Erilaisuus

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Re: Erilaisuus

Viesti Kirjoittaja TDM »

Mikäköhän erottais mut harmaasta massasta....

- käytän pyöreitä aurinkolaseja mallia Ozzy Osbourne ja Paul McCartney
- kerään miekkoja
- jostain syystä en kykene soittamaan ovikelloja
- inhoan puhelimella soittamista
- vasemmassa käsivarressani on punainen nauha joka on roikkunut siinä kohta 6 vuotta
- tykkään puista
- välistä haaveilen nätistä hameesta
- haluan muutenkin käyttää nättejä vaatteita kuten silkki paitoja
Älä anna muille tekosyytä inhota sinua
Mun anime lista. pistä paremmaks.
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: Erilaisuus

Viesti Kirjoittaja KorDe »

-Omistan kuulemma "italialaisen tempperamentin". Eli olen hyvin rauhallinen ja vaikeasti ärsytettävissä, mutta jos tarpeeksi pitkälle menee niin suutun erittäin nopeasti, ja sitten pöydät lentelee. Mm. 4-vuotiaana mursin kaverin nenän kun se kettuili D: (Huom: En siis todellakaan ole äkkipikainen tai väkivaltainen, tarvitsee tosissaan ärsyttää pidemmän aikaa, että kiehuu yli ;D)

-Minulla on loogista älyä ja olen siitä ylpeä.

-En käytä farkkuja

-Olen tähän mennessä tavannut tasan 3 ihmistä, joilla on yhtä kieroutunut ja omalaatuinen huumorintaju

-Olen empaattinen ja osaan asettaa itseni muiden kenkiin, minkä takia myös astun ihmisten varpaille todella harvoin

-Vihaan räppiä, poppia ja teknoa :P Ja kyllä, tämä on massasta erottumista, ainakin omaa ikäluokkaani katsottaessa..

-Pidän metsistä ja niissä pitkiä aikoja viettämisestä. Olen mm. menossa 2 kaverin kanssa Lappiin telttailemaan kesällä, olin viimeviikonloppuna Porkkalassa ja pari viikkoa sitä aiemmin Nuuksiossa.. Ja kaikesta tästä huolimatta en ole partiolainen vaan ihan tavallinen eräjorma

-Pidän kirjoista. Ikävä kyllä kovin moni 16-vuotias ei ilmeisesti edes ole koskaan lukenut kunnon kirjaa.. :l

-Väittelen usein uskonnosta, politiikasta ym. aiheista mielelläni (netissä lähinnä, kun tunnen vaan pari samanhenkistä ihmistä, mutta heillä on samat mielipiteet :(..)

-Olen avarakatseinen. Rasistit, yliampuvat nationalistit, homojenvihaajat ynnä muut hihhulit eivät ole mielestäni edes säälittäviä, vaan jossain paljon sitä alempana

-En pidä iPodeista ollenkaan, ja suosin Creativen Zeniä (etenkin omaani, jonka valmistus on jo lopetettu (Vision:M)).

-Mielestäni jalkapallo on harvinaisen turha ja typerä urheilulaji

-Käytän kirjoittaessa isoja kirjaimia, pilkkuja (enkä käytä paljon hymiöitä), ja saan näin itseni vaikuttamaan tylsältä niuholta

Jotain siihen suuntaan.
Viimeksi muokannut KorDe, To Loka 22, 2009 20:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
masi
Rookie
Rookie
Viestit: 57
Liittynyt: Ma Maalis 31, 2008 15:31

Re: Erilaisuus

Viesti Kirjoittaja masi »

Mitäköhän nyt keksis

- Rakastan kaikkea taistelu taitoihin liittyvää ja ottelemista/tappelemista tosin en ikinä haasta riitaa kenenkään kanssa ja pyrin välttämään tappelemista, vaikka siitä nautinkin.
- Hiljainen, puhun vähän muille ja kun puhun niin yleensä asiaa
- En katso televisiota ja vihaan yli kaiken yleisiä tapahtumia, kuten juhlia ja vastaavaa (hyvien kaverien kanssa juhliminen on kuitenkin mukavaa).
- Rakastan metsässä ja luonnossa olemista
-En käytä farkkuja pääasiassa rentoja mukavalta tuntuvia vaatteita
- Paljon keskiverto omaikiäistä vahvempi
- En välitä paskaakaan politiikkaan ja muuhun yhteiskuntaan liittyvistä asioista
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Erilaisuus

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Hyvänlaatuinen ja jännittävä erilaisuus tuntuu olevan nykyään perin tyylikäs ja tavoiteltu olotila. Toisaalta erilaisuus voi myös olla helvetillisistä helvetillisin sosiaalinen status, jos on väärällä tavalla erilainen. On valittua erilaisuutta, johon voi itse vaikuttaa ja päin vastoin. Hyvin moni tuntemani ihminen kokee itsensä tavalla tai toisella oudoksi. Itse olen joskus pohtinut, että onko erilaisuus ja outous nykykielellä 'minä olen minä'; julistus siitä, ettei mikään hinta ole liian korkea siitä, että saa pitää oman päänsä? Erilaisuus on kunkin omien korvien välissä ja katsojan silmässä, eikä sille voi oikein jämptiä määritettä antaa. Lueskellessani ketjun posteja pystyin yhdestä jos toisesta kuvauksesta tunnistaa itseni, mutta myös minulle läheisiä ihmisiä. Kenenkään erilaisuutta en toki mene kiistämään, mutta jotenkin mieltä lämmittää, että erilaisuudesta huolimatta voimme olla myös samankaltaisia. Kuten -sorceress- sanoi: "Olemme kaikki persoonallisuuksia".
Kuva
Avatar
Dents
Rookie
Rookie
Viestit: 67
Liittynyt: Su Joulu 21, 2008 10:16

