Mitä pöllöä olet tehnyt pukusi eteen?

Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Mitä pöllöä olet tehnyt pukusi eteen?

Viesti Kirjoittaja minori »

Mitä kaikkea omituista on tullut myyjiltä kyseltyä? Mitä kummallisia viritelmiä olette käyttäneet pukunne kursimiseksi kasaan? Kertokaa siis omituisuuksista, joita olette joutuneet onnistuneen (tai vähemmän onnistuneen ;D ) cossinne eteen tekemään. ^^

______


Itseä tuossa äsken nauratti, kun rupesin miettimään, että toissapäivänä lähetin hitusen erikoislaatuisen sähköpostin random strutsifarmarille ja kyselin, voisiko hän myydä sulkia postin välityksellä ja äsken taas askartelin limsapullosta hienot koristeet tulevaan miekkaani. Edellisen animeconin pukuun oli myös tarkoitus käyttää vessapaperitelineen osia, mutta viime hetkellä keksinkin paremman idean.

Eli antakaa palaa samalla mitalla! ^^
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Mitä pöllöä olet tehnyt pukusi eteen?

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Mitä nyt kysynyt tänään kaupassa, että löytyisikö vihreitä sukkahousuja mitkä mahtuisi hyvin päähän ja näyttäisi luonnolliselta. Tuli pitkä katse ja "jaaha..". En sitten hieman nauranut kun pääsin kaupasta ulos.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä pöllöä olet tehnyt pukusi eteen?

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Hmm... Kävin joskus kangaskaupassa kysymässä jotain pörrökangasta, josta saisi tehtyä peruukin xD Oli ilme kyllä myyjällä vähän kummastunut, pakko myöntää. Ja toisessa liikkeessä kävin taas etsimässä jotain nyöriä, jonka sais naulattua kiinni geta-sandaaleihin ja joka ei oli liian karheaa (piti nähkääs varpaanvälejä ajatella).

Lähinnä omituisia katseita on tullu sillon, kun yrittää kangaskaupassa etsiä sopivaa materiaalia jotain cossia varten ja täytyy selittää, että "se puku on niinku tämmönen, jossa tää hiha menee sillai näi ja tää toinen taas vähän niinku tänne ja sitte tää etuosa on tällanen, tai sitte tällane, mä en ny muista, ja sitte ne housut pitäis olla sellaset, jotka menee tästä näin hyvin, mutta on tästä niinku sellaset hassut, ja sitte pitäs vielä olla tällanen giant mudkip äksdee tässä näin niinku joo" ja myyjän ilmeestä huomaa, että se kuvittelee mun tulleen hulluksi :/

Harmi, ku kangaskauppojen myyjät eivät vieläkään tunnu tietävän, mitä cosplay on...
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Mitä pöllöä olet tehnyt pukusi eteen?

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Muistan seisseeni rautakaupan vieressä bussipysäkillä täydessä kaatosateessa (ilman sateenvarjoa) 2,5-metrinen puuseiväs kädessäni.

Ja jos puhutaan muiden kamppeista, niin olen ostanut miehelle tekokynnet ja meikkejä. Iiks ja sillee.

Jotenkin pidän cosplayta suht normaalina harrastuksena tässä vaiheessa, niin ei tule suuremmalti ihmeteltyä mitä sitä on tehnyt.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Mitä pöllöä olet tehnyt pukusi eteen?

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Ostin luultavasti naisille tarkoitetun valkoisen villakaulaliinan, joka oli tajuttoman ruma. Mokoma maksoi peräti 2€ (alennuksessa). Oli aika noloa mennä sen kanssa kassalle. Enkä loppujen lopuksi edes käyttänyt sitä.
Eipä tässä ainakaan muistaakseni ole muuta joutunut tekemään, onneksi.

Edit: Ja kauppahan oli Seppälä...
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Mitä pöllöä olet tehnyt pukusi eteen?

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Ave-chan kirjoitti:Lähinnä omituisia katseita on tullu sillon, kun yrittää kangaskaupassa etsiä sopivaa materiaalia jotain cossia varten ja täytyy selittää, että "se puku on niinku tämmönen, jossa tää hiha menee sillai näi ja tää toinen taas vähän niinku tänne ja sitte tää etuosa on tällanen, tai sitte tällane, mä en ny muista, ja sitte ne housut pitäis olla sellaset, jotka menee tästä näin hyvin, mutta on tästä niinku sellaset hassut, ja sitte pitäs vielä olla tällanen giant mudkip äksdee tässä näin niinku joo" ja myyjän ilmeestä huomaa, että se kuvittelee mun tulleen hulluksi :/
ALLEKIRJOITAN TUON. ''DD Vielä hykerryttävämmän tilanteesta saa jos päärahoittajana kangaskaupassa toimii oma äiti. Viime käväisyllä Yli-vieskan Löytöpalassa selitin suurinpiirtein näin.

"Kato ekaks se on semmonen valkonen huppariliivi ja se on suurinpiirtein näin pitkä..." "No eiköhän se metri siihen riitä, laps hyvä." "No niin mutku siinä hupussa on korva... D:" "..? No ei se paljon muuta. o__o" "Niin ja sitten mun pitää tehdä ne tassutkin!" "?!" "Etu ja takatassut. Ne etukäpälät on semmoset nääääin isot ja -. AI NIIN mun pitää ostaa mustaakin niihin kynsiin!" "...kynsiin?" "Joo, kynsiin. Ne on NÄÄÄÄIN pitkät, mut sit niissä takatassuissa on rutkasti lyhyemmät, mut niihinkin mä tartten valkosta..." "No joo, otetaan sitten se puoltoista..." "AI NII! Älä unoha sitä häntää!" "HÄNTÄÄ?!"

...että juu. Äiti säälii kyllä myyjää enemmän kuin itseään kun mä pääsen vauhtiin. .__. Kerran kysyin isältänikin tähän tapaan: "Tietäisitsää mistä saa sitä muovia mitä on esim. jogurttipurkeissa?" "No varmaan niistä purkeista." "No hahahaah, kun mun pitäis saada sitä tyyliin metri kertaa metri pala." "...mitä ihmettä sä sillä tekisit?" "Käden." "...käden?" "KÄDEN."

Mutta kun en ole vielä hirveän vaikeita asuja tehnyt, niin en kyllä osaa sanoa mitään erikoisen hullua mitä olisin joutunut tekemään cosplayn tähden. Toisaalta viime Traconin ANBU-naamarin teko oli aika hupaisaa siinä vaiheessa kun meikäläinen istuu keskellä olohuoneen lattiaa ja lättää foliota naamaansa muotin toivossa. Oli siinä siskolla ihmettelemistä.

...niin ja rahtasinhan minä kahden metrin solumuovirullankin junassa Tampereelta kotiin. .__.

Onkohan meikäläisessä jotain vikaa kun tuo ei oikeasti kuulosta kovin ihmeelliseltä? ''D
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Mitä pöllöä olet tehnyt pukusi eteen?

Viesti Kirjoittaja minori »

No siis eihän nämä meidän mielestä mitään erikoista ole, mutta ne myyjien ja muiden viattomien sivilien ilmeet on aika näkemisen arvoisia. xD Ja cossaajat on sillei "Mitääh..? Mitä mä nyt muka sanoin??"
Avatar
Woler
Chuunin
Chuunin
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 16:05
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Mitä pöllöä olet tehnyt pukusi eteen?

Viesti Kirjoittaja Woler »

No eikös ole aika pöllöä ostaa 10cm koroilla olevat pitkät naisten bootsit? :´D Ja olen vielä poika! ^^ Oli myyjällä mahtava ilme. xxD
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Mitä pöllöä olet tehnyt pukusi eteen?

Viesti Kirjoittaja minori »

^ Lähestin kanssa kerran chauronin ostamaan mulle korkkarit. Oli sillonkin kuulemma myyjä katsonut hitusen pitkään... ;D
Avatar
SINmaster
Student
Student
Viestit: 35
Liittynyt: Su Elo 05, 2007 11:51
Paikkakunta: Tammela City, Tampere
Viesti:

Re: Mitä pöllöä olet tehnyt pukusi eteen?

Viesti Kirjoittaja SINmaster »

En oman pukuni, vaan Rinden puvun eteen...kahdeksalta aamulla Eurokankaaseen ompelemaan, kiroilemaan ja huutamaan, kunnes rikoin saumurin. Oman puvun eteen? Kaverin veli on kyhännyt puusta helkkerin hienon miekan, jonka se raahaa pohjosesta Saloon ja sieltä kaverin vanhemmat tuo tänne Tampereelle. En edes tunne veljeä, mutta ei se estänyt rukoilemasta häneltä apua. Näin niin paljon vaivaa, että hankin piilarit. Odottakaas vaan tulevaa Animeconia...
"That's a pretty difficult word for a man-whore."

"No man, no island"

Tekemäni videotyöt omista ja Rinden töistä:
http://www.youtube.com/user/siinastacia
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Mitä pöllöä olet tehnyt pukusi eteen?

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Punanaamiossa kysäsin myyjältä pääkallonaamareita, jotka olis "vähemmän pelottavia" brooke-cossia varten. Kun sellainen löytyi, ja siinä oli kiinni hattu, ja myyjä kysyi, haittaako se. Vastaus: "Ei, ei se sieltä afron alta näy!" jostain syystä kauppias katteli vähän hassusti.
Kuva
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Mitä pöllöä olet tehnyt pukusi eteen?

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Kengänpohjien sivun muotoilu tetramassalla kieltämättä tuntuu vähän pöllöltä :D Tällä hetkellä menossa vasta pohjantasoitusvaihe, myöhemmin pitää yrittää saada vähän kohokuvioita. Tuntuu vain siltä, että onnistun vain sotkemaan kaiken ja kengistä tulee hirveän näköiset, mutta pitää nyt kuitenkin kokeilla. Näistä tulee joko hienoimmat kengät ikinä, tai jotain todella typerää. Toivottavasti se ensimmäinen, tai edes jotain siltä väliltä.

K-raudassa kyseistä mönjää etsiessäni, en maininnut myyjälle mihin sitä tarvitsin. Kysyin epämääräisesti, että kai se tarttuu muoviin ja voiko sitä muotoilla yhtään. Myyjäpoika katsoi muutenkin vähän oudosti kun kyselin kuvioista, en sit viitsinyt kengänpohjia enää mainita. Sentään ei tarvinnut ostaa pumppupistoolia, kun remppaäidillä sellainen jo on. Äidille pistoolin tarpeen selittäminen kävi kätevästi kuvan avulla, tosin idean esittely toi yleisöstä esiin lähinnä hilpeyttä.

Läpi yön valvominen ei ole cossipiireissä mitenkään erikoista, mutta saako siitä lisäpöllöyspisteitä, jos kyseessä on juhannusviikonloppu?
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Mitä pöllöä olet tehnyt pukusi eteen?

Viesti Kirjoittaja minori »

^ Tetramassasta ja jessestä rakentaa oikeasti vaikka talon. xD Eli miksipä se ei olisi täydellistä myös kenkiin. :P *remontoinut kesän keittiöitä*
Avatar
litth
Student
Student
Viestit: 12
Liittynyt: La Touko 09, 2009 12:03

Re: Mitä pöllöä olet tehnyt pukusi eteen?

Viesti Kirjoittaja litth »

olen mennyt kangaskauppaan ostamaan kangasta että tekisin mun akatsuki-viittaan pilvet ja vuoren kaulukseen, ja puheeni oli pääpirteittäin tälläistä:
> joo eli se on vähän niinkuin kirkkaanpunaisen ja tummanpunaisen yhdistelmä, mutta siihen sekoittuu jotain punaista ja niitten yhdistelmä, mutta ei ihan, koska siinä on myös sellaista ruusunpunaista, paitsi että se on sitä tummanpunaista tai kirkkaanpunaista, eli tolleen.
myyjä näytti mulle suunnilleen kaikki kaupan kankaat XD
orochimarunne akku on lopussa.
olkaa hyvä ja syöttäkää kolikot haluamaanne
ruumiinaukkoon, niin voitte taas nauttia orochimarunne
toiminnoista.
© mä ja tony.
©
iconator.
Lumi
Student
Student
Viestit: 5
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 19:01

Re: Mitä pöllöä olet tehnyt pukusi eteen?

Viesti Kirjoittaja Lumi »

Tilasin yli 100 euron cossipuvun jenkeistä, mutta totesin sitten että se oli niin surkee, et sopii vaan saunan sytykkeeks ja pistin sen sit paloiksi. Saa nähä mihin se joutuu vielä.

Toinen juttu on ku menin vaalentaan hiuksiani et ei näytä tyhmältä peruukin alla...minä vihaan blondeja hiuksia (omassa päässäni)...noh ne vähäisetkin hiukset mitä päässä roikkuu kärsi niin paljo et varmaan puolet putos päästä (tämähän on siis oma käsitys siitä mitä tapahtui)
Vastaa Viestiin