Animecon VII - jälkipuintia ja kuveja

Tapahtumakeskustelut ja miittien järjestely hoidetaan täällä.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Animecon VII - jälkipuintia ja kuveja

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Ohi siis on. Tämä topic on tarkoitettu kyseisen conin matka-/tapahtumakertomuksille ja kuvien näytilleasettamiselle.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Animecon VII - jälkipuintia ja kuveja

Viesti Kirjoittaja Rinde »

tja ne, ei oo kuvia mutta oli kivaa. Erityiskiitokset Afenille jota en ollut ennen tavannut mutta olitpa hauska tuttavuus!!

Ensikesänä conitankin japaninmaalla, mutta kivat muistot jäi kyllä<3
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Afeni
Genin
Genin
Viestit: 139
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 04:09
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Animecon VII - jälkipuintia ja kuveja

Viesti Kirjoittaja Afeni »

Ohoh, en ole kirjoittanut tänne naismuistiin, mutta nyt vissiin pakko, kun oma nimi hyppäsi silmille xD

Kiitokset vain Rindelle kiitoksista x) Oli myös mukava tutustua ^^

Ja kiva, jos jäi hyvä maku suuhun. Taisin kyllä suurimman osan aikaa jumittaa hiljaa itsekseni, mikä johtui osittain olemattomista yöunista (viimeiseltä parilta yöltä), muusta väsymyksestä ja siitä, etten vieraiden seurassa muutenkaan saa erityisen hyvin suutani auki. Tunsin porukasta siis vain hiden.

Animeconissa oli erittäin kivaa. Näin todella paljon ihmisiä, joita en valitettavasti tunnistanut kaikkia. Silti on mukavaa, että ihmiset tulevat juttelemaan ja moikkaamaan. Ehkä joskus opin kaikkien nimetkin ^^; Joskus tuntuu, että coneissa minulle iskee "kaikki tuntee apinan, apina ei ketään" -ilmiö xD

Niin ja kuvia minulla ei ole. En valitettavasti omista kameraa.
Kuva
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Animecon VII - jälkipuintia ja kuveja

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Krhm... tämä tulee hiukan myöhässä, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. ^^'

Eli olen jälleen kirjoittanut päiväkirjamerkinnän IRC-Galleriaan, jonka voi käydä lukaisemassa täältä. Samalla profiilissani (tai siis Cosplay-kansiossa) on kuva molempien päivien cosseistani Animecon 2009:ssa. Olin siis lauantaina Sasuke, siinä mustassa hihattomassa paidassa ja siteet käsissä. Sunnuntaina olin Akatsuki-Sasuke, vaikka kuljinkin suurimman osan ajasta ilman sitä (kun silloin oli hitsin kuuma. : S ).
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Vastaa Viestiin