Tapoja ansaita rahaa?

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Tapoja ansaita rahaa?

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

^ kirjauduit vartavasten tuon linkin laittamaan? Ettei ois oma lehmä ojassa nyt. En kehtaa painaa linkkiä ku en tiedä mitä sielä eteen napsahtaa..

No kuitenki. Tässä ois keinoja hankkia rahaa:

- Mee töihin. (kesätyöt, vakituiseks, ilta- viikonlopputöitä, mitä vain)
Melkeenpä aina kannattaa töitä ottaa vastaan jos sellasta tarjotaan. Itellä on kesäks 3 erilaista työtä tarjolla. Sosiaalialasta kaupanalaan. =P Ja lisää haen. Aktiivisuus ratkasee. Ei sulle kotia tulla töitä tarjoaan. Tai ainakaa en usko.

- Tuet. Opiskelija saa opintotukea ja työttömille on omat tuet. Ja jos oikein paska tilanne on nii sit voi hakia vaikka opintolainaa (itse jouduin yhtenä keväänä hakeen kun ei ollu töitä ja tarttin rahaa muuttoon) mut en silti suosittele ekana.

- Kirppari. Meillä jokasella on kaapissa tavaroita joita ei tartte. Miks ei sitte laittaa kirpparipöytää pystyyn? Me ainaki tehää niin joka vuos ja aina tulee joku 50-100 e viikon ajalta. Kannattaa. Tiesti netissäki voi myyä jos on sellasta mitä ei tarvitse.

Editto: Joo eli pientä säätöä.
Happy panda
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: Tapoja ansaita rahaa?

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Onko teidän kaveripiirissänne henkilöitä jotka juo alkoholia?
Asutko jossain tuppukylässä jossa on joka paikkaan matkaa päälle 15 kilometriä?
Omistatko auton ja ajokortin?
Oletko itse suht' raitis?

No siinätapauksessa menkää juoppokuskiin, alkoholisoituneet ystävänne haluavat tulla mieluusti juuri sinun kyytiin kuin likaiseen haisevaan taksiin, ja humalassa ihmiset liioittelevat asioita ja antavat joskus hulluja summia bensarahaa.
Itse olin eräs uusivuosi raittiina, koska mitään herrasmiesmäistä meininkiä ei täälläpäin ollut, niin lupauduin olla ihmisiä kuskissa, sain siltä illalta 170 euroa.

Vruum vruum!
Vastaa Viestiin