Karuoru ei osaa posettaa.Nii no joo. Vallankumouksellista; olen ottanut itsestäni kuvan, jossa molemmat silmäni eivät jaa otsatukan taa. Olen ihan neuroottinen otsatukkani kanssa nimittäin, sillä tunnun piilottelevan sen takana jatkuvasti. Kerran viime syksynä menin erentymään leikkauttamaan otsikseni lyhyesti ja siitäkös riemu repesi, kun huomasin ilman 'verhoani minun ja ulkomaailman välillä' tuntevani itsenä nääääin avuttomaksi ja alastomaksi. En halunnut tulla ulos kämpästäni enää ikinä.
Yöks, näytän aika kuoleman kalpealta, mutta minne pirhanaan olen kadottanut tuossa kuvassa yleensä poskilla asti roikkuvat silmäpussini? Kuudentoista tunnin yöunistakin huolimatta silmien ympärillä on yleensä auttamattoman harmaat renkaat.
Huulirasva on taas näköjään loppu, sillä jos minulla ei ole sitä kahdenmillin kerrosta kaksneljäseittemän talvisaikaan, huuleni tuppaavat kuivahtamaan niille sijoilleen ennenkuin kerkiää kissaa sanoa. Ja sitten ne halkeilevat ja tulee tuommoisia mukavia haavoja, aits.