Hahmojen sukupuolisekaannukset

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja Nuti »

Onko teille käynyt kovin usein Naruto-mangaa lukiessanne tai Naruto-animea katsoessanne niin, että olette luulleet jotain miespuolista hahmoa naispuoliseksi tai toisinpäin? Jos on, niin minkä hahmojen kohdalla ja mistä luulette sekaannuksen johtuvan? Menikö teillä kenties kauan havaita erehdyksenne?

En juurikaan katso Naruto-animea, mutta sen sijaan luen Naruto-mangaa, ja mustavalkoisessa ja äänettömässä ympäristössähän sekaannukset ovat ymmärrettävämpiä. Tässä omia sekaannuksiani:

- Haku. Luulin hahmoa naiseksi jo nuorukaisen esiinnyttyä oinin-valeasussa, ja vasta kun Kakashi totesi hahmon olevan nuori poika, erheeni korjautui. Tämä oli sitä aikaa, kun seurasin animea. Luullakseni Hakun nuttura ja lakatut kynnet (!) sekoittivat minua.
- Orochimaru. Siirryin "Sillanrakentajan" puolivälissä mangaan, ja luulin pitkätukkaista Orochimarua naiseksi, kun tarkastelin vain hänen kasvojaan. Kun myöhemmin havaitsin miehisempiä piirteitä, tajusin heppulin olevan mies.
- Deidera. Pitkä letti hämäsi, ja vasta tarkistus wikistä todisti hahmon olevan mies.
- Sakon. Pörrötukka, kaulakoru ja fakta siitä, että Ukonin pää näyttää välillä ylituuhealta ponihännältä. Mangassa Sakonilla oli tummat huulet, mikä sekoitti minua entisestään.

- EDIT. Myös essuun tälläytynyt Yashamaru näytti ensi kertaa silmäistessä aivan naiselta.

Onko Kishimoto-sensein tai animaattorien piirrosjälki sekoittanut myös teidän päitänne?
Viimeksi muokannut Nuti, Ti Heinä 22, 2008 10:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Ei tämä ole ollenkaan harvinaista kauniiden mangapoikien keskuudessa. Oikeastaan Narutossa ainoa isompi hämmennys oli Sain kanssa jolloin meni muutamia viikkoja ennen kuin sukupuoli varmistui. Todella moni oli kuitenkin uskonut Sain olevan nainen ja itse pessimistinä kuuluin tähän porukkaan.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
salakuljettaja
Rookie
Rookie
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 19:01
Paikkakunta: Tampere

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja salakuljettaja »

Itse luulin todella kauan, että Deidara on nainen. Mietinkin, et miten hitossa kovassa jätkäjengissä voi olla joku muija mukana.. Varsinkin kun Deidara oli sellainen.. ämmä XD Sillä ei oo mitään auktoriteettia ja tyyliä niinkuin eräässä :3
Täytyy kyllä sanoa, että Naruto on niitä harvoja mangoja, joissa menee harvemmin sekaisin sukupuolista. Yleensä joudun lukemaan jotkut kohdat moneen kertaan uudestaan, että tajuan kohtauksen päähenkilön sukupuolen oikein.
Avatar
Fuji
Student
Student
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 13:42

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja Fuji »

Itse olen erehtynyt vain Hakun suhteen. Kun selvisi, että henkilö olikin poika, reaktio oli lähes sama kuin Narutolla.
Aluksi olisin voinut melkein vannoa Hakun olevan tyttö/nainen ulkonäkönsä takia.
(Olisiko äänikin muistuttanut enemmän naispuolisen henkilön ääneltä?)

Eikös joillakin Akatsukin jäsenillä, kuten Itachilla ole lakatut kynnet? :D
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Fuji kirjoitti:Eikös joillakin Akatsukin jäsenillä, kuten Itachilla ole lakatut kynnet? :D
Kaikilla ;)

Deidaran kanssa tuli aikanaan epäselvyyksiä kun joissain käännöksissä hän oli he ja joissain she.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Dents
Rookie
Rookie
Viestit: 67
Liittynyt: Su Joulu 21, 2008 10:16

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja Dents »

Sasori:Kun hän esiintyi oikeassa ruumiissaan, pölähdin ja luulin häntä naiseksi.
Haku:Selvä juttu, ei tarvitse selitellä.
Orochimaru:Se kuva, jossa näin Orochimarun ensimmäisen kerran, oli hämäävä, niin myös se Orochimarun naamio kun hän esiintyi ensimmäisen kerran.
Kaveri:Sä oot vaan tietsikalla. Sun pitäs nähdä maailmaa!
Dents:Okei.*painaa Kuvia maailmasta-sivun päälle*
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Nuti kirjoitti:- EDIT. Myös essuun tälläytynyt Yashamaru näytti ensi kertaa silmäistessä aivan naiselta.
Eikö Yashamaru olekaan nainen?! .____o" Olen aina luullut Yashamarua Gaaran äidin siskoksi, en ole koskaan epäillytkään tyypin olevan mies... Pelottavaa.

Ja minä kun luulin, että olin ainoastaan yksi niistä monista, joiden ainoa sukupuoliserehdys koski Hakua :'D
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja Runte »

Haku ja luulen kyl vieläki sitä Chuunin Examin ruohoninjaa naiseks, juuri hän jonka ruumiin Orochimaru otti 2 examissa :D

Deidara oli mulle kyl selväpeli.. Ja näköjään kaikki muutkin.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Mä tiesin heti et Haku on poika ku luin mangan ennen ku katoin animea XD en ehtiny ees ihmetellä ku se jo paljasti itsensä. Sitä vastoin olin satavarma et Yashamaru on nainen. Vasta ku katoin animea ja sen ääni paljastui, mä tajusin. Siinä sitten katoin että "TÄH ONKS SE MIES???!!" Ei mulla vissiin muita erehdyksiä taida olla. Sound fourin kanssakaan ei ollu vaikeuksia, jotenkin luonnistin kaikki just sen sukupuolisiks ku ne olikaan.
Avatar
EverDream
Rookie
Rookie
Viestit: 50
Liittynyt: Ke Marras 12, 2008 20:20
Paikkakunta: Imatra city
Viesti:

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja EverDream »

Kun näin Hakun ekaa kertaa niin luulin ihan oikeasti hänen olevan tyttö
mutta sain pienen järkytyksen kautta huomata hänen olevan poika.
Hakulla on vain niin tyttömäiset kasvot.
wasurete shimaeba ii yo, kanji na
kunacchaebaii
surimuita kokoro ni futa wo shitanda
Avatar
Naniko
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: Su Huhti 19, 2009 17:19

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja Naniko »

Luulin ensin Hakua ja Yashamarua tytöiksi, koska kummatkin näyttävät niin naisellisilta, ja äänetkin ovat hieman tavallisen pojan/miehen äänestä poikkeavia... xD
Olin pienoisessa shokissa kun sain selville, että kummatkin olivat poikia/miehiä. O____O;
ItachiTheBanaani
Student
Student
Viestit: 7
Liittynyt: Su Huhti 26, 2009 09:47

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja ItachiTheBanaani »

No mut, mun serkulla ja mulla oli kerran iha sairaan kova ongelma siinä, et onko ITACHI mies vai nainen xDDD
tiedän, kuulostaa hullulta, mutta minkäs teet jos olet ahkera manganlukija, etkä huomaa "sukupuolta aivan heti" :----D

Nii, että ku nähtiin itachi ekaa kertaa, nii luultiinpa naiseks... Sitte, oho sehä on vissiin se "mies" josta se sasuke lepertelee aina kaikille. Ei edes tollasta huomattu :'D
Vähänkö naurattaa se ku me ihmeteltiin niitä ryppyjä silmien alla:
"Toi nainen on iha jumalattaren näkönen, mut noi ryppyset häiritsee, mitenköhä vanha??" xD
Niin että sukupuolisekaannukseen lisäboonuksena ikäharhaluulo :--------'''''D Taidolla
No on Itachi iha nätti :D

Ja se Yashamaru hämäs myös pikkasen, ku oli se essuki ja kaikki... Ja voi ne silmät..!

Mutta siis, hyvä hyvä :D
MangaMangusti
Rookie
Rookie
Viestit: 51
Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 16:51
Paikkakunta: Kaapissasi

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja MangaMangusti »

Mitä v****a?!(anteeksi) Eikö Yashamaru olekaan nainen :shock:
Hakua luulin alussa myös tytöksi ja tajusin sen olevan poika vasta kun se mangassa itse sanoi sen :D
Deidarakin näytti ekalla vilkaisulla ihan naiselta.

+ Mun pikkuveli (10 v) ihmetteli Narutoo kun "kaikki pojat näyttää ihan tytöiltä ja tytöt pojilta". Ihmekös tuo kun se oli koko ajan luullu että Naruto, Gaara ja Sasuke on tyttöjä. :lol:
The BDSM Tentacle Lair/KakuHidan FC /// SasoDei FC /// Akatsuki FC /// Deidara FC

RAINBOW
Avatar
itachi315
Student
Student
Viestit: 12
Liittynyt: To Heinä 09, 2009 16:04

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja itachi315 »

joo kuten luulin enneen deidaraa ja nejiä naiseks
Avatar
TayFan12
Student
Student
Viestit: 31
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 21:00
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja TayFan12 »

Hakun tiesin olevan mies alussa joten en reagoinut ihmeemmin. Paitsi nauroin Narutolle.
Deidaraa luulin alussa naiseksi. Minä viisaana katsoin Wikipediasta ja "O.O ONKO TÄÄ MIES? Aika kaunis mies.."

Äitini taas pitää suunnileen kaikkia mies hahmoja naisina. *nauraa* Minulla oli joskus seinällä Ankon kuva sitten Äiti tuli huoneeseen. "Komea mies tuo." Katsahdin kuvaa jota hän osoitti ja olin "Ööh. Äiti se on nainen." Sen jälkeen äiti ei ookkaan sanonut mitään seinällä olevista kuvista.
Vastaa Viestiin