. :< Vain Orihime on Jojensuun suunnalla. Muuten ois jeees <3
Tai sitten toukokuussa jos joku majoittaa mut voin tulla narskanakin :D Se tosin sitten maksaa junamatkat.

Editto:

Eli tuossa vko 17 ma-ti-ke-illat käyvät mulle. Tosin huonoiten tuo ma-ilta. Ehkä myös perjantai, en tiedä vielä. mutta tiistai ja keskiviikko olisivat parhaat ^^
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Engaru
Student
Student
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Huhti 01, 2009 17:08

Re: Miitti Itä-Suomeen?

Viesti Kirjoittaja Engaru »

Itsekin olen tällaista ajatusta päässäni pyöritellyt, ja olen oikein innokkaana tulossa, jos tämmöinen pidetään Joensuussa! :D
Lieksakin kelpaa....
Vastaa Viestiin