Re: Erilaisuus

Viesti Kirjoittaja Dents »

Nooh, olen papupata. Siinä se. Enkä myöskään oikein välitä ulkoilla. Olen vain sisällä ja luen, pelaan tai seikkailen netissä.
Kaveri:Sä oot vaan tietsikalla. Sun pitäs nähdä maailmaa!
Dents:Okei.*painaa Kuvia maailmasta-sivun päälle*
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Erilaisuus

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Höh. Mie en oo millään lailla erilainen. On mulla jotakin tapoja kuiteski, mitä massa katsoo:

-Keräilen muovipusseja eikä niitä voi käyttää sitten.
-En käytä farkkuja koskaan.
-Jos laitan housut jalkaan, sen kanssa on pakko pitää hametta. En siis ikinä liiku housut jalassa ilman, että hame olisi päällä samaan aikaan.
-Kesällä takki päällä ja talvella t-paidassa.
-Minulla on melkein pelkästään punaisia ja mustia vaatteita.
-Kun toinen puhuu, minulla on tapana tuijottaa. Huulien liikkeen tarkkailu auttaa minua saamaan selvää muiden puheesta, mutta kaikki pitävät tätä niin häiritsevänä että eivät voi keskittyä puhumiseensa. Ja jos en tuijota, he olettavat etten kuuntele.
-Kävelen rappusissa kameleontti-kävelyä kun muut eivät ole näkemässä.
-Muuten kävelen varpaillani.
-Olen hyvin jätkämäinen, m.utta yritän pukeutua neitimäisesti ettei siitä mollattaisi.
-En kilju vaan karjun
-Minulla on ekseema päänahassa, jonka takia korvantaukseni joskus repeävät verille ihan itsekseen. Mikään lääke ei tehoa tähän, ja se on pebasta.
-Aina cossiasua tehdessäni jos pistän sormeen niin, että verta tulee, painan pisaran saumavaroihin. Siten pukuun on käytetty verta, hikeä ja ehkä myös kyyneleitä. Muut sanoo että se on saatanan ällöttävää.
-Ajattelen nopeammin kuin puhun. Siksi sanoja jää välistä, ja loppu puhemmin muuttuu sössöksi josta kukaan ei saa selvää. Lisäksi mun logiikka on niin epäselvä, ettei kukaan viitsi jutella kanssani.
-Olen ihan sanoinkuvaamattoman tyhmä ja yksinkertainen. Huonompi homma että itse tajuan sen. En kyllä ihan aina.
-Olen välillä liian suorasukainen, ja siksi ihmiset sanovat minun olevan kusipää.


Jaa-a. Eipä noista mikään ole omituista.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Gin-Shi
Rookie
Rookie
Viestit: 64
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 22:48

Re: Erilaisuus

Viesti Kirjoittaja Gin-Shi »

-Nyrkit paskana
-Halu tapella/nyrkkeillä/vapaa-ottelu jne kamppailulajit..
-Kipu kynnystä on astetta matalampi kuin muilla
-en käytä farkkuja..
-Kivusta nauttiminen ja sen vähätteleminen.
-Vittuilla ynm. paskapuhe ei haittaa.
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Erilaisuus

Viesti Kirjoittaja BugShino »

^
Unohdit kaiketi mainita machoilun ;D

En nyt osaa sanoa olenko loppujen lopuksi niin erilainen. Maailma on täynnä aivan samanlaisia heppuja, vaikka kuinka vakuuttaisin olevani poikkeuksellinen. Ratkaisevaa onkin kai miten eroan lähipiiristäni, eikö? Ja sitten siis listaan:
-en käytä farkkuja (kuten ei moni muukaan)
-en osaa nauraa ääneen, ainakaan aidosti
-en ole juonut alkoholia koskaan (korkeintaan maistanut), vaikka olenkin jo täyttänyt, eikä se edes harmita
-en ole enkä tule käyttämään päihteitä
-inhoan melua ja ruuhkaisia tiloja
-olen viileä ja viihdyn paremmin kylmässä kuin kuumassa (sauna on poikkeustapaus)
-ylistän Intelligent Systemsiä

Okei, olen tavis, pakko myöntää.
Avatar
eend
Student
Student
Viestit: 13
Liittynyt: Ti Loka 20, 2009 20:39

Re: Erilaisuus

Viesti Kirjoittaja eend »

Okei. En tiedä olenko erilainen, mutta monet jotka eivät mua tunne kiertää kaukaa ja pelkää minua. Kavereitten kanssa on aina kivaa.

~Rakastan puhumista
~Ja tutustumista uusiin ihmisiin.
~Nauran paljon ja kovaa
~Mutten hymyile melkein ikinä
~Pukeudun tummaan ja värikkääseen yhtä paljon.
~Rakastan keikkapaitoja ja kuviollisia pillifarkkuja. Multa ei löydy yhtään tavallisia housuja.
~Oon värikäs persoona vaikken siltä näytäkkään.

Eroan "massasta" ulkonäköni ja luonteeni takia jonkun verran.
Ennen kuin tapasin sinut olin huono puhumaan, enkä voinut edes hymyillä avoimesti.
Vastaa Viestiin