the Lord of the Rings-musiikit

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Olli-Sensei kirjoitti:jokaisella on oma mielipide. Ja musiikki on makuasia josta ei voi oikein kiistellä
Juuri näin.
Itekkään en niin välitä näistä sormusten herrojen musiikeista..
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Olli-Sensei kirjoitti:jokaisella on oma mielipide. Ja musiikki on makuasia josta ei voi oikein kiistellä
-__- Kuka tässä nyt kiistellyt on... Yleensä näillä foormun tapaisilla vaan on kiva kuulla perusteluja - ainakin jos on vähän valtavirrasta eriäviä mielipiteitä...
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

On ne TSH musiikit on tosi hyviä, ja kuten sanottu niillä pääsee mukaavasti oikeaan tunnelmaan esim. lukiessa fantasiaa. Mutta kun se vika vaan, et esmes. In the dreams-musiikin kohalla laitan kirjan sivuun ja alan vaan unelmoimaan.
Ihana on Pipinin laulu, Kuninkaan paluussa kun se laulaa sille kunkulle... eiku käskyn haltijalle *suojautuu minori ja kumppaneiden tomaatti-pommitukselta* Twiglight and shadowko sen nimi nyt on...
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

En omista yhtäkään kyseisistä cd;tä mutta pidän musiikeista kovasti.. Suosokki on (ihme kyllä) Two Towerin march of Ents (en oo varma nimestä).. Se vaan on niin hieno kappale.. Siitä kohdasta mikä tuöee leffassa saan kylmiä väreitä -> se on vaan niin hyvä!!

(kauheeta ylistystekstiä... :? )
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Omistan kaikki kolme soundtrackia alkuperäisinä cd:inä. Harvemmin tosin tulee kuunneltua itse levyjä, kun parhaimmat kappaleet on siirretty koneelle. Sieltä niitä tulee aika paljonkin kuunneltua. Ovathan ne loistavaa musiikkia ja sopivat elokuviin kuin nenä päähän.

Omia ehdottomia suosikkejani ovat The Black Rider ja A Knife In The Dark - "Nazgûlien teema" for the win! o/ Toinen suosikkini on The Ents, joka kuuluu Isengard Unleashed'issä. The Bridge of Khazad-Dûm on myöskin mahdottoman komea kappale. Se kuoro on jotain aivan upeaa. Ja tietenkin May It Be ja Into The West.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Minulla raukalla on vain kolmosleffan soundtracki, haluaisin kyllä ne kaksi muutakin. :,( No, eiköhän noita tule löytymään joistain alelaareista tai kirppiksiltä vuosien edetessä... :,D

Itse tykkään Into the Westistä ihan hävettävän paljon. May it be on myös kaunis, mutta Into the West sai meikäläisen pillitämään kuin vesiputous... XD Tykkään myös monista muista biiseistä, mutta kun en ole niiden nimiä opetellut kovinkaan hyvin... >__> Olen kuunnellut enemmän kuin katsonut kansia...
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Kahden tornin soundarilla olevat biisit March of the Ents ja Ride of the Rohirrim. Kaksi kappaletta, jotka nostattavat ihon kananlihalle.
Kuva
meridian
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 19:05

Viesti Kirjoittaja meridian »

Kaikki levyt löytyy <3 Tiettyihin mielentiloihin ei vois olla täydellisempää : oo ja tokihan noita ihan muutenkinvaan kuuntelee. On niin pirun hienoa musiikkia.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Kolmossoundtrack on paras, sitten tulee ykkönen ja sitten kakkonen. Teemalauluista paras on varmaankin Gollums song, koska Into the west ja May it be on turhan samanlaisia. Lisäksi Emilia Torrinilla on huimaavan kaunis ja erilainen ääni. Ekan kerran kun kuulin luulin että se on Björk, koska he kuulostavat hieman samanlaisilta.

Mä kanssa tykkään Pippinin laulusta todella paljon, Billy Boydilla on hyvä ääni. Ja ensimmäisen ja viimeisen soundtrackin hankin ennen kuin näin elokuvan, ja tykästyin musiikkeihin jo silloin. Ja vielä enemmän kun olin nähnyt elokuvat <3
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Hatashi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 21:46
Paikkakunta: Imatrallahan mie..

Viesti Kirjoittaja Hatashi-san »

No se hobbittien teema tms. on ihan hauskaa kuunneltavaa toistona kun vaikka tekee läksyjä tms.
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: the Lord of the Rings-musiikit

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

Mulla on joku LoTR soundträkki kotona. Kolme levyä sisältääpi, ostin Oulusta viime vuonna, muistaakseni. En ole tosin aikoihin kuunnellut, enkä edes muista kappaleiden nimiä, mutta kauniita sävellyksiä ovat kyllä. :D
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Avatar
EverDream
Rookie
Rookie
Viestit: 50
Liittynyt: Ke Marras 12, 2008 20:20
Paikkakunta: Imatra city
Viesti:

Re: the Lord of the Rings-musiikit

Viesti Kirjoittaja EverDream »

Tykkään kovasti TSH musiikista.
Itse omistan Kuninkaa paluu soundtrackin, jonka ostin melkein sen jälkeen kun näin kyseisen elokuvan.
Pidän myös Sormuksen ritarit soundtrackista mutta kaksi tornia levy ei oikein iske mutta
se johtuu vaan siitä etten ole kuunnellut kuin muutaman kerran sen.
May It Be, In to the West, Hope and Memory, The Steward of Condor, The Black Gate Opens, The Return of the King, The Grey Heavens ovat lemppareitani.
Tykkään Billy Boydin ja Viggo Mortesin äänistä kovasti.
wasurete shimaeba ii yo, kanji na
kunacchaebaii
surimuita kokoro ni futa wo shitanda
Vastaa Viestiin