Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt

verikosto on ...

oikein
64
45%
väärin (muu rangaistus/armahdus/yms)
35
24%
en osaa sanoa
44
31%
 
Ääniä yhteensä: 143

Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

En tappaisi. Houkutus olisi kyllä erittäin suuri, mutta silloin alenisi vain hänen tasolleen. Mieluummin kostaisin hänelle vankila keikalla tai jotenkin muuten, mutta en murhalla.
Jos itse murhaisin hänet, katuisin sitä asiaa pitkään ja se ei koskaan katoaisi mielestä. Myöhemmin se tuntuisi turhalta keikalta.
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Avatar
Ayami
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 18:19
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ayami »

Sehän saa heti jo kaikki maailman rangaistukset kun tappaa monia ihmisiä,oikeudessa...
Ei näemmä Naruton maailmassa ole paljoa rangaistuksia Itachille tappaa sukuaan...

Nyt kun ei ole veljeä niin pitää ajatella siskolle asiat...inhottaa vaan kun hän tahtoo kuolla giljotiinissa (kirjotettiinko oikein?) tai sähkötuolissa...
Kostaisin hänelle,mutta en silti hiki hatussa etsi sitä,kunhan tulee vastaan niin sitten.
Palasin o_o
Kuva
Avatar
Thgilnoom
Rookie
Rookie
Viestit: 60
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 19:58
Paikkakunta: Joku vaan

Re: Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Viesti Kirjoittaja Thgilnoom »

Mulla ei ole veljeä mutta, minä olen isosisko, niin tapan sukuni ja pikkusiskoni haluaa tappaa minut sitte...XD *Miettii suunnitelmia suvun tappamista varten*
Kuva
Come to the dark side, we have cookies!
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Viesti Kirjoittaja Anrica »

En itseasiassa osaa sanoa. Olisinhan mä tietty vihainen ja näin, mutta en mä osais tappaa ketään, edes sen takia että se tappais koko suvun. Ja jos se olis oma veli... Voi olla etten pystyisi. Muttah, en ole varma joten se on vastaukseni.
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Re: Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Kunnon ISO HALI auttaisi tilannetta ja tietenkin antaisin anteeksi. Kuka nut muuta perhettä muutenkaan kaipaa...
Kuva
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Hmm, oletetaan nyt että tarkoitettaisiin isoveljeä; minulla ei ole veljeä ja olen sisaruksistani vanhin. Oletetaan taas, että tarkoitetaan isän puolen sukua (+äitipuoli); no kuten jotenkuten tunneterve ihminen, ensikuulemalta tai näkemältä tietenkin järkyttyisin, masentuisin ja tulisin surulliseksi, kun saisin tietää, että minulla on tämä minulle nimetön ja kasvoton isoveli, joka yhtäkkiä vain tulee ja teurastaa KOKO suvun... Oletetaan että tässä saattaa kaatua muitakin kuin lähisukulaisia. Heck, tämä meinaisi, että pitkälti suurin osa täällä ja monia lähikylissä asuvista ihmisistä heittäisi sievästi henkensä (on siistiä asua maalla, jossa parin sukupolvenkin takaiset perheet olivat ISOJA). Osaisin todennäköisesti surra vain murto osaa murhatuista, koska en itsekään tiedä kaikkia... ties mitä mummojen siskoja ja veljiä ja jotain toisia ja kolmansia serkkuja.
...Eläisinkö elämäni siitä sitten jollekin verikoston kantamoiselle?
Todennäköisesti en, koska olen nössö? Koska elän pitkälti tosimaailmassa, missä mikään ei ole mustavalkoista. Jos julkisesti orientoituisin uhraamaan koko elämäni tämän veljeni tappamiselle koston takia, joku ennemmin tai myöhemmin soittaisi valkotakkiset miehet hakemaan minut. Ja vaikka veljeni olisi murhaaja, antaisiko se minulle oikeuden olla myös murhaaja?

En tiedä kestäisikö yleensäkään pää jos porukat olisivat silmän räpäyksessä ketsuppia.
Kuva
Avatar
GaaraFan
Genin
Genin
Viestit: 103
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 22:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Viesti Kirjoittaja GaaraFan »

Tämäpä oli hankala kysymys. Itse en kyllä koskaan antaisi anteeksi, mutta en toisaalta janoaisi kostoa. Luultavasti kieltäisin hänen olemassa olonsa ja vihaisin häntä loppu elämäni. Mutta jos näkisin hänet vielä jossain niin löisin ehkä turpiin tai muuta vastaavaa. Mutta tappamaan en ryhtyisi.
100%:sesti suklaa, Naruto ja Potter holisti.
Avatar
Lee<3
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 15:46

Re: Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Viesti Kirjoittaja Lee<3 »

Turpiin vaan.... :D
Gary diggaa diglettejä, Gary diggaa diglettejä!!
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

Mulla ei ole veljeä, mutta kuvitellaan että on.

En antaisi ikinä, siis ikinä anteeksi, mutta ei musta olis tappamaan, enkä usko että janoaisin kostoa. Haluaisin kyllä että velipoika saisi ansionsa mukaan, mutta en mä halua että kukaan kuolee mun käden kautta, tai mun käskystä. Mitä luultavammin yrittäisin vaan sopeutua tilanteeseen ja hakisin tukea muilta ei-sukua olevilta ihmisiltä. Hankalaa kuvitella tilannetta. o_o"
Mulla ei ole mitenkään mielettömän iso suku, en ole ikinä tavannut kaikkia serkkujani, enkä sitten osaisi hirveästi niiden perään surra. Isovanhempia mulla ei edes ole.

Mielenterveys saattaisi tosin olla vähän epävakaassa tilassa hetkisen.
Tai vähän kauemminkin.. u_u
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Avatar
Lee<3
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 15:46

Re: Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Viesti Kirjoittaja Lee<3 »

Mielenterveys saattais jäädä samaan tilaan kuin sasukella!! xDDD (sori fanit)
Gary diggaa diglettejä, Gary diggaa diglettejä!!
Avatar
AnSeToBu
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: To Marras 27, 2008 05:09
Paikkakunta: Tampere

Re: Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Viesti Kirjoittaja AnSeToBu »

Ei muutakun hirveet angstit päälle vaan :D
Kuva
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Ei pysty sanomaan ennen kuin oikeasti tapahtuu :'D

Mutta onneksi veljeni ei ole kauhea psykopaatti (?) ja tapa koko sukuani (?) xD
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Chileira
Rookie
Rookie
Viestit: 69
Liittynyt: Su Touko 03, 2009 19:22
Paikkakunta: Lieksa
Viesti:

Re: Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Viesti Kirjoittaja Chileira »

No tappaisin toki pienen raivonpuuskan jälkeen? ô_ô Kössisin rahat ja törsaisin ne kaikkeen roinaan. Ostaisin sitten lentoliput ja muuttaisin kavereille, mutta angstaisin kuitenkin sukuni puolesta aina kun mahdollista. Joo, leikitään nyt että en ole sellainen itkupilli joka itkee kuitenkin koulun päättäjäisissä O.O' Mutta kyllä surettaisi perheen kuolema. eli ajatellaan nyt sillä tavalla, että olen itsekin psykopaattitunteetonämmäjuu ô_ô
Lee-kun!? Missämissä!!!??? ♥
Gin-Shi
Rookie
Rookie
Viestit: 64
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 22:48

Re: Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Viesti Kirjoittaja Gin-Shi »

Ei ole veljeä, mutta jos oletettaisiin näin käyvän, niin ilman minkäänlaista katumusta tappaisin.
Avatar
Kibbe
Student
Student
Viestit: 8
Liittynyt: Su Joulu 07, 2008 11:11

Re: Jos veljesi on psykopaatti ja tappaa sukusi ...

Viesti Kirjoittaja Kibbe »

Tosi hankala kysymys! Toisaalta tahtoisin kostaa, ja toisaalta antaa anteeksi...nyt on kyllä sanottava että en ole varma, mutta ehkä antaisin asian olla, sillä olen sen verran rauhallinen etten osaa kostaa :D
Vastaa Viestiin