Tokio Hotel

Musiikkikeskustelut täällä!
Vastaa Viestiin
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Tokio Hotel

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Tokio Hotel wikissä

Juu eli päätin tehdä tälle mahtavalle yhtyeelle ihan oman topicin siinä toivossa että täältä löytyi kyseistä bändistä pitäviä ihmisiä (tai vihaavia, keskustelua saadaan joka tapauksessa) Tokio Hotel on siis perustettu vuonna 2003 ja on nimestään huolimatta saksalainen. Tyyli on, hmmmm, poppia....? Itse pidän bändistä kovasti vaikka alkuasenteeni olikin että "tälläistä_tytöille_suunnattua_purkkapoppia" mutta sitten asenne muuttui... ^_^" Erään ystäväni kautta tutustuin ja tänään saan oman cd:ni :)

Mutta sana vapaa tästä eteenpäin ^_^
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Hatashi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 21:46
Paikkakunta: Imatrallahan mie..

Re: Tokio Hotel

Viesti Kirjoittaja Hatashi-san »

Itse pidän juuri tytöille suunnattuna bändinä mutta on niillä joitakin hyviäkin biisejä.
"Deeper, I wanna go, hesitating no longer!
Mr. Reaper, let me show, my soul has grown much stronger"
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Tokio Hotel

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Kertokaas omat lempi biisinne tältä bändiltä, saataisiin vaikka jotain keskustelua aikaiseksi ^^" Oma(t) valintani ovat Spring Nicht, sellainen juuri rauhallinen mutta muuttuu hieman menevämmäksi, vaikea selittää ^^"... Totgeliebt on vaan kaunis biisi...<3 Stich ins gluck on rockaava biisi ja siinä on mahtava kertosäe.... (: (Oikeastaan pidän kaikista biisestä aikalailla yhtä paljon mutta siinä ny kolme)

Kuuntelijana kärsin siittä että en osaa sankaan saksaa xP
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Tokio Hotel

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Purkkapoppia mokoma skeida ole nähnytkään, tämä on pikemminkin emofurfageille tarkoitettua sarjatuotantomusiikkia ja jos entisellä devilishillä olisi mitään omaperäistä, niin sekin saattaisi olla saksalaisuus.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Tokio Hotel

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Oon kuullu vast yhen biisin (tietäen et se on Tokio Hotellin) ja oli se ihan siedettävä ku on kuullu sitä vähä enemmän...
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Tokio Hotel

Viesti Kirjoittaja minori »

Jooh, vähän samoilla linjoilla kuin Hidis. Eli vaikuttaa kohtalaisen markkinointimielessä kyhätyltä bändiltä. Tai siis löydetyltä - pojat tuskin ovat sitä pystyyn pistäneet päässä pyörien vain, että jee tytöt tykkää jiirokista ja emoindiestä, mutta varmaan tuottajat on sen bonganneet vähän niillä mielin. ^^' Tosin en valita, ihmeen hyväähän se on tuollaiseksi musaksi. ^^ Eli toisin sanoen en kuuntele, mutta ihan kohtalaista radiolistantäytettä. ^^
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tokio Hotel

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Saksankieli.. Ei sovi kuin rankkaan musaan, esim. Rammstein..
Tämä bändi kuulustaa aika "pikkutyttöjenihqutusmusalta.." Juuh ei uppoa minuun, ei.
Avatar
pyramido
Genin
Genin
Viestit: 109
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 17:39
Paikkakunta: Hidden Stadi Village

Re: Tokio Hotel

Viesti Kirjoittaja pyramido »

Vähän liian keveää minun makuun, sellaista pikkutyttöjenihkutusmusaa. Kaveri hurahti tuohon bändiin ihan kunnolla ja nyt ollaan sitten menossa Elämä Lapselle- konserttiin katsomaan kyseisen ryhmän esiintymistä. Taidan samalla heivata muutaman (lasi)pullon Ari Koivusen päähän XD
Noista kappaleista Schrei ja Ubers Ende der Welt ovat ihan kuunneltavaa musaa. Ehkä.
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Re: Tokio Hotel

Viesti Kirjoittaja Sham »

Tokio Hotel... Pikkusiskojeni elämä, ja heidän ansiostaan olen joutunut kuuntelemaan sitä niin paljon että olen kurkkuani myöten täynnä, ei alunperinkään iskenyt. Niin emoteinityttömusaa kuin vaan voi. Tosin Billillä oli aivan ihana ääni ennen äänenmurrosta, kuunnelkaa vaikka vanha Rette Mich! Durch den Monsunin vanha versio on myös oikein suloinen.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Tokio Hotel

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

Ysin alussa taisin olla kovakin Toksufani. :--D
En tykkää uudemmasta tuotannosta, vaikken kyllä juurikaan "vanhempaa", Schrei-albumin sisältämiä kipaleita kuuntele.
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Avatar
PikkuElvis
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Su Joulu 28, 2008 23:17

Re: Tokio Hotel

Viesti Kirjoittaja PikkuElvis »

Tässäkin on sellainen bändi, jonka kuuntelemisen vuoksi minulle on naurettu selkäni takana todella rattoisasti. Minä kun en pahemmin muiden ihmisten mielipiteistä musiikkimakuni suhteen välitä.

Tokio Hoteliin tutustuin oikeastaan puolivahingossa. Aluksi olin aikalailla bändiä vastaan, koska paikkakuntamme pikkupissikset olivat laittaneet käyntiin todellisen ihqutusbuumin, ja täten Tokio Hotelista sai kuulla koko ajan, missä ikinä erehtyikään kävelemään. En vaivautunut kuuntelemaan heidän musiikkiaan, vaikka välillä törmäsinkin lyriikoihin esimerkiksi irc-galleriassa jonkun satunnaisen tyypin ihkuboksissa. Kieltämättä kaksosten ulkonäkö oli jo aluksi aika mielenkiintoinen.

Kerran sitten erehdyin kuuntelemaan ja katsomaan Durch Den Monsunin musiikkivideon youtubesta, ja en voinut valehdella edes itselleni siitä, että kappale tosiaan oli loistava.
Tätä ennen radiossa oli kyllä luukutettu Übers Ende Der Weltiä enemmän kuin tarpeeksi, mutta se ei juuri siitä syystä minuun iskenyt. Liiallinen biisien soittaminen tosiaan vie kappaleelta kaiken hohdon. Tuota biisiä aloin itse kuunnella vasta sen jälkeen ajatuksen kanssa, kun sen aiheuttama buumi meni ohitse.

Olen musiikkimaultani niin laaja persoona, että eipä paljoa kolauta egoani, vaikka raskaamman musiikin suurkuluttajana tunnettuna persoonana välillä kuuntelisinkin tällaista kevyehköä rockpop-sekoitusta. Tokio Hotel ei ole tehty ärsyttäviä wannabe-emoja varten, pikemminkin he ovat tahranneet bändin maineen. Minä en vierasta mitään bändejä heidän faniensa takia. Jos en jostain tykkää, vika on itse bändissä, eikä muissa ihmisissä (tai pissiksissä), jotka siitä pitävät.
Saksan kieli on kyllä todella aggressiivista, mutta se ei paista läpi tämän bändin kappaleissa. Ei kyseinen kieli ole vain Rammsteinia varten, vaikka loistava bändihän sekin on.

Koko tämän hetkisen tuotannon olen kyllä kuunnellut moneen otteeseen läpi, ja voisin luokitella Tokio Hotelin (My Chemical Romancen ohella) yhdeksi suosikkibändeistäni.
Kappaleista taas suosikkia on vaikea alkaa valitsemaan, sillä ei taida olla yhtäkään biisiä, jota bändiltä vihaisin. Jos nyt kuitenkin mainitsen muutaman niin hyviä kappaleita ovat ainakin In Die Nacht, Totgeliebt, Wo Sind Eure Hände, Reden, Vergessene Kinder, Durch Den Monsun, Jung Und Nicht Mehr Jugendfrei & 1000 Meere. Englanninkielisetkin kappaleet ovat hyviä noiden ohella, mutta saksankielisestä tuotannosta olen aina tykännyt enemmän. Englanninkielisistä voisin mainita kappaleet Through The Monsoon, Love Is Dead, Ready Set Go! & Forgotten Children.

Sanoitukset ovat minulle myös paljon merkitseviä. Lyriikoidensa puolestakin bändille pisteet kotiin. Eivät ole pelkästään perus rakkaushömppää, vaan noita löytyy vähän joka lähtöön.

EDIT: Ainiin, jos nyt kysyttäisiin noista cd-levyistä ja muista krääsistä, niin täältähän löytyy. Schrei ja Zimmer 483 albumit löytyvät tuolta hyllystä, Scream pitäisi vielä hankkia ja sitten ne, jotka ilmestyvät muutaman kuukauden sisällä. DVD-levyistä löytyvät Zimmer 483 On Europe Tour, Schrei Live DVD ja Leb Die Sekunde - behind the scenes DVD. Julisteita ja joitain lehtiä karsea kasa, kun niitäkin tuli joskus ostettua, ainakin ne lipastonlaatikossa viimeksi olivat, kun sieltä jotain etsin.
THOUGH THERE'S NO ONE THERE TO GUIDE YOU,
NO ONE TO TAKE YOUR HAND.
Vastaa Viestiin