Mistä nickisi tulee?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
qecco
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: To Kesä 29, 2006 13:22

Re: Mistä nickisi tulee?

Viesti Kirjoittaja qecco »

mun nykyinen nikki:qecco tulee vaan sanasta qecco pidän sitä nickinäni koska se on hineo ja hauska sana :D
---------------------------------------------------------------------D¤B------------------------------------------------------------------------
Avatar
Shoubi-sama
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: La Loka 27, 2007 15:05
Paikkakunta: Vanda
Viesti:

Re: Mistä nickisi tulee?

Viesti Kirjoittaja Shoubi-sama »

käytän tätä nickiä ainoastaan täällä naruto.fissä ja se tietysti on tullut naruto OCC hahmostani jonka nimi on siis Shoubi.. ym ym.
toinen nicki mitä käytän yleisesti netissä on teräspätkä joka on tullut fma animangasta ja siitä, ku envy kutsuu edwardia teräspätkäksi. :D:D:D:DDD
Kuva
NaruSasu | DA-tili | Frozen picture
Avatar
Hölmö
Genin
Genin
Viestit: 161
Liittynyt: La Kesä 16, 2007 23:56

Re: Mistä nickisi tulee?

Viesti Kirjoittaja Hölmö »

Acconi nimi tulee suoraan lempinimestäni jotenkin totuin tähän kun sain tehtyä itsestäni "legendan" toisella foorumilla ja nyt sitten käytän tätä jokapaikassa
Kuva
Avatar
Temnota
Student
Student
Viestit: 8
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 18:18
Paikkakunta: Salla

Re: Mistä nickisi tulee?

Viesti Kirjoittaja Temnota »

Temnota on marinkieltä ja tarkoitaa pimeää/pimeyttä. Käytin nimeä eräässä kirjoitamassani novellissa ja samaistuin hahmooni niin vahvasti, että otin nime omaan käytöön.
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Mistä nickisi tulee?

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

Zetsubou tarkoittaa epätoivoa japaniksi. Tarvineeko tuota nyt hirveästi selitellä, oma elämä tuntuu koulun puolesta sen verran epätoivoiselta että oli nimimerkiksi ottamisen arvonen. Oon käyttäny tätä jossain muuallakin ja tämä on muutenkin suht massanimmari japaniernujen joukossa. Zetsubou ei tosin ole ainoa nimimerkki jonka takan piileksin. :p
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Avatar
kushisama
Student
Student
Viestit: 43
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2005 15:39
Paikkakunta: lempäälä

Re: Mistä nickisi tulee?

Viesti Kirjoittaja kushisama »

Sain nick:n siistä kun sanoin kaveriani sushisamaksi koulusta ja se vastasi siihen kushisama tai oikeammin kusisama. muutin sen kushisamaksi
Kushisama, Kushi ryu sensei
Avatar
Lee<3
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 15:46

Re: Mistä nickisi tulee?

Viesti Kirjoittaja Lee<3 »

No mullahan tuo nicki tulee tuosta Lee söpöläisestä... ^^
Gary diggaa diglettejä, Gary diggaa diglettejä!!
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Mistä nickisi tulee?

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Vietettiin hiljattain yheden ystävän kanssa kaksi tuntia, kun yritettiin keksiä uusia nimiä Gaiaan :'D Se oli aika jännää.
Lopulta päädyin Cyraniin, ja ai että ketutti kun huomasin sen olevan varattu (Ciriel siitä ukostani sitten loppujen lopuksi tuli). Cyran oli kuitenkin niistä kirjainyhdistelmistä suosikkini, ja viimeaikoina olen käyttänyt kyseistä nimeä vähän kaikkialla. Siksi olen teillekin Cyran ^^
(Ja btw, Cyran on oikeastikin nimi jossain päin maailmaa, mutta se annetaan kait useimmiten pojille :D)
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
EverDream
Rookie
Rookie
Viestit: 50
Liittynyt: Ke Marras 12, 2008 20:20
Paikkakunta: Imatra city
Viesti:

Re: Mistä nickisi tulee?

Viesti Kirjoittaja EverDream »

Ever Dream on Nightwishin kappale ja on lempi kappaleeni Nightwishiltä.
Erittäin kaunis kappale.
Olen vain vain yhdistänyt sanat yhteen.
wasurete shimaeba ii yo, kanji na
kunacchaebaii
surimuita kokoro ni futa wo shitanda
Avatar
PikkuElvis
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Su Joulu 28, 2008 23:17

Re: Mistä nickisi tulee?

Viesti Kirjoittaja PikkuElvis »

Rehellisesti sanoen en osaa antaa tarkkaa selitystä, miksi minulla on juuri tämä nicki käytössäni.

Aluksi liikuskelin jossain pikkupaikoissa pelkästään nimellä Elvis, mutta sitten kävikin niin, että se oli jo jonkun käytössä, ja sivuston ns. omaksi ehdotukseksi tuli tämä PikkuElvis, joka kuulosti mielestäni aika hassulta.
Nimi ei (tietääkseni) ole mikään sellainen, jota näkee jok'ikisellä foorumilla ja nettisaitilla. Voisiko tätä siis kutsua persoonalliseksi?

No, kunhan itse tykkään.
THOUGH THERE'S NO ONE THERE TO GUIDE YOU,
NO ONE TO TAKE YOUR HAND.
Avatar
Lounatuuli
Student
Student
Viestit: 43
Liittynyt: Su Touko 10, 2009 17:00
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Mistä nickisi tulee?

Viesti Kirjoittaja Lounatuuli »

Lounatuulen laulu, mitä sen kummemmin selittelemään. Kappaleesta tykkäsin sikana pienempänä ja onhan Lounatuuli kaunis nimenäkin. Olen vaan yksinkertaisesti tykästynyt luontoaiheisiin nimiin omastani johtuen. Toinen nick, Taslehofft, mitä käytän muissa paikoissa, on taas tullut Dragonlance-kirjasarjasta. Hyvin omaperäistä...
If A equals success, then the formula is: A = X + Y + Z.
X is work. Y is play. Z is keep your mouth shut.
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Re: Mistä nickisi tulee?

Viesti Kirjoittaja Nuti »

Minun nickilläni on tällainen tarina:

Olipa kerran pieni kirjailijanalku nimeltä [CENCORED], eli minä. Halusin kirjoittaa fantasia-aiheisen romaanin, ja kehitin sitä varten ison kaartin hahmoja. Eräästä hahmosta, pienestä pikkumyymäisestä alle metrin mittaisesta riiviöstä, tuli Nuti. Keksin nimen eräällä pyörämatkallani näin: Valitsin ensiksi alkukirjaimeksi N:n, koska se kuulosti hyvältä. Sitten tuli U, sitten T, sitten viimeistelevä I. Tulos oli Nuti. Tosin lopputulokseen saattoi vaikuttaa englanninkielisen "nut"- eli "pähkinä"-sanan muistelu...

Lopulta tarina päätyi mappi Z:aan.

Sitten aloitin World of Warcraftin pelaamisen. Halusin gnomen (maahinen), ja kun en parempaakaan ajatusta keksinyt, annoin sille nimeksi Nuti. Myöhemmin rekisteröidyin suomalaiselle WoW-foorumille (silloin Fincraft, nykyisin Goblin Explosives Network eli tuttavallisesti GEN) ja otin sinne nimeksi myös Nuti. Tein jopa fanficin, jossa ilmestyi tämä WoW-Nuti (tohelona hössöttäjänä eli aika lailla alkuperäiskaimastaan erilaisena).

Nykyisin WoW-intonikin on laantunut... mutta Nuti elää. Aloin nimittäin käyttää sitä laajemminkin netissä. :)
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Gin-Shi
Rookie
Rookie
Viestit: 64
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 22:48

Re: Mistä nickisi tulee?

Viesti Kirjoittaja Gin-Shi »

Raaka käännös japanista Gin=hopea, Shi=kuolema.. =Gin-Shi= Hopea kuolema. Jotenkin tuntui omalta tuo nickki ja Ginga Nagabroshi Gin on ollut lapsuudesta yksi lempi ohjelmista.
Avatar
litth
Student
Student
Viestit: 12
Liittynyt: La Touko 09, 2009 12:03

Re: Mistä nickisi tulee?

Viesti Kirjoittaja litth »

... jostain vaan pälkähti, ko kattelin amv:eitä youtubessa .D
orochimarunne akku on lopussa.
olkaa hyvä ja syöttäkää kolikot haluamaanne
ruumiinaukkoon, niin voitte taas nauttia orochimarunne
toiminnoista.
© mä ja tony.
©
iconator.
Avatar
Ataxia
Genin
Genin
Viestit: 145
Liittynyt: Pe Heinä 17, 2009 20:17
Paikkakunta: Kerava

Re: Mistä nickisi tulee?

Viesti Kirjoittaja Ataxia »

Randomisti Wikipediasta poimittu nimi joka tarkoittaa neurologista oiretta ja tahdonalaisten liikkeiden häiriötä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ataksia

Halusin vain jonkin sairauden nimimerkikseni sen jälkeen kun luovuin Jay-nikistä henkilökohtaisista syistä. Vai onko se henkilökohtaista, että se muistutti mua mun yhteyksistä furry-yhteisöön.

XD you decide.
Vastaa Viestiin