Death note

Yleinen mangakeskustelu
Vastaa Viestiin
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

death note anime on upeesti tehty! aika hauskaa että one piecen usopilla ja L:llä on sama ääninäyttelijä :DD
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Tuota.. heh ^^;; En ole täällä forumeilla liikkunutkaan aikoihin ja nyt tuntuu tosi dorkalta tulla tänne vain kysymään tätä, mutta tietääkö kukaan, mistä saisi chaptereita 70 ylöspäin samanlaisella kuvanlaadulla, kuin aikaisempia? ._. Kaikki löytämäni ovat sivuilta jotnekin punertavia, tekstit miten sattuu ja värisivut näkyvät ärsyttävästi... Aloitin uudestaan lukemaan nyt, kun animeen jäin kouukkuun ja ärsyttää, kun juuri kun alkoi mennä mielenkiintoiseksi kävi noin x3.

Edit:// No jaa, eipä se enää haittaakaan, onko niitä paremmalla laadulla, se punertavaisuus saattoi johtua jostain viasta, koska katosi..? Kuitenkin taustat ovat jotnekin puuroutuneet :3 Luultavasti lisensoinnin takia, joku toinen ryhmä käänsi Death Notea hieman huonommalla tavalla ^^;;
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
Ghost
ANBU
ANBU
Viestit: 482
Liittynyt: To Syys 02, 2004 20:43

Viesti Kirjoittaja Ghost »

Jos mangan ja kahden leffan jälkeen jäit vielä kaipaamaan death notea, niin seuraava hankinta on Death note DS peli.

http://kotaku.com/gaming/manga/clip-dea ... 234859.php
Kuva
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Ei ole Death Notessa väkivaltaa juuri ollenkaan ;) Eikä muutakaan nuoremmille sopimatonta, vaikka siihen eivät välttämättä ihan perheen pienimmät tykästyisi. Death Noten viehätys löytyy imho juonesta ja jossain määrin kiinnostavista hahmoista :)

Äitisi tuskin löytää valittamisen aihetta.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Juu ei death notessa väkivaltaa ole, mutta ainakin omat vanhempani luokittelevat minut saatananpalvojaksi sarjan ansiosta =^^=

Kuolema-teema on erittäin esillä ja se on sitten eriasia miten vanhemmat siihen suhtautuu.
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Eheheheheee. Death note on aivan paras! Sain ne loputkin luvut sitten luettua hyvällä laasulla, siinä oli ilmeisetsi vain pari heikkolaatuista scannia jossain vaiheessa. Olen nyt alkanut sarjaa ostamaankin, 1-4 löytyy jo hyllystä, vaikka sarjan lopetinkin vasta kuukausi sitten.

Death Noten alku on ihan mahtava, ne ensimmäiset luvut lukee läpi todella nopeasti ja juuri, kun L:n ja Lightin älyllinen kilpailu päsee huippuunsa tarina pysähtyy paikalleen... Se Yotsuba-kohta on järkyttävän tylsää luettavaa, ja kun yritin sarjaa lueka ensimmäistä kertaa, lopetinkin siihen kohtaan. Ilmeisesti käsikirjoittaja ei keksinyt mitään järkevämpää tapaa saada juonta jatkettua, mutta kuitenkin >__> Kohta on kuitenkin loppujenlopuksi todella tärkeä, koska siitä käy selvästi ilmi, että
Spoileri, maalaa nähdäksesiLight ei oikeasti ollut paha, vaan Death note teki hänestä hullun. Light ajatteli ihmisistä heti erilailla ja ne silmät, ne silmät! Pahat viirusilmät muuttuivat heti pyöreiksi ja isoiksi, kuten alussa... Mutta heti, kun Light sai taas kirjan käsiinsä, hänesät tuli taas... paha.
V
Death note on ainoa sarja, joka on saanut minut kiljumaan ja lukemaan todella nopeasti eteenpäin. Ensimmäisen kerran taisin siinä Yotsuba-kohdan lopussa, se yllätti minut niin täydellisesti! Toisen kerran ihan lopussa. Vaikka minä olinkin lukenut sen lopun jo vahingossa jostain, jaksoin silti uskoa, että Light tekisi jotain tosi yllättävää... Sain paljon valituksia muulta perheeltä kun huusin viimeiset viisi lukua ihan putkeen, ja lopussa en voinut tehdä muuta kuin istua suu auki ja tuijottaa XD! Niin nerokasta, niin nerokasta. Minut oli myös spoilattu muistakin kuolemista sarjassa, kun kaikki eivät osaa käyttää spoilertageja, joten lukukokemus vähän kärsi.
Spoileri, maalaa nähdäksesiLight ei muuten hävinnyt omasta syystään, oikeatsi vika oli sen en-muista-nimeä apurin kanssa, joka mokasi niiden vihkosten kanssa ja siinä, että kirjoitti joka päivä tasan sivun... Tosi ärsyttävää >__> !
Hehe... mahdotonta kirjoittaa järkevä viesti, kun sarjan juoni on niin monimutkainen, ettei siitä voi kommentoida muuta kuin, että PARAS! Ainut huono on se Yotsuba-kohta, vaikka se onkin melko tärkeä sarjan ymmärtämisen kannalta..


Edit: Kyllä semmoinen sääntö on, että kun kirjoittaa neljästi, väärin sitä uhria ei voi enää tappaa. Mutta entä, jos Light kirjoitti oikein ensimmäisen neljän kerran aikana? Niin minä sen käsitin.
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
mikami
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: To Loka 06, 2005 18:05

Viesti Kirjoittaja mikami »

Aattelimpa ostaa nyt tän sarjan mutta en mistään löydä 12 osaa eng. teksteillä... Onko sitä etes tekstitetty sitten vielä vai etsinkö vaan väärästä paikasta?

Edit: Juu ei mitään enää tuli selväks ne ei oo kääntäny vielä kun 10 osaan asti...
Viimeksi muokannut mikami, Pe Maalis 16, 2007 23:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
AlveAnn
Genin
Genin
Viestit: 190
Liittynyt: To Helmi 08, 2007 18:08

Viesti Kirjoittaja AlveAnn »

Jaha, minäkin olen kiinnostunut tästä sarjasta. Syynä, että monessa paikassa siitä on ollut juttua. Olen nyt katsonut animejaksoja ja mangaa haluaisin päästä lukemaan. Manga on muuten todella hienosti piirretty! Erikoinen sarja, ei mikään "ihan samaa perusjuttua". Ja innostuin todellakin Ryukista (Ryuuku?). ^^ Hauska "monsteri", ajattelin että mitäs jos itse törmäisi sellaiseen? Mutta oikeasti, aluksi ajattelin kuvia katsellessani, että se on varmaa kauhea möreä-ääninen örkki. Mitä vielä! :D Lempparihahmoni, vaikka on L'kin kiva. L taitaa olla, ei vaan on todella monen suosiossa, enkä ihmettele yhtään.

Siis ei hyvänen aika, nyt taidankin katsoa taas pari jaksoa. ^^ ->>
Tuli vapina.

Hinata/Kankuro/Gaara/Akatsuki/Otonin/Suigetsu/Deidara - FC
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Sain tänään kyseisen mangan vihdoin luettua.

Le Grande Spoilerz ahead, älkööt lukeko jos ette ole lukeneet loppuun.
Spoileri, maalaa nähdäksesiJotta. Tuo mangahan ei voinut loppua mitenkään "loppu hyvin, kaikki hyvin", mutta silti... Örr. En ole pitkään aikaan ollut näin vihainen! Penteleen kaksinaamaiset paskat >____> Menetitte kaikki uskottavuutenne. Ryuk! Sinäkin, Brutukseni! Viimeiseen asti uskoin, että Lightilla olisi ollut joku überkeino pelastaa itsensä, mutta... Aina ei voi voittaa. *itkuvinku*

Koko sarja oli niin mahtavaa plot devicejen riemuvoittoa, mutta sitten lopussa joku helkkarin kersa pesee Lightin nokkeluudessa. Ahdistaa.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

Luen ja on ihan paras!!!! Juoni on niin muuttuva... L on niin ihana.. XD Oon kylläkin lukenu yli 50 lukua vasta... Mutta joka päivä luen.. ^^

Edit: Luin Death Noten... Huh huh.... Kiva kun pääsin loppuun.. ^^ Loppu oli ihan ok.. XD
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Death note

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Aluks mua ei kiinnostanu tää sarja sitte yhtään, mutta lopulta päätin kuitenki kokeilla ja koukkuunhan sitä jäi. XD Eli tykkään ihan sikana. Oon animea kattonu 10 jaksoo. Mangaa oon lukenu hiukan enkuksi, mutta se on mulle liian raskasta tajuta nii odotan suomennosta. ^^ Sitten pysyn paremmin kärryillä.

Lempihahmo on ehdottoman varpisti L. Se on jotenki nii ihana.
Avatar
Nikotiini
Student
Student
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Tammi 27, 2009 00:37

Re: Death note

Viesti Kirjoittaja Nikotiini »

Loppuratkasu ei ollu mikään paras. Jäin oottamaan jotain hienompaa. Tästä tehdään kohta Hollywood versio (leffasta). Kun ovat jo japanissa omansa tehneet. Vois kattoa, jos löydän subatun :P
Flandre
Student
Student
Viestit: 1
Liittynyt: Su Huhti 18, 2010 09:42

Re: Death note

Viesti Kirjoittaja Flandre »

Heijh, en oo jaksanu selata kaikkia 38 ''sivua'' läpi, joten haluisiko joku kertoa, saisiko mistään tilattua vielä Death Note - sarjaa ? (: Olen löytänyt kakkos osia ja yhden kerran 1, mutta se oli ruotsiksi.
Avatar
Ataxia
Genin
Genin
Viestit: 145
Liittynyt: Pe Heinä 17, 2009 20:17
Paikkakunta: Kerava

Re: Death note

Viesti Kirjoittaja Ataxia »

Flandre kirjoitti:Heijh, en oo jaksanu selata kaikkia 38 ''sivua'' läpi, joten haluisiko joku kertoa, saisiko mistään tilattua vielä Death Note - sarjaa ? (: Olen löytänyt kakkos osia ja yhden kerran 1, mutta se oli ruotsiksi.
Tilaamisista en tiedä, mutta kannattaa käydä kirjakaupat, divarit ja manga liikkeet läpi. Kyllä niitä vielä luulisi löytyvän. Esim Hesan asematunnelin kirjatorilla oli aika hyvä valikoima suomenkielisiä sarjiksia ja mangoja (tosin en katsonut sen tarkemmin, että voisin olla 100% siellä olleen myös Death notea), mutta luulisi löytyvän jostain.
Vastaa Viestiin