Transformers:Revenge

Keskustelut TV-sarjoista ja Elokuvista tulevat tänne.
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Transformers:Revenge

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Ketkä ovat nähneet? Kannattaako katsoa? Miksi? Miksi ei? Parempi vai huonompi kuin edellinen leffa?
Arvosteluja, kommentteja ja ihku/vahkutusta tänne.

Itse en siis ole vielä nähnyt mutta toivottavasti pian. Ihan vaikka Ms Foxin takia vaan, vaikka yleensä jatko-osia vähän kammoksun.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
salakuljettaja
Rookie
Rookie
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 19:01
Paikkakunta: Tampere

Re: Transformers:Revenge

Viesti Kirjoittaja salakuljettaja »

Tekisi hirveästi mieli mennä katsomaan, koska -noloa kyllä- tykkäsin edellisestä leffasta. Siinä oli kunnon ryminää ja paljon kiiltäviä koneita 8) Tosin mulla on vähän sellainen kutina perseessä, että huonolla säkällä menee rahat hukkaan ja toka leffa pilaa ekan ihan täysin.. Mutta meninpä varaamaan liput itselleni ja veljelleni ensi viikon torstaiksi! \^^/
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Transformers:Revenge

Viesti Kirjoittaja Rinde »

^pöh, ei se oo noloa, määkin diggasin ihan kympillä (paitsi siitä ärsyttävästä blondista tytöstä) ekasta. Mutta pelottaa että tämä on paska. Hmm, ehkä uskallan jossainvaiheessa, tää on kuitenki sellai muuvi mikä vaatii sen teatteriympäristön ja äänitekniikan toimiakseen.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Transformers:Revenge

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Kuva

'nuff said. Sen foorumin pahimmat Bay-fanit tosin. :D
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Transformers:Revenge

Viesti Kirjoittaja Runte »

En oo nähnyt kumpaakaan, mutta koska Wolverine leffaa ennen näytettiin pieni previewi tästä leffasta, aion todellakin kattoa molemmat! Kaunista katottavaa, just meikän mieleen ^^

En usko et kerkeen teatteriin kattoon, mutta katsoa aijjon silti :>
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Transformers:Revenge

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Heeee...
Vielä viisi päivää sitten en ollut kiinnostunut koko sarjasta, ne piirretyt ei ihan iskenyt aikanaan ja trailereista ajattelin ettei vaikuta lupaavalta. Menin lauantaina kaverin luo hengailemaan, ja hän keksi että mennäänpä leffaan, ja osti liput Transformers kakkoseen sen pahemmin multa kysymättä. No, ei siinä mitään, onhan action-pläjäykset yleensä ihan viihdyttäviä. Ja olihan se ^^ Tykkäsin, vaikka olikin vielä vähän asenneongelmaa jäljellä. Myöhemmin illalla hengattiin peli-iltasysteemissä leffateatterissa, ja porukka siellä päätti että nyt katotaan leffa. Ja mikäs muukaan leffa, kun se sattui kätevästi tarjolla olemaan... Nukahin tosin kesken kun oli yyöö, mutta enimmän aikaa olin hereillä kuitenkin.

Maanantaina päätin poistaa aukon tiedoistani ja katsoa ykkösen, ja niinpä tein heti aamusta. Ja oli hauska, perusteettoman asenneongelman rippeetkin hävisivät nopeasti. Myöhemmin päivällä kattelin muita leffoja siskon kanssa, ja sitten mietittiin mikä yksi vielä. Ja no miksikäs ei, sisko halusi nähdä ykkösen ennen kuin menee kattomaan kakkosen että muistaa tapahtumat, ja ite oon niin alkuinnostuksessa vielä ettei mikään riitä xD

Tänään siskolta tuli viesti että oli menossa kattomaan kakkosta, kysyi tuunko mukaan. Ei ehkä ollut ihan vakavissaan... Menin silti xD Nyt kun tiesi mitä ykkösessä tapahtui niin pitihän sitä katsoa huomaisiko jotain uutta. Ja muutenkin...

Joo, ilmaiseeko tämä sotku tarpeeksi hyvin mitä mieltä oon? :) Hiton hyvä leffa!! Molemmat!! Neljän päivän sisällä ykkönen kahdesti ja kakkonen kolmesti xD Tämä on kieltämättä jo "vähän" outoa, ei mikään muu leffa/leffasarja ole vielä saanut moista reaktiota aikaan, vaikka kuinka fanitankin ties mitä. On se jännä. ^^ Eiköhän se tästä kohta laimene, mutta kyllä nämä päätyi aika korkealle suosikkilistalle kuitenkin. Neljässä päivässä.

Vähän matkaa teatterista pari tyyppiä meni ohi, toinen sanoi "Ihan jees leffa. Miksihän naiset ei tajua näitä?" Repesin :D ja huomasivat sen. Harmi että olivat pyörillä eli liikkuivat liian nopeasti, ois pitäny huikata jotain kolmesta katsomiskerrasta neljän päivän sisällä xD Kyllä naisetkin osaa arvostaa!!

Bumblebee on paras <3
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Avatar
salakuljettaja
Rookie
Rookie
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 19:01
Paikkakunta: Tampere

Re: Transformers:Revenge

Viesti Kirjoittaja salakuljettaja »

Jeess... Tulipahan nyt sekin katsoattua. Oli ihan pakko mennä katsomaan, enkä kadukaan päätöstäni, mutta odotin jotain muuta kuin mitä leffa loppujen lopuksi antoi. Jotain uutta! Juoni oli täynnä epicnessiä jeesustelua ja tehosteena toimivat samat asiat kuin ykkösessä. Eli toisin sanoen, olen sitä mieltä, että ykkönen oli kivempi, koska se ei ollut niin kliseinen kuin tämä kakkonen. Luulen, että pienen vitutukseni takia tulen kuitenkin muistamaan vielä vuoden päästä mitä kakkosessa tapahtui, kun sitten taas ykkösestä minulla ei ole enään mitään kokonaista muistikuvaa.
Mutta siis.. Jos on turhaa rahaa tai leffalippuja, jotka pitää käyttää johonkin niin suosittelen tätä leffaa. Se on viihdyttävä, mutta elokuvamaailmassa se ei ole mitenkään erikoinen. Ainoa positiivinen asia, joka löytyy myös ykkösestä on robotit. Muuten hahmot ovat turhankin arvattavia ja pintapuolisia tekeleitä, jotka seikkailevat juonessa, joka on nähty jo 120894 kertaa. :D
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Transformers:Revenge

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Sanotaanko vaikka näin että ollaan siskon kanssa aika intohimoisia faneja X'D

Kaikki alko sillon ku nähtii eka leffa ihan vahingossa ku iskä vuokras sen. Jäätii todella pahasti koukkuun, ja sisko uhkas raahavansa mut kattomaan kakkosen sit ku se tulee. Ja niin myös mentiin, ensi-iltaan vielä. Ja myönnettävä on, että Revenge of the Fallen oli kyllä jotain aivan liian upeeta. <3 olin puolet elokuvasta ihan kikseissä, järsin rystysiä ja itkin ja nauroin ja mitä kaikkea vielä. Heti ku leffa tuli DVD:lle, mä kävin ostamassa sen. Sen jälkeen se on katottu kunnolla kerran... mutta niin. On kyl mahtava leffasarja, rakastan musiikkeja, ja autobotit ja decepticonit on jotain ihanuutta.

Kolmatta leffaa odotellessa ~
Vastaa Viestiin