Naruto meserope

Sivustoja,boardia ja narutoa koskevat ilmoitusluonteiset asiat
Avatar
Devil Cat
Student
Student
Viestit: 11
Liittynyt: To Marras 15, 2007 21:01
Paikkakunta: Espoo, hidden village Bemböle

Re: Naruto meserope

Viesti Kirjoittaja Devil Cat »

tänne ei oo tullu pitkään aikaan mitään ja nyt päätin itsekkin vähän päivitellä tätä keskustelua ^^
eikö olisi parempi että olisi joku vakiopäivä jolloi ropetettaisiin niin mahdollisimman suurella porukalla kuin mahdollista? se olisi mun mielestä hyvä vaihtoehto kun itse haluisin kokeilla isolla ryhmällä ropetusta ja se olis paljon hauskempaa..

joten käviskö että kokeiltaisiin tuota vaikka joku keskiviikko tai perjantai-iltana?
Ja niin Jumala loi kaksi ihmistä; nuoren miehen ja toisen miehen. Hän sanoi; tehkää yaoita ja antakaa tulevien fani-tyttöjen kuolata teidän peräänne.
Yuri, lempeä liljojen keskellä
Nya nya~
I NEED RESPECT TOO!~
Fuck, jos kaikki sanoo että oon Hinata niin ollaan sitten se, mutta oon omalla tavallani! >:3
Avatar
Devil Cat
Student
Student
Viestit: 11
Liittynyt: To Marras 15, 2007 21:01
Paikkakunta: Espoo, hidden village Bemböle

Re: Naruto meserope

Viesti Kirjoittaja Devil Cat »

vittu en mä mikään ahkera dataaja ole xDDDDDDDDDDDD
no onneks et nähny mua ku saatiin netti tähän.. silloin voi sanoo et melkein olin 24/7
joo, voihan mä vaikka olla sellainen valvojantapainen..
Ja niin Jumala loi kaksi ihmistä; nuoren miehen ja toisen miehen. Hän sanoi; tehkää yaoita ja antakaa tulevien fani-tyttöjen kuolata teidän peräänne.
Yuri, lempeä liljojen keskellä
Nya nya~
I NEED RESPECT TOO!~
Fuck, jos kaikki sanoo että oon Hinata niin ollaan sitten se, mutta oon omalla tavallani! >:3
Avatar
Retsku-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Marras 10, 2006 09:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Naruto meserope

Viesti Kirjoittaja Retsku-san »

No mä kyllä käyn joka päivä koneella jos kotona olen, ettei sen puoleen. >8DD Mulle käy ihan hyvin. Mutt kun Temari on ropes on paljon kivempaa.;__;
Kuva
Kuva
Avatar
Devil Cat
Student
Student
Viestit: 11
Liittynyt: To Marras 15, 2007 21:01
Paikkakunta: Espoo, hidden village Bemböle

Re: Naruto meserope

Viesti Kirjoittaja Devil Cat »

no nih, sopisko että me ropetettaisiin aina pe- iltana??? ja toinen olisi sitten keskiviikko mut silloin voi vetää randomiropea? nee?

eli siis;
ke = randomropeja
pe = vakiorope

sopisko??
Ja niin Jumala loi kaksi ihmistä; nuoren miehen ja toisen miehen. Hän sanoi; tehkää yaoita ja antakaa tulevien fani-tyttöjen kuolata teidän peräänne.
Yuri, lempeä liljojen keskellä
Nya nya~
I NEED RESPECT TOO!~
Fuck, jos kaikki sanoo että oon Hinata niin ollaan sitten se, mutta oon omalla tavallani! >:3
Avatar
Retsku-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Marras 10, 2006 09:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Naruto meserope

Viesti Kirjoittaja Retsku-san »

*olan kohautus*
Mulle sopii.
Kuva
Kuva
Vastaa Viestiin