Arvostele aiemman signature

Tietokoneella tehdyt signaturet, taustakuvat ja muu digitaalinen taide tulee tänne.
Vastaa Viestiin
Avatar
[Deisi]
Genin
Genin
Viestit: 117
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 12:09
Paikkakunta: jokioinen

Re: Arvostele aiemman signature

Viesti Kirjoittaja [Deisi] »

Mantan Siggi on todella hieno, mutta jossain määrin hieman sotkuisa kun lähempää tarkkailee..... ainakin minusta;D en keksi nyt muuta sanottavaa mut hieno Siggi on ja saat 10-
Orochimaru/SasoDei/Deidara/Kiba/Akatsuki/ Kankurou/Itachi /Gaara/Suigetsu/Zaku,Dosu ja Kin/Black lagoon FC
Kuva
Avatar
KuroTsubasa
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 19:42

Re: Arvostele aiemman signature

Viesti Kirjoittaja KuroTsubasa »

Ihanan koominen siggi xD kiva ja selkee 9½/10. Jtn erikoisefektii olis voinu olla xD, vaikka hienot kehykset.

...Oma siggini on aika kämänen
Kuva
Epik High
Avatar
Sucha
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 01:24
Paikkakunta: Thor Camp

Re: Arvostele aiemman signature

Viesti Kirjoittaja Sucha »

Öh, no ei ole oikein mun tyylinen. Liian pieni ja silleen, saattaisin olla erimieltä jos tietäisin mistä signature tulee.
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Arvostele aiemman signature

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Helvetin hieno tissikuvasigki! xDD Pistähän kuva jakoon :3

Värit ovat mukavan "pehmoiset" ja silmää miellyttävät. Hahmo on aseteltu suht simppeliin taustaan hyvin, mikä toimii.
Borderi on ihan ookoo. (joku muukin väri voisi olla jees..) Tekstien asettulu on myös hyvä, toisin kuin fontti valinnat ja värit ^^' Vähän liian antipro-tyyliset :p
Avatar
Sucha
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 01:24
Paikkakunta: Thor Camp

Re: Arvostele aiemman signature

Viesti Kirjoittaja Sucha »

Joop, ei viel kokemust paljoo oo. Ensimmäinen sig minkä itse olen tehnyt. Toissa yönä tossa kaverin kaa väsättiin pari tuntii. Muut arigatooo.

Kenpachin näkeminen piristää aina päivää. :) Mä en mikää pro arvostelija oo, mut todella hyvin oot tossakin onnistunu. Kenpachin oma olemus tulee hyvin esiin ja värit ovat todella hienot. Ja joo, sulla noi fontti asettelut sujuu vähän paremmin kun mulla. =)
Kuva
Avatar
Tridian
Genin
Genin
Viestit: 138
Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
Paikkakunta: Faerûn

Re: Arvostele aiemman signature

Viesti Kirjoittaja Tridian »

Kallen on kyllä söpönä, mutta sigin toteutus ei ole niin hieno. Fontit väreineen kusee ja borderit todella ovat hieman kököt. Niistä huolimatta sig näyttää kuitenkin ihan kivalta ja Kallen kyllä pääsee loistoonsa. :]
Viimeksi muokannut Tridian, Pe Heinä 11, 2008 22:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Arvostele aiemman signature

Viesti Kirjoittaja minori »

[ sucha: näihin arvostelu-topicceihin ja muihin pelitopicceihin saa vastata vain viiden viestin välein ettei mene floodaamiseksi :) lukaise yleiset säännöt läpi]


Sitten siggi. Kuvaa on yritety hyvin blendata, mutta tuo vihreä efektien väri näyttää aika karmealta... Enemmän sävyjä. Teksti on myöskin vähän kökkö ja aika tylsä. Asettelu ja rajaus ihan ok.
Avatar
NiksuZ
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 19:10

Re: Arvostele aiemman signature

Viesti Kirjoittaja NiksuZ »

Minorin Sigissä on tommonen kunnon valon tyttö joten toi sopii että tuolta ylhäältä tulee tuollaista valoa suoraan siihen itse tykkään sigistä
Kuva
Avatar
Tridian
Genin
Genin
Viestit: 138
Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
Paikkakunta: Faerûn

Re: Arvostele aiemman signature

Viesti Kirjoittaja Tridian »

Njaa, perusidea ihan jees ja sommittelu ok, mutta itse teksti pilaa kyllä sigia hieman. "I will kill" on vaan niin.. nolo. :[
Kuva
Avatar
Mantta
Chuunin
Chuunin
Viestit: 270
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
Paikkakunta: Turku

Re: Arvostele aiemman signature

Viesti Kirjoittaja Mantta »

Erittäin hieno... Ei mitään ylimääräistä, teksti oikeastaan täydellinen.
Vähän hämää toi vasen alakulma, mutta ei se sigiä kummiskaan pilaa.


Ite löysin tälläsen "vanhan" jostain palvelimen pohjalta, joten laitetaan arvosteltavaksi.
Kuva
http://manttagfx.urli.net/
The World is still the same, its just less in it...
Metallimusiikki F.C. | ~Fairy Tail~ FC | Suigetsu FC | Zetsu F.C
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Re: Arvostele aiemman signature

Viesti Kirjoittaja SePetus »

8/10 aivan he#####n sotkunen tausta johon ollaan tungettu grimmari joka ei omasta mielestä sovi tuohon ja tekstin väri on ruma (voin olla myös väärässä kun värisokea olen)..

Vaihoin iha talven takia vähä talvisempaan olemukseen...
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Arvostele aiemman signature

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Todella toimiva sigi, tykkään pehmeistä väreistä ja muutenkin tämä on todellisella taidolla tehty! Antaisin tästä keveästi 9/10
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: Arvostele aiemman signature

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Pieni ja tiivis, pyöreät reunat reunuksineen tuo heti vähän uniikimman kosketuksen. Värit sulautuvat hyvin yhteen, ja hahmo erottuu selvästi ilman että kuvassa on hienoja kikkuroita, käkkäröitä ja liekkikuvioita.
Eihän tuosta osaa edes sanoa mitään pahaa! Se on aika hyvä.
Avatar
[Deisi]
Genin
Genin
Viestit: 117
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 12:09
Paikkakunta: jokioinen

Re: Arvostele aiemman signature

Viesti Kirjoittaja [Deisi] »

Hienon yksinkertainen :D pixeli hahmot reunassakin antavat mukavaa piristystä mutta saattavat olla vähän liikaa.

9/10
Orochimaru/SasoDei/Deidara/Kiba/Akatsuki/ Kankurou/Itachi /Gaara/Suigetsu/Zaku,Dosu ja Kin/Black lagoon FC
Kuva
Vastaa Viestiin