Älyvapaat keksinnöt

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Hmh, kerran ystäväni antoi minulle päivää ennen syntymäpäivääni kauniin kirjekuoren ja avasin sen innoissani olin noin 10) ja siellä olikin lappu jossa luki: böö. Nauratti ihan sairaasti alkuhämmennyksen jälkeen.
Muita lahjasekoiluja kannattaa harrastaa silleen että vaihtaa vaikka jouluna isoveljen kirjan ja isosiskon kirjan. :D
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Lahjasekoiluihin voisin lisätä sen että joskus ennen muinoin paketoin 10 penniä kolmen sanomalehden, kahden rullan teippiä ja pahvilaatikon sisään. Kaverilla oli kivaa kun se aukoi sitä, ja ilme oli näkemisen arvoinen.. :P
Kyllä se sai ihan oikean lahjan kun oli sen aukaissut..
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

Tuossa alapuolella on kyllä semmoinen keksintö, että en tullut ajatelleeksi ennenkuin tuohon törmäsin, että pelaamisesta Playstation 2 on tuommoistakin hyötyä.
Siis kaiken maailman lisäosia ne pelikonsoleihin keksii

äkkiä vain kaikki pleikkaa pelaavat tytöt ostamaan, niin saatte pelaamisesta enemmän hyötyä :D

<a href='http://www.play-asia.com/paOS-13-80-1-70-2pn.html/' target='_blank'>http://www.play-asia.com/paOS-13-80-1-70-2pn.html/</a>
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

<!--QuoteBegin-fredo+Sep 4 2004, 11:04 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (fredo @ Sep 4 2004, 11:04 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Tuossa alapuolella on kyllä semmoinen keksintö, että en tullut ajatelleeksi ennenkuin tuohon törmäsin, että pelaamisesta Playstation 2 on tuommoistakin hyötyä.
Siis kaiken maailman lisäosia ne pelikonsoleihin keksii

äkkiä vain kaikki pleikkaa pelaavat tytöt ostamaan, niin saatte pelaamisesta enemmän hyötyä :D

<a href='http://www.play-asia.com/paOS-13-80-1-70-2pn.html/' target='_blank'>http://www.play-asia.com/paOS-13-80-1-70-2pn.html/</a> [/quote]
Tuo ideahan on jo yhdessä blondivitsissäkin esiintynyt:

-Mistä tietää että blondi on käyttänyt tietokonetta?
-JoyStick on märkä..

Joo, meni offtopiciksi..
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Hamsteri
ANBU
ANBU
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 06:07
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hamsteri »

Lähetä äidillesi tai isällesi "tyttöystävällesi" tai "poikaystävällesi" tarkoitettu härski tekstiviesti, tietenkin perään kannattaa lähettää 5-10min sisään "Ups, väärä numero"

K-18 tai jos tiedät 100% ettei vanhempasi laita kyseisestä viestistä haloota pystyyn ^_^
Kuva
Pena
Oinin
Oinin
Viestit: 901
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 01:07
Paikkakunta: Vantaa, Myyrmäki

Viesti Kirjoittaja Pena »

<!--QuoteBegin-large+Sep 3 2004, 07:05 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (large @ Sep 3 2004, 07:05 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->
Vaarat jotka liittyvät näihin kahteen viimeiseen keksintöön: älä toteuta viidentä keksintöä kukkulalla... tein sillätavalla ja mummini pukki tiipui 5 metriä ja kuoli. Kuudennen keksinnön vaarat ovat seuraavat: varmista että pukilla on tosi paksut sarvet, muuten se kuolee niinkuin minun mummini toiselle pukille kävi. Pukilla oli tosi paksu kallo mutta se katkesi ja parin kerran jälkeen se puski niin kovaan että kirves upposi sen kallon sisälle :D
ps. Nää on jekkuja mutta nää on mun keksintöjä [/quote]
Haha, et voi olla tosissas? :lol:

Yleensä en naura näin sairaille asioille, mutta nyt oon väsyny ja tää on kuitenkin ihan ykkösjuttu! Jätkä oikeesti teurastaa jotain pukkeja leikeissään!? :D :D :D :D :D :D :D
"Don´t try to live so wise"
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Joo, joskus 5 vuotta sitten. Niin sitten meidän mökin lähellä oli luostari jonka pihalla oli iso kello, ripustimme siihen aina luita ja supikoirat ja muutkin koirat tulivat aina kaluamaan niitä mutta lähtivät karkuun kun vihaset nunnat juoksivat perässä :( Siitä kuului hirveä melu. Me laitettiin se aina yheltätoista yöllä, sillon ku kaikki oli jo nukkumassa ^__^. Sitten kylän lehdessäkin oli kirjoituksia vandalismista jne.

Ps. Väsyttää =_=
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Drago^
Cthulhu
Cthulhu
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2004 20:01
Paikkakunta: R'hyel

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Large: Alan ymmärtämään miksi olet tuollainen ja sinulla on oikein 2 topiccii O.o

Kyllä ilkeänhauska on tuo kirvestemppu :D .
"Mikään ei ole este, se on mahdollisuus".

Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Tätä mun on tapana tehdä kovin usein:
Jos on sellainen piikkilangasta tai jostakin muusta rautalangasta tehty aita (pitää olla monta ventovierasta ihmistä paikalla) ota aidasta kädellä kiinni ja esitä että saisit sähköiskuja, lopetat ja hymyilet jolleikkin ventovieraalle. Pian teet sen uudestaan. Sama toimii myös hississä.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

<!--QuoteBegin-Setzer+Sep 9 2004, 06:10 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Setzer @ Sep 9 2004, 06:10 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> ota aidasta kädellä kiinni ja esitä että saisit sähköiskuja, lopetat ja hymyilet jolleikkin ventovieraalle. Pian teet sen uudestaan. Sama toimii myös hississä. [/quote]
Minäkin olen kokeillut sitä hissin nappuloilla.. Ihmiset hieman perääntyivät ja jäivät sitten pois seuraavassa kerroksessa.. hauskaa oli :lol: Laivalla vielä..
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

vieläkin mukavampaa on alkaa nauramaan aivan kohtuuttomasti jossain julkisella paikalla esim. hississä ja lopettaa äkisti tuokion kestäneen naurukohtauksen jälkeen ja katsoa heitä sanoen: mitä asiaa?

taikka kesken tunnin koulussa opettajan kysyttyä: onko kysymyksiä? nousta seisomaan suunnata käsi 45 asteen kulmaan sormet suorina ja kajauttaa: SIEG HEIL!
tein tämän tempun tässä yksi päivä ja kiinnitin opettajan järkkymättömän huomion itseeni ja tienasin siinä sivussa 9 euroa.
Älä anna muille tekosyytä inhota sinua
Mun anime lista. pistä paremmaks.
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

<!--QuoteBegin-TDM+Sep 9 2004, 09:10 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (TDM @ Sep 9 2004, 09:10 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> taikka kesken tunnin koulussa opettajan kysyttyä: onko kysymyksiä? nousta seisomaan suunnata käsi 45 asteen kulmaan sormet suorina ja kajauttaa: SIEG HEIL!
tein tämän tempun tässä yksi päivä ja kiinnitin opettajan järkkymättömän huomion itseeni ja tienasin siinä sivussa 9 euroa. [/quote]
tai sitten kannattaa kysyä jotain aivan asiaan kuulumatonta. Vaikkapa mitä mieltä opettaja on makaroonilaatikosta.
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Tai niin kuin opettaja tänään kysyi että minkä minä sain meidän ammattitestistä niin vastasin en tiedä.. Koska ajattelin ihan muita asioita. :rolleyes:
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

Tai hei tekee sillein että kun koulussa maikka kysyy sulta jotakin niin vastaat väärin, ja sittenkun se rupee selittämään miten asia oikeasti on niin sit kun se on saanut selityksensä loppuun niin sanot niinhän sinä luulet sit ku se opettaja rupee selittämään/valittamaan jotakin, niin keskeytät maikan puheen ja sanut siis sä luulet vieläkin niin? sit jos se vieläkin selittää niin toistelet kokoajan Mä En Usko
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

<!--QuoteBegin-Freyr+Sep 9 2004, 10:06 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Freyr @ Sep 9 2004, 10:06 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->
tai sitten kannattaa kysyä jotain aivan asiaan kuulumatonta. Vaikkapa mitä mieltä opettaja on makaroonilaatikosta. [/quote]
Mie kysyin kerran av-kytkentöjen opelta, et onko se käyny armeijan... ihan kesken opetusta vaan kysyin.

"hei ope"
"hmm, nii"
"ootsä käyny armeijan?"
"täh?"
"vai ootko sivari?"
"TÄH?"
"nii, ootko käyny armeijan?"
"no en kyl todellakaan oo mikään sivarihomo"
"okei, selvä ^^"
"nyt siis, tää johto tässä..."

Hmm, sain vitosen kyseisestä kurssista, siis parhaan.
Omg O.o
Vastaa Viestiin