Mitä kaikkea olette cossanneet?

Avatar
SINmaster
Student
Student
Viestit: 35
Liittynyt: Su Elo 05, 2007 11:51
Paikkakunta: Tammela City, Tampere
Viesti:

Re: Mitä kaikkea olette cossanneet?

Viesti Kirjoittaja SINmaster »

Eipä ole lista kummoinen,
Reno [Final Fantasy VII Advent Children] - Tracon II
Jay [Wonderful Days - Ihania päiviä] - Animecon V
Alex Row [Last Exile] - Tracon III
Alex Row [Last Exile] - Tampere Kuplii II
"That's a pretty difficult word for a man-whore."

"No man, no island"

Tekemäni videotyöt omista ja Rinden töistä:
http://www.youtube.com/user/siinastacia
Avatar
Messinar
Student
Student
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 21:14

Re: Mitä kaikkea olette cossanneet?

Viesti Kirjoittaja Messinar »

Aloittelen vasta puuhaa joten lista on todella tynkä.
Princess Mononoke (Princess Mononoke)
ja
Gin ( Salapoliisi Conan)
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Re: Mitä kaikkea olette cossanneet?

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Lisätään vielä uusimmat listaan.

- Amaterasu (gijinkan-versio) [Ôkami], AnimeCon 07. Sanon tämän ilmeisesti kaikkien pukujeni kohdalla, mutta holy sheet, tykkään tästä aivan tajuttomasti. Se lyhyt kimono oli jotain aivan ihanaa, ne itsemaalatut punaiset merkinnät niin onnistuneita ja ah, se on vaan niin ihanan kaunis puku. Getatkin olivat hienot, joskin huonohkot kävellä ja toinen niistä hajosi sunnuntaina heti aamusta, joten kävelin lopun päivään paljain jaloin. Isoja sydämiä Amaterasulle. <3

- Tieria Erde [Mobile Suit Gundam 00], Nekocon 08 ja AnimeCon 08. OM NOM NOM. Tieria-chan~~~ <333 Oli aivan saatanan kuuma (melkein +30 astetta lämmintä, pukupaita ja villatakki, AHAHA), mutta voi helvetti että Tieriana oli parasta olla. Rakastan sen söpöliinin hassua vaaleanpunaista villatakkia, jonka neuloin suurella rakkaudella alusta loppuun itse - ja se on NIIN. HIENO. vaikka itse sanonkin. Ja se peruukki! Eritän isoja, pulskean punaisia sydämiä.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Mitä kaikkea olette cossanneet?

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

...mitäs kettua, en ole tänne vielä listannut? D: Korjataanpa asia näillä armailla tylsyyden hetkillä. <3

Yamanaka Ino - Naruto (Animecon V)
Se pakollinen ensimmäinen puku jota väistämättäkin häpeän jälkeenpäin. Olisin oikeasti voinut vähän miettiä mikä sopii meikäläisen päälle ja mikä ei. =3=; Ei sillä, olen ihan ylpeä siinä mielessä että olen nähnyt rutosti huonomminkin tehtyjä Ino-pukuja, en vaan tunne hahmoon enää minkäänlaista sielun sympatiaa ja asu oli muutenkin vähän pakottamalla valittu. Olen tosi tyytyväinen kuitenkin kaikkiin "ninjaproppeihin" mitkä tein. <3 Ehdottomasti käytän niitä uudestaan jos saan tilaisuuden.

Sohma Shigure - Fruits Basket (Animecon V)
Olin ihan tyytyväinen tähänkin kokonaisuutena, mitä nyt ompelujälki itsessään ei ollut mikään hirveän kaunis. Asu ei ollut hirveän mukava (yllätys kyllä), kun sisällä hiosti ja ulkona paleli (sään syytä, mutta silti). Ja jalat suurinpiirtein vuosivat verta. Puupohjaiset varvassandaalit + asfaltti = OWIE FEET. 8'<

Uchiha Itachi (ANBU-versio) - Naruto (Tracon III)
Erinnäisistä syistä lopullinen asuvalinta vähän... HMM jäi viimetinkaan ja pykäsin asun sitten kasaan siinä about kolmessa, kahdessa viikossa. Ja älkää ymmärtäkö väärin, itse olen sairaan hidas puvun tekijä. Yhdistettynä siihen, että lukiopäivät kestävät puoli yhdeksästä neljään (viiteen jos kotimatkat lasketaan) ja että koeviikkokin osui tuolle aikavälille, on pakko sanoa että oli ihme että koko asu edes tuli valmiiksi. JOTEN KUTEN.
Tajusin TTY:llä että käsihaarniskat eivät mahtuneet käsiin hanskojen kanssa. Blondiuteni pääsi jossain vaiheessa karkuun peruukkisukan alta eikä näky ollut ollenkaan kaunis kun löysin jotain takaapäin otettuja kuvia. Plusmiinus puolena se, että ANBU-liivi oli niin tiukka että erillisiä bindauksia ei tarvinnut/saanut mahtumaan liivin alle. Kokonaisuutena olin kuitenkin ihan tyytyväinen pukuun. =3=;

Tsukiyono Omi - Weiss Kreuz (Nekocon II)
Ensimmäinen kunnollinen animefanitukseni nosti päätään kun katsoin DVD:itä A-conin pukujen kaavoja leikatessani. Nekocon oli kuukauden päästä. Siitä se ajatus sitten lähti.
Tykkäsin kyllä hirmuisesti asustani. Ehdottomasti mukavin asu siihen mennessä, mitä nyt sääret palelivat aamusta conpaikalle mentäessä. Oli tosi kivaa olla ernu ernujen joukossa ja cossata kasarihengessä. Päällystakki oli vähän... rumasti tehty mutta ajoi asiansa. Huivi ei oikein pysynyt paikallaan. Spraymaalatut kengät haisivat melko vahvasti tärpätille. 8D Olin silti tulokseen itsekseni tyytyväinen, mitä siitä että melkein kukaan tunnistanut! (tärkeintä että Rimppu tunnisti. <3<3<3) Erittäin kierot ajatukset cossata jotain muuta Weiss Kreuz -hahmoa kytevät mielessä.

Gomamon (gijinkan-versio) - Digimon (Animecon VI)
Olen tästä ihan sairaan ylpeä. Vaikka en ollutkaan näyttävin monsteri conissa, niin tykkäsin itse suunnitelemastani kokonaisuudesta ihan sairaan paljon. Olo oli mukava, mitä nyt solumuovikädet hiostivat ja astuin kynsieni päälle useammin kuin kerran. <3 Olin ihan innoissani niistä kaikista kuvaajista ja halaajista jajajajaja. <3 Ah, muutenkin koko viikonloppu oli niin täynnä ihqraxpoxua, että hymyilen kuin vajaamielinen joka kerta vain ajatellessanikin.

Matt - Death Note (Animecon VI)
...no joo. Se oli... vähän hutasten tehty. ''D En ollut paras Matt conissa, mutta sentään itse tein ne farkut tuskalla ja hiellä kolme päivää ennen conia! (ja se näkyi) Plus kukaan muu Matt ei varmasti päässyt youtubeen niin useasti kuin allekirjoittanut. ''D Liiviä en ehtinyt/jaksanut tehdä vaikka materiaalit olisi ollutkin. Jälkeenpäin hiukan harmittaa, mutta toisaalta aikaa ei tod. olisi ollut ja olisin muutenkin paahtunut. =3=;
Melloni oli itse rakkaus. <3


Suunnitelmia tulevalle convuodelle:

Reno - Final Fantasy VII (AC) Kaveri kasaa jättimäistä FF-ryhmää. ''D Olen aina halunnut cossia Renoa. Eikä asu itsessään ole edes mikään haasteellisin (60% jo kaapissa valmiina)

Edward Elric - Fullmetal Alchemist Päättelin, että kun kasvatan tukkaa Wanhoihin niin voisin saman tien käyttää omaa tukkaa johonkin hyödyksi. Plus omaan sairaan obsession tehdä joskus Edin automail. Edes ranteeseen asti. ^^'

Uchiha Sasuke (2. tai 3. asu) - Naruto Shippuuden Mello-beibeni suunnitteli cossaavansa A-conissa Saita. HIH olen kai addiktoitunut sen kanssa cossaamiseen. Kyllä, haluan jälleen kerran olla osa Narutardi massaa, which we all know and love. *glitter*
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Bulbie
Student
Student
Viestit: 2
Liittynyt: To Loka 23, 2008 17:30

Re: Mitä kaikkea olette cossanneet?

Viesti Kirjoittaja Bulbie »

Mello (Death Note) -Nekocon 08 ja Animecon 08- Joo, ensimmäinen cossi ja se myös näkyy. :3
Pidin hanskoista, kaulakorusta, kengistä ja siitä ketjusta, mutta suunnilleen kaikki meni päin mäntyä jollain tavalla T.T
Housut olisivat olleet ihan OK, mutta ne olivat AIVAN liian isot (ja senkin huomasin vasta sitten kun laitoin kengät jalkaan)
Ainiin, siitä aseestakin pidin kovasti. Lukuunottamatta sitä tinasta valettua ristiä, josta tuli liian paksu^^'

Matt (Death Note) -animeseminaari 08- Tämä onnistui jo PAALJON paremmin. Harmi etten saanut niitä housuja valmiiksi animeseminaariin ..~o~.. No pitää saada valmiiksi ennen Bakaconia.
Lumi
Student
Student
Viestit: 5
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 19:01

Re: Mitä kaikkea olette cossanneet?

Viesti Kirjoittaja Lumi »

Eipä oo kovin kummonen lista ainakaan vielä :P
Tsunade AnimeConissa Tampereella 08 eka cossi ja sukkas eli ois voinu olla parempi.
FF 7 AC - Tifa AnimeCon 09, mä niin rakastuin niihin kenkiin et nauhat jäi paikoilleen niin ku Tifa niitä pitää^^.
Avatar
litth
Student
Student
Viestit: 12
Liittynyt: La Touko 09, 2009 12:03

Re: Mitä kaikkea olette cossanneet?

Viesti Kirjoittaja litth »

animeconissa itachia :--))
se oli ensimmäinen cossi.
tsukiconissa cossaan orochimarua lapsena.
haaveena on jonkun oro-cossaajan kanssa cossata sasukea o/
orochimarunne akku on lopussa.
olkaa hyvä ja syöttäkää kolikot haluamaanne
ruumiinaukkoon, niin voitte taas nauttia orochimarunne
toiminnoista.
© mä ja tony.
©
iconator.
mansikkamies
Student
Student
Viestit: 6
Liittynyt: Su Elo 30, 2009 15:26

Re: Mitä kaikkea olette cossanneet?

Viesti Kirjoittaja mansikkamies »

Joo oon siis cossannu kahesti ja mielestäni molemmat on ihan onnistuneet. ^^
-Ekaks cossasin shippuden Gaaraa Tamperekuplii 2009. Osallistuin kisaan ja olin onnellinen vaik en finaaliin päässykkään. Puku oli onnistunu vaik kaulus vähän häiritti, Kyl mä sen pollonkin tein vaik aika epätoivosesti. ( tein aluks muodon kanaverkosta ja sit päälle teippiä, sanomalehtee, liisteriä,maalia )
-Toiseks cossasin Kibaa vime animeconissa. Kisaan en osallistunut mut miitissä palloilin. Puvun tein ite kuten Gaara puvunkin. Aikaa ei kauaa menny mut hupun karvat ärsytti. >.< Akamarua en cossiin saanut vaik sitä moni kyselikin.
Kuvia löytyy anikin sivulta 375 jos jota kuta kiinnostaa. ^^"
Konoha FreeRunner
Student
Student
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Syys 23, 2009 23:10

Re: Mitä kaikkea olette cossanneet?

Viesti Kirjoittaja Konoha FreeRunner »

En oo viä cossannu mitää mut aattelin cossat tänä vuon jotai naruto hahmoo :)

otan hyvii ehdotuksii vastaa mut mieluusti helposti tehtävä puku.. et taidot riittää :3
Avatar
lineartt
Student
Student
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Marras 30, 2009 23:02
Paikkakunta: vanda

Re: Mitä kaikkea olette cossanneet?

Viesti Kirjoittaja lineartt »

ite ehin alottaa cossaamisen vasta ensvuoden puolessa välissä , joten oon cossannu vasta akatsuki sasukea ilman sitä akatsuki takkia, shippuuden narutoa ja alfons heiderichiä(FMA leffasta). :))

ja sitten ensvuoden ajattelin edward elriciä cossata :DD
Avatar
Reborn
Student
Student
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Tammi 11, 2010 23:46
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä kaikkea olette cossanneet?

Viesti Kirjoittaja Reborn »

Aloitin Cosplayn 2009 loppupuolella joten en ole kuin vasta kerran cossannut ja se oli
Katekyo Hitman REBORNin Rebornia Tsukissa
Avatar
Lee-san
Student
Student
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Kesä 07, 2010 20:16

Re: Mitä kaikkea olette cossanneet?

Viesti Kirjoittaja Lee-san »

Aburame Shino (naruto shippuuden) Tampere kuplii -09Kuva Ensinmäinen cossini ei minusta onnistunut kovin hyvin. :)

Roronoa Zoro One piece Tracon IV. Joku ehkä näki mut Naruto.fi miitissä. :D

Ja sitten on tulossa on Tracon V:ssä Usopp (hopely) :)
Avatar
Benutzer
Student
Student
Viestit: 47
Liittynyt: Su Helmi 27, 2011 15:58

Re: Mitä kaikkea olette cossanneet?

Viesti Kirjoittaja Benutzer »

Ensimmäinen cossini oli Sakura Animeconissa vuonna 2007. Se oli samalla ensimmäinen conini.
Vuonna 2008 Animeconissa olin taas Sakura, tosin olin parannellut kaikkea melko paljon.
Vuonna 2010 Kitaconissa cossasin Shippuuden Temaria, se oli oikein onnistunut cosplay tällä kertaa, ja samana vuonna Traconissa olin toisen päivän Karin (Narutosta siis) ja toisen päivän olin Shippuuden Temari.
Ja nyt vuoden 2011 kesällä aion cossata Tsunadea. Asua en nyt vielä ole saanut mutta on tässä vielä aikaa. En malta odottaa.
Kuva
Fairy
Student
Student
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Loka 03, 2011 14:51

Re: Mitä kaikkea olette cossanneet?

Viesti Kirjoittaja Fairy »

Cossasin tuolla Tracon VI:ssä Deidaraa. Suunnitteilla olisi ekan osan Naruto Desucon Frostbiteen.
Vastaa Viestiin