Tyyli ja muoti-ilmiöt

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Tyyli ja muoti-ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Vaatetus on minulle vähän hassu asia. Vaatteilta vaadin ainoastaan mukavuutta.
Nykyään on kaikki t-paidat mustia, pari vihreää rutjakettakin löytyy.
Yksi kunnon pitkä paita, nimittäin punamusta villapaita. muuta en pidä, tai ei mahdu enää päälle.
Aina koulussa vihreät farkut, ei verkkareita. Ne on kotikäytössä. Mustat nahkakengät ja pitkä, musta pomppatakki talvikäyttöön. Kesällä ei tartte kuin t-paitoja.
Kuulemma hyvin outo vaateyhdistelmä, kun mikään ei ole tasapainossa. Mikä se on? Tiedän vain Kaaoksen^^
Kuva
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Tyyli ja muoti-ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

En pidä tyyliäni mitenkään poikkeavana. Pidän sellaisia vaatteita mitä itseä huvittaa ja mitkä omalle kropalle sopii.
Suosin mustia ja tummia värejä, mutta on mulla muutama värillinenkin vaatepari. Väritykseltään näkyvimmät housut taitaapi olla turkoosit mustilla pystyraidoilla somistetut pillipökät. :--D On mulla jotain maastohousujakin, ja tykkään huppareista,lemppari on sellainen valkoinen veriroiskeinen.
T-paitoja mulla on enemmän kuin pitkähihaisia, tulee talvisin vähän ongelmia kun ei löydy mitään mikä peittäisi käsivarretkin.
Kesäisin käytän t-paitoja ja pitkiä housuja, hameitakin tulee silloin tällöin pidettyä. Ompelen myös toisinaan vaatteita ittelleni, tähän mennessä on valmistunut housut, huppari, paita, hame ja Hello Kitty-kigurumi. :--D Joitakin t-paitoja (itseasiassa tasan kaksi) olen myös somistanut joillain itsetehdyillä painokuvilla.
Ideatasolla on vielä hihaton huppari ja mustat caprit, jotka olisi tarkoitus saada valmiiksi helmikuun japskibändi LM.C:n keikalle.
Talvisin käytän toppatakkia, pitkää mustaa villakangastakkia (josta on muuten vetoketju hajonnut tällä hetkellä) tai jotain muuta, onhan noita muutamia vaihtoehtoja. :D musta löysä pipokin löytyy, ja mustat nahkalapaset.

Kaikkea koruja ja ketjuja tulee käytettyä myös suht paljon, vaikka esm. noista niittirannekkeista tulee ihottumaa, rihkamatavaraa kun ovat ja sisältävät siis nikkeliä, jolle molen allerginen.

Ainiin, ja sitten se jännä emohuivikin onpi yleensä kaulassa. Ne on oikeasti tosi lämpimiä 0_0
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Avatar
PikkuElvis
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Su Joulu 28, 2008 23:17

Re: Tyyli ja muoti-ilmiöt

Viesti Kirjoittaja PikkuElvis »

No mitähän tästä tyylistä nyt oikein osaisi sanoa.

Letti on päässyt rehahtamaan entisestä todella rajusti pituutta ja muistuttaa lähinnä harakanpesää. Rastat olisi tarkoitus hommata, kun pituutta löytyy hieman yli olkapäiden, eli ehkä ensi kesänä. Väri vaihtelee varmaan kerran kuukaudessa, nyt se on jo hitusen kulunut sinimusta.

Vaatekappaleiden koko on muuttunut S:stä lähinnä XL-XXL:ään. Ei sillä, että olisin niin iso. Olen edelleen kokoa S, mutta olen mieltynyt roskasäkkikokoisiin vaatteisiin. Väriskaala koostuu maanläheisistä väreistä, kuten vihreästä ja ruskeasta. Mustaa ja punaistakin löytyy, niistä väreistä en luovu. Kaikki normaalit tummasävyiset värit oikeastaan menettelevät, mutta mitään neonkeltaista en voisi kuvitellakaan pistäväni päälleni.

Normaalisti vetäisen aamulla herätessä päälleni t-paidan (bändipaitoja löytyy myös ihan kivasti), jonkin hupparin ja maastohousut tai farkut. Korkokenkiä, hameita tai ylipäätänsä naistenvaatteita minulle on turha edes yrittää tunkea. Eikun onhan minulla yksi tummanruskea neulepaita, jota käytin kummityttöni ristiäisissä. Siellä se lojuu vaatekaapin nurkassa, mutta en ihme kyllä näytä transvestiitilta pukeutuessani siihen.

En tiedä, pystyisikö minua klikittämään mihinkään kastiin. Hipiksi ihmiset sanovat aina minut nähdessään.
THOUGH THERE'S NO ONE THERE TO GUIDE YOU,
NO ONE TO TAKE YOUR HAND.
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Tyyli ja muoti-ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Tyyli? Mikä tyyli? :'D

Pukeudun vähän sitä mukaa mitä sattuu kaapista mihinkin vuodenaikaan löytymään. Aika normi vaatetukseni on tummansiniset pillifarkut, joku swetari tai huppari ja t-paita. Ei mitään ihmeellistä siis. En valitse ihan mukavuudenkaan mukaan vaatteitani, koska on pakko sanoa että nuo farkkuni eivät ole mikään mukavuuden huippu... Mutta yleensä jotain sellaista mistä itse pidän.
Väriskaala vaihtelee aika tummasävyisestä muutamaan kirkkaaseen piristyssävyyn. Hupparit ja swetarit yleensä ovat mustaa tai harmaata, mutta t-paitoja läytyy kirkkaansinisenäkin. Kaikki värit oikeastaan kelpaavat, mutta pinkki ja vaaleanpunainen.. hyi. Enimmäkseen mustaa, harmaata, sinistä ja vihreää.
Ulkovaatteista sen verran, että käytän valkoisia Conversen tennareitani (ainoani, joten siksi ihan hajalle kuluneet) muutoin paitsi talvella, jolloin käytän pitkävartisia talvikenkiä. Saapikkaiksi niitä kai sanotaan..? Talvitakkini on musta huopatakki ja aika usein päässä on valkoiset korvaläpät.

Kukaan ei ole ikinä edes yrittänyt luokitella minua kategorioihin. Olen niin tavallisesti pukeutunut, että varmaankin suurimmat erikoisuuteni ovat kaiken maailman kynsikkäät, rannesäärystinsysteemit (semmoiset öö... neulotut säärystimet kädessä, u know :'D) jne. Ja se tavallinen emohuivi, joka minulla on vihreänä (sisko vei valkoisen -.-").

Ei muuta. :D
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Kiyoshi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 213
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 00:02

Re: Tyyli ja muoti-ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Kiyoshi-san »

Cyran kirjoitti:Tyyli? Mikä tyyli? :'D
Haa, aivan! :D

Mutta joo. Omasta tyylistäni sen verran, että perusvaatteeni ovat niinkin peruskamppeet, kuin: Musta vetoketjullinen huppari, jota isäni sanoo turkiksi sen sisällä olevan vuorauksen takia. Perkele, mitäs sitte, lämmin vaate, kiva pitää ja sopii kaikkiin tilaisuuksiin. Ja sitäpaitsi se näyttää omasta mielestäni hyvältä. Hupparin alla bändipaita ja vetskari hupparista auki. Housuiksi farkut, mustat tai siniset ilman mitään sen ylimääräisempiä ketjuja jne. juduja. Ranteessa sairasrannekkeet ja Lamb of God-hikinauha, päässä vihreä armeijan lattapäälippis jossa on puolet painosta bändipinssejä. Hiukset auki olkapäillä. :D
Talvella pietän päälläni mustaa toppatakkia, muuten ei vaatetus muutu. Pitkät kalsarit vain farkkujen alle ja menoksi :P
Pienenä villinä korttina pietän tätä korostamassa persoonaani. ;D

Eipä ole tähän mennessä noottia tullut. Kunhan pitää aamulla mielessä, että kunnollinen kuositus on myös Madventuresin suositus ;D
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Tyyli ja muoti-ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Runte »

Cyran kirjoitti:Tyyli? Mikä tyyli? :'D
..........
Ei muuta. :D
Siinähän se Cyranin suusta kaikki tarvittava on :DD
Ja enempää ei tarvikkaan~
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Tyyli ja muoti-ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Cyran »

^ Repesin :D

Ei tosiaan tarvitse tuota pitkää "tyyli"selostusta, kun kaikki kerrotaan ensimmäisessä ja viimeisessä lauseessa. = Ei mitään tyylitietoisuutta / Jotain romppeita päälle. / Who cares? :P

On se kumma kun en osaa pukea oikein. Joko on liian kuuma tai sitten on liian kylmä -.-"
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Tyyli ja muoti-ilmiöt

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Mulla on sen verran tyyliä että olen fiksahtanut pukemaan päällekkäin aina hameen ja housut sekä jos tarttee pitkähihaista niin sen pitkähihaisen, jonka päälle t-paita. Mulla on miljoona t-paitaa, joista kuitenkin käytän sitten ehkä vain kymmentä.. :D Muutenkin käytän hyvin vähän vaatteita. Siis määrällisesti, en ajallisesti! On mulla muuten vaatteet ihan päällä paitsi suihkussa ja saunassa.

Cossiasuja enemmän kuin käyttövaatteita.. xDD
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Jusper
Genin
Genin
Viestit: 197
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 16:01
Paikkakunta: Lahti

Re: Tyyli ja muoti-ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Jusper »

Tyyli.. Siinäpä jotain, minkä haluaisin. Tiedän jo tyylisuunnan, minkälaisena haluaisin näkyä ja olla, mutta ongelmaksi koituu kaksi asiaa. Ensinnäkään, ei ole hirveämmin rahaa ostaa juuri tietynlaisia vaatteita. Ja toiseksi.. En tiedä yhtään olisiko se hienon/coolin/hyvän/mahtavan näköistä. Voisin näyttää täydeltä pelleltä, mikä ei olis kovinkaan hyvä asia, tai sitten olisin hyvännäköinen. Jos naamaa ei oteta huomioon :P

Mutta mutta, usein vain laitan päälle sen, mitä ensimmäisenä tulee vastaan. Olen kyl alkanu karsimaan oikeasti hirvittävän näkösiä romppeita, joita ei kukaan haluaisi laittaa päälleen. Kotona nyt tulee pidettyä jotain aivan randomia. Kuten villasukat, shortsit, pitkät kalsarit sekä hihaton paita. Kyllä, se näyttää pelottavalta, mutta joskus on niinkin tullut tehtyä xD
Avatar
Narutito
Student
Student
Viestit: 18
Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 20:36
Paikkakunta: Pikkuinen p*ska kylä jossa ei kukaan halua asua..
Viesti:

Re: Tyyli ja muoti-ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Narutito »

Itsellä ei oikeastaan ole mitään järkevää tyyliä, käytän koulussa suunnilleen aina vaan farkkuja/verkkareita ja normi hupparia.
(olen sitten tyttö xD)
Kuva
ei kai taas liian iso kuva?
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Tyyli ja muoti-ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Francis »

Littlis olisi parempi vastaamaan tähän kuin minä xD Hän on minun "stylisti", lul. Ei tosiaan, hän löytää minulle sopivia vaatteita ja tekee niitä myös. Meidän tyyli on aika samanalainen, pienillä eroilla korostettuina.

Kengät. Minä olen kenkäfriikki ._. haluan ja ostan kenkiä vaikka niitä oisi! Onneksi rahatilanne kuitenkin poksauttaa järjen maanpinnalle. Ihania kenkiä ei myöskään meinaa löytyä! Täydellisiä ja kauniita. Pidän italialaisista saappaista ja perusplättäreistä. Myös hyvin hyvin hyvin omituiset kengät menee :D
Nyt haluaisin plättärit joissa olisi suu siinä kengänpohja-osassa edessä 8>

Pukeudun yleensä mustaan t-paitaan ja lyhyeen hamoseen (oli talvi tai kesä) tai ihan normihousuihin (farkkuja vierastan, yhdet omistan). Korostan joko hametta, kenkiä tai paitaa. En halua liian sekavaa kokonaisuutta. Koetan tueda pukeutumisella esiin hyvät sääreni, pienet jalat ja vyötäröä.
Epävarmuuteni vuoksi saatan pukeutua liian isoihin vaatteisiin, kun pelkään istuvissa näyttäväni läskiltä >.< vaikka juuri isoissahan sitä näyttääkin munkkelilta.

Tällä hetkellä olen hyvin iloinen uudesta takista, jonka Littlis osti minulle (4,7 euroa, kirpparilta). Se on bolero-pituinen ja edessä ja takana on pitkät hopeiset nappirivit ja kirjailua hihoissa ja nappien lähistöllä. Väri on musta.

Paras vaatekauppa mitä tiedän on colosseum (saksalainen "seppälä"). Halpaa ja hyvää vaatetta, nam. