Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Sivustoja,boardia ja narutoa koskevat ilmoitusluonteiset asiat
Vastaa Viestiin
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Eli kun nyt olen lähdössä tuonne Floridaan loman ajaksi, niin minut voi nähdä täällä vasta tammikuun alkupuolella, jos alligaattorit eivät ole syöneet minua ennen sitä. Mutta hyviä lomia kaikille ja 'See ya suckers!' ;D
Avatar
PikkuElvis
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Su Joulu 28, 2008 23:17

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja PikkuElvis »

Ai juu. En ollutkaan vielä löytänyt tätä esittäytymistopiccia.

Liikuskelen siis nimellä PikkuElvis. Olen tällainen omituinen hippimäinen otus täältä jostain takapajulasta, ja ikää mittarissa on huimat kuusitoista vuotta.
Animeen ja mangaan tutustuin aivan pienenä (alle kouluikäisenä) Ginga Nagareboshi Ginin legendaarisien suomiduppaus-kasettien kautta, ja pari vuotta myöhemmin sitten kaverini tutustutti minut Narutoon. Muistaakseni vuonna 2006 pyörin täällä foorumilla aika vakituisesti, mutta sitten pidin parin vuoden tauon. Nyt sitten kun pikkuveljeni osti Naruto Uzumaki Chronicles PS2-pelin, minä muistin, että tämäkin foorumi on vielä olemassa :3

Koulujutuista voin sanoa sen verran, että olen peruskouluni suorittanut, ja siihen se oppiminen sitten jäikin. Juuri nyt en käy koulussa, enkä tiedä, aionko enää sinne palatakaan. Koulunpenkit eivät tosiaankaan ole minua varten, olen liian laiska opiskelemaan.

Seitsenhenkisestä perheestä olen lähtöisin (on vanhemmat, isoveli, kaksi pikkuveljeä ja pikkusisko). Ainiin, on meillä yli viisivuotias marsuvanhuskin, jonka voisin luokitella parhaaksi ystäväkseni.

Musiikkia kuuntelen lähes aina, niin kuin varmaan useat muutkin. Suosikkibändejä ja -artisteja mm. My Chemical Romance, Billy Talent, Tokio Hotel, The Used, Hawthorhe Heights, Green Day, Notkea Rotta, Juha Tapio, Aiden, AFI, Fall Out Boy, Sonata Arctica, Iron Maiden, KISS, Klamydia, Misfits, Sturm Und Drang, Simple Plan, The 69 Eyes ja niin edespäin. Musiikkimakuni on aika laaja. Genrellä ei ole väliä, kunhan vain kappale on hyvä. Räpistä en väittäisi niinkään tykkääväni, mutta löytyy tästäkin hyviä kappaleita.

Harrastuksia minulla ei juurikaan ole, sellaisia ns. kunnon harrastuksia siis. Olen kirjoitellut ficcejä ja muuta vastaavaa jo vuosia, ja kirjoittelen edelleen. Katselen animea, luen mangaa, katselen elokuvia...

Saatan toki vaikuttaa aika äksyltä ja omituiselta persoonalta täällä dataajien valtakunnassa, mutta oikeastihan minä sitten olen ihan leppoisa kaveri :3
THOUGH THERE'S NO ONE THERE TO GUIDE YOU,
NO ONE TO TAKE YOUR HAND.
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Cyran »

^Tervetuloa :D

Aika hyvä, olen ollut täällä kohta kuukauden enkä ole saanut mitään aikaan tänne esittäytymistopikkiin :'D Hyvä minä.

Eli, olen 1992-syntynyt tyttö Tampereen lähettyvillä sijaitsevasta pikkukyläpahasesta. Käyn tällä hetkellä lukion ekaa luokkaa, ja isoksi siunaukseksi koulussa on koitunut hyvä muistini, jonka ansiosta ei tarvitse edes lukea mitenkään erityisemmin. Kunhan tunneilla kuuntelen, niin muistiinpanojen lukeminen riittää loistavasti kokeisiin valmistautumiseksi.

Vapaa-ajalla hengastelen paljon seurakunnan piirissä, eli yli puolet päivistä viikossa tulee normaalina arkena vietettyä seukkarilla. Samaten kuin kaikki seurakunnan leirit, festarit ymsyms. käytyä. Muuten vapaa-ajallani tykkäänkin sitten laiskotella kotona, lukea, piirtää, datailla tai kirjoittaa. Luen paljon fantasiakirjallisuutta, mutta muukin kelpaa. Viime aikoina tosin ollut lukemisinnostus tuon koulun takia aika lopussa (että ne äikän kurssit on rasittavia joskus... -.-")

Musiikkia kuuntelen myös aika paljon, suurimmaksi osaksi rockia, mutta myös muutama gospelbändi tai muu vastaava lukeutuu mukaan. Tai oikeastaan en lähtisi luokittelemaan musiikkimakuani, sillä aika moni ystäväni on ihmetellyt sitä, miten montaa eri genreä kuuntelen tai ylipäätänsäkin siedän. Yhtyeistä mm. Coldplay, Damien Rice, Porcupine Tree, Blackfield, Sanctus Real ja Linkin Park ovat suosiossani, mutta muutakin tulee kuunneltua (The Corrs on ollut viimeaikainen villitykseni).

Jos tekee mieli tutustua paremmin niin siitä vaan. En pure. Mutta kyllä sitä tulee foorumillekin kirjoiteltua aika usein, nolife kun olen ~
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Oboke
Student
Student
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 15:38

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Oboke »

Jess, olen täällä jo muutaman kuukauden lusmunnut sanomatta sanaakaan... Bravo.

Olen Oboke, tuollainen 1993 vuonna syntynyt tyttö ja asun Kainuussa keskellä korpea. Ristijärvellä käyn yhdeksättä luokkaa eikä taida olla mitään hajua minne tästä menisi. Kajaanin taide-linjallehan minulla on kova hinku, mutta arvosanat ovat sitä itseään eikä kauhee koulukirja määrä oikein jaksa innostaa. (varmaan nukkuisin suurimman osan tunneista) Jos tulevaisuutta alan pohtimaan niin armeijan saattaisin käydä. Sitä mietin jo pienenä penskana kun katseltiin aina isän kanssa Uuno armeijan leivissä elokuvaa. Hän on nykyään toitottanut, että minun täytyisi mennä sinne töihin vaikka kouluttajaksi kun muka sopisin sinne ja saisin tosi hyvää palkkaa. (ja pääsisin pomottamaan jätkiä) €______€
En ole mikään läski, oikeastaan aika laiha... No, eiköhän niitä kiloja ala tulla kun tarpeeksi sisällä lusmua. Olen vain 158 senttiä pitkä... Tahtoisin roimasti lisää pituutta etten aina näyttäisi seiska luokkalaiselta. (onneksi en sentään ole luokan lyhyin)

Useimmiten arkipäivät kuluvat siinä, että istun koulunpenkillä tekemättä mitään, tai piirrän koiria vihkoihin. Loppu päivä kuluu kotona lusmuamassa. Katselen televisiota, (josta ei koskaan tule mitään) lusmuan koirani kanssa jossain nurkassa tai sitten piirtelen koiria. (pitäisi kyllä opetella piirtämään ihminen) Viikonloput on sitten... Vain lusmuamista. Täällä korvessa on hankala tehdä oikein mitään.

Jos luonnetta yritän vielä selitellä niin se on aika vaihteleva. Yleensä olen laiska. Huoneenkin siivoamiseen saattaa mennä muutama kuukausi. (oikeasti! -.-') Mutta jos, siis kun, pääsen vihdoinkin ostamaan mangaa minusta tulee jokin energiapommi ja täytyy päästä nopeasti kotiin jotta pääsen lukemaan. Ja lukemisen jälkeen minulla on yleensä todella paljon energiaa tehdä kaikenlaista... Tosin riippuu jääkö manga kuinka jännittävään kohtaan.

Muuta en nyt tähän hätään osaa kertoa, enkä varmaan ehtisi/jaksaisi. n______n
Urpot!
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Tulin taas takasin :P halusitte sitä tai ette ;)

Kerkesinhän oleen jonkun puolisenvuotta hukassa
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja minori »

Tervetuloa! ^^ Itekin ehdin jo vähän kadoksissa olla jumalattoman kiireen takia, mutta täällä taas. ^^
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Turhis »

juu kävin suorittaas tuon valtion pakollisen :D
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Hetkellinen katoaminen tältä forelta kuin 'netistä muutenkin. Kone joutui taas kerran huoltoon: luultavasti näytönohjain otti ja poksahti. Toivottavasti oli näytönohjain koska silloin ei tarvitse kokonaan uutta konetta hommata.
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Olen tässä tästä illasta ensi sunnuntai-iltaan (1.3.) saakka pois, eli ette tule näkemään minua täällä ellei ihmeitä tapahdu.

Nauttikaa joka hetkestä vielä kun voitte. :'D
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Jemelo
Student
Student
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Huhti 20, 2009 11:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Jemelo »

Löysinpäs topsan kun vähän aikaan etsin :D mutta niin....just äsken rekkasin tänne ja ajattelin tulla esittäytymään. Koska olen huono esittelemään itseni niin laitan tälleen allekain tietoni xD

Nimi: Jenna
Toiset nimimerkit netti maailmassa: Jemaru, xJemelox, Zensku
Syntymäpäivä: 1.6.1985
Silmien väri: Vihreät
Hiusten väri: Ruskeat
Pituus: 161cm
Suosikki värit: Musta, vihreä, punainen, purppura, pinkki ja oranssi
Suosikki animet: Naruto & Death Note
Musiikkilaji josta pidän: Kaikki paitsi räp
Rakastan: Kissaani, ystäviä, tehdä AMV:tä, YAOI!
En pidä: Hämähäkit
Ihastukset: Uchiha veljekset xD
Kuva
Uchiha Sasuke -FC
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Nixu »

^ Tervetuloa, toivottavasti viihdyt täälllä ^__^
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Meitsi jättää foorumin huomenna viikoksi oman onnensa nojaan ja lähtee kahden päivän varoitusajalla isostelemaan viikoksi riparille. ^^ Nähtäillään sitten viikon päästä!
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Soldieri
Student
Student
Viestit: 6
Liittynyt: Pe Kesä 05, 2009 14:17
Paikkakunta: Heinola
Viesti:

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Soldieri »

Nimi: Mia
Kutsutaan: Solttu, Solttis, Soldu, Soldi, Solis, Solisluu, Soli, Solu, Chider, Siideri, Sodu, Soso,
Sopukka
Syntynyt: 15.9.1988
Silmät: SIniharmaat
Hiukset: Atm. Oranssihtavan punertavan erisävyt, lyhyet.
Pituus: 169,5cm
Suosikki värit:Ruskea, vihreä, punainen, oranssi
Animet joita seuraan: Atm. Bleach ja Naruto (myös mangana), sit kaikkee muuta randomii
Lemmikit: 5 kissaa, 2 akvaariota ja hamsteri.. (ja kai sen avomiehenkin tähän voi laskea<3)
Harrastukset:Ratsastus, larppaus, geokätköily http://fi.wikipedia.org/wiki/Geokätköily (kysyt kuitenkin), ropetus

Kysykää lisää jos haluatte. Kuvia löytyy galleriasta tällä samalla nickillä.
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Tervetuloa vielä!

Näin joskus telkkariohjelman tosta geokätköilystä, vaikutti iha mielenkiintoselta kokeilla joskus. Paljoahan se ei vaadi =) Ja luonnossa liikkuminen taitaa olla se pääasia siinäki.
Happy panda
Avatar
Lounatuuli
Student
Student
Viestit: 43
Liittynyt: Su Touko 10, 2009 17:00
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Lounatuuli »

Nimi: Sini
Nimimerkkejä verkossa: Taslehofft, Kentti, Lounatuuli, Nottipyy
Syntymäpäivä: 2.10.92
Sijainti: Seinäjoki
Silmien väri: Siniharmaat
Hiusten väri: Vaihtelee vuodenajasta riippuen, vaalean/kullanruskeat
Pituus: 163cm
Suosikkivärit: Vihreä ja oranssi
Musiikkilaji: Metalli
Harrastukset: Salibandy ja partio

Tälläinen tiivis paketti peltojen pääkaupungin laidalla terroristikaninsa, pikkuveljensä ja isänsä kanssa asuvasta tytöstä. Omistan poikaystävän Ylivieskasta ja seurustelua on takana 8kk. Opiskelen tällä hetkellä lukiossa eikä jatkosta ole tietoa, mutta fysiikka ja pilkunviilaus ovat lähellä sydäntä. Olen harrastanut vähän kaikkea judosta sirkuksen kautta jousiammuntaan, mutta muuttaessamme tänne Sjoelle harrastukset ovat vakiintuneet ja nyt on salibandya tullut harrastettua 5v (josta viimeiset 2v vakituisesti tolppien välissä) ja partiota 4v virallisena jokapaikanhöylänä. Vapaa-aika kuluu muuten tietokoneella mircin (Lounatuuli @ Quakenet) ja erilaisten foorumien parissa ja joskus innostun jopa piirtämäänkin.
If A equals success, then the formula is: A = X + Y + Z.
X is work. Y is play. Z is keep your mouth shut.
Vastaa Viestiin