En osaa päättää, mutta varmaan Sasukeen, Kakashiin, Itachiin, Nejiin, Rock Leehen, Deidaraan, Sasoriin, Hidaniin, Painiin, Irukaan, Shikamaruun ja/tai Hakuun. xDD!! Ihastuisin melkein kaikkiin. :<
* Gaara. Aluksi tosin varmaankin pelkäisin häntä, koska hän näyttää melko omituiselta ja koska hän on korkeassa virassa. Kun/Jos saisin tietää lisää hänen taustoistaan, alkaisin luultavasti tuntea häntä kohtaan empatiaa. Jos pääsisin hänen lähelleen, luultavasti alkaisin tulla hänen kanssaan toimeen. * Neji. Komea ja fiksu. Luonnekin on parantunut aikahypyn jälkeen. * Lee. Todellinen herrasmies, vaikkakin vähän hassun näköinen. * Shikamaru. Fiksuista fiksuin. Tosin hänhän ei ole naistenmies... * Kiba. Reipas veikkonen eikä hassumman näköinen. Sitä paitsi pidän koirista.
Useimmat edellä mainituista pätisivät, mikäli olisi pari pykälää nuorempi ;P Viisi-kuusitoistavuotiaat koltiaiset... noh... kun olen itse kahdeksantoista... niin... tajuatte kyllä!
Naruto ei ihan tulisi kyseeseen, vaikka saattaisin Naruto-maailmassa eläessäni ystästyä hänen kanssaan. Pikkuisen liian lapsekas ja vauhdikas poju. Akatsukit jättäisin rauhaan, hehän on vaarallisia kriminaaleja! O.O Kakashi, Gai, Yamato&kumppanit taas ovat hieman liian vanhoja minulle. Sasuke on liian kylmä. Kimimaro olisi muuten okei, mutta kun hän on ytimiään myöten pahis... Haku olisi kai, ellei hän olisi niin totaalisen omistautunut Zabuzalle...
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works." - Leonardo da Vinci
Kabutoon tai Nejiin <33333 Voi myös olla että ensin olisin Kabuton kanssa ja sitten jättäisin sen ja vaihtaisin Nejiin. Mutta ehkä valitsen kuitenkin Nejin. <33333