Tuomari - minäkö? [K11] Kuudes luku ilmestynyt!

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Tuomari - minäkö? [K11] Kuudes luku ilmestynyt!

Viesti Kirjoittaja Nuti »

Julkaisenpa tarinani tännekin, jos joku sehlaa enemmän täällä...


Name: Tuomari – minäkö?
Author: Pääasiassa Nuti, myös Tomoella/Samalla ja Soldierilla on ollut näppinsä pelissä
Beta: Naruto Rope-Maailman väki
Rating: K11?
Genre: Angst, hurt/comfort, meininki muistuttaa lähinnä poliisisarjaa tai dekkaria (tosin tässä ei ratkota varsinaista mysteeriä).
Pairings: Ei parituksia lukuun ottamatta yhtä omahahmoparia.
Warnings: Ei erityisen mainittavia varoituksia, tarinassa esiintyy aikamoinen liuta omia hahmoja (joista neljä on isohkoissa rooleissa).
Disclaimer: Ficci perustuu Naruto-sarjan maailmaan ja Naruto Rope-Maailma -roolipelifoorumin peleihin. Viimeksi mainitun käyttäjät Nuti, Tomoe/Sama ja Soldieri ovat olleet mukana kirjoittamassa tätä.

Summary:

”Naruto. Minä olen eläessäni tappanut kymmeniä, ellen satoja tai jopa tuhansia ihmisiä. Osan tapoin jopa aivan ilman järkevää syytä. Ymmärrätkö?” Seuraavat sanat Gaara lausui kiivastuneella äänellä: ”Lukuisia ihmisiä on niiden kuuden vuoden aikana kuollut vain minun päähänpistojeni vuoksi! Miksi minun pitäisi antaa vuosien vankeustuomio parin ihmisen murhanneelle miehelle ja unohtaa kaikki se, mitä minä – minä – olen tehnyt?!”

Hiekkakylässä on napattu murhaaja, joka nyt odottaa tuomiota Kazekage Gaaralta. Kysymys kuuluu tällä kertaa: Onko lukuisia viattomia ihmisiä tappanut ex-jinchuuriki oikea mies tuomitsemaan vain parin ihmisen murhaajan vankeuteen? Voiko kahden ihmisen murhaajalle antaa useiden vuosien vankeustuomiota samalla, kun Shukakun entinen jinchuuriki saa olla vapaalla jalalla? Mikä on oikeutta? Mikä on kohtuullisuutta? Entä mikä on armoa?

Tarinan päähenkilönä toimii Gaara. Myös Naruto, Matsuri ja pari tuttua hiekkakyläläistä esiintyy tarinassa. Lisätietoa itse tarinan puolella.

Ja tässä tarinan ”KANSI”!


***



Kirjoittaja (tai siis yksi heistä) esittää ensiksi alkukommenttinsa (eli [A/N]):

Jälleen roolipelailin tuolla Yoshiruin roolipelifoorumilla Gaaraa. Alun perin tämä tarina oli roolipeliä, jota pelailimme roolipelifoorumissa. Kiitän foorumin nimimerkkejä Tomoe/Sama ja Soldieri luvasta käyttää heidän kirjoituksiaan ja hahmojaan tämän tarinan julkaisussa. Osa tarinanpätkistä on otettu suoraan heidän viesteistään enemmän tai vähemmän muokattuina. Omatekoisen hahmokaartin kopiraitit kuuluvat seuraaville ihmisille:

Minä, Nuti: Harukawa Taniko, lääkintäninja Naosu (lisäksi pelasin Gaaraa ja Matsuria)
Tomoe/Sama: Reule Ciel, Lanal, ylilääkäri Houjou (lisäksi pelasi Narutoa ja Tsunadea, joista jälkimmäinen tosin ainoastaan mainitaan ohimennen tarinassa)
Soldieri: Mitsuyo

ANBUja, sairaalan henkilökuntaa ynnä muita sivuhenkilöitä on ohjastettu yhteistuumin. Kiitokset noille kahdelle luvasta käyttää heidän hahmojaan ja kohtauksiaan. Voisi oikeastaan sanoa, että he ovat yhtä paljon tämän tarinan kirjoittajia kuin minäkin. Minä vain kirjoitin kolmanneksen jutuista ja leikkelin tarinaa julkaisumuotoon sävellellen vähän väliä lisätavaraa :) Tarinan julkaisu täällä oli minun ideani, mutta tarina ei olisi ilman Tomoeta/Samaa tai Solttua tällainen. Kiitokset siis heillekin!

Aikomuksenani on julkaista sarjaa noin viikon välein. Sarja on muuten valmis, mutta viimeisessä luvussa on viivettä, koska roolipeli ei etene nyt kovin nopeasti, sillä Tomoen/Saman kone on hajalla eikä hän saa yhteyttä foorumiin kuin vain koulussaan.

Tarina perustuu pelaamaamme roolipeliin, mutta juonta on selostettu tarkemmin ja sivujuonia on karsittu pois. Jossain vaiheessa ajattelin korvata Cielin Kakashilla (kysyen tietysti Tomoen/Saman lupaa), mutta seuraavia osia kirjoittaessani luovuin ajatuksesta.

Edit: LAITAN JUPINAT SITTENKIN LINKKEINÄ. Voisivatko valvojat poistaa tämän viestin ja Cyranin viestin välissä olevat viestit?

Luku yksi
Luku kaksi
Luku kolme
Luku neljä
Luku viisi
Luku kuusi
Luku seitsemän (tulossa)
Viimeksi muokannut Nuti, To Kesä 04, 2009 19:46. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Re: Tuomari - minäkö?

Viesti Kirjoittaja Nuti »

Voisiko tämän (kuten seuraavatkin ennen Cyrania) poistaa?
Viimeksi muokannut Nuti, To Kesä 04, 2009 19:47. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Re: Tuomari - minäkö?

Viesti Kirjoittaja Nuti »

Reserved.
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Re: Tuomari - minäkö?

Viesti Kirjoittaja Nuti »

Upptagen.
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Re: Tuomari - minäkö?

Viesti Kirjoittaja Nuti »

Occupé.
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Re: Tuomari - minäkö?

Viesti Kirjoittaja Nuti »

Reserviert.
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Re: Tuomari - minäkö?

Viesti Kirjoittaja Nuti »

Hõivatud. Nyt saa postata.
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Tuomari - minäkö? [K11] Toinen luku ilmestynyt!

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Hyvin kirjoitettu ficci, ja helppo lukea. Luvut ovat kivan pituisia, ja niitä lukisi kyllä enemmänkin :D Juoneen voi olla ehkä vähän vaikea päästä sisään, jos ei ole ropefoorumilainen, mutta minulle ficci on ainakin tosi hauskaa luettavaa. Ja samalla tulee selville se, mitä tapahtui niiden parin kuukauden aikana kun olin pois foorumilta ;3
Kirjoitusvirheitä en bongannut kuin pari, wohoo! Vähemmän kuin minulla ikinä :P

Tätä voisi lukea enemmänkin ^^
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Re: Tuomari - minäkö? [K11] Toinen luku ilmestynyt!

Viesti Kirjoittaja Nuti »

Mitä kummaa? :D Joku luki tarinan täältä! Tuolla pääsivun puolella jupinaa on jo ilmestynyt kutoslukuun asti, ja meinasin jo alkaa poistella näitä täältä... mutta pitäisikö copypasteta lisää tänne?

Kiitos kommentista. Yritin vähän karsia "liikahaaroja" pois tarinasta ja pitää paketin selvänä.
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Tuomari - minäkö? [K11] Toinen luku ilmestynyt!

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Pääsivun puolelta? Ei tarvitse nähdä copy-pasten vaivaa jos kerrot vaikka linkin sinne sivulle missä kaikki luvut ovat :D En nimittäin varmaan kykene näillä palikka-aivoilla löytämään sitä xD
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Re: Tuomari - minäkö? [K11] Toinen luku ilmestynyt!

Viesti Kirjoittaja Nuti »

No, teenpä niin... *linkuti linkuti links links*
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Vastaa Viestiin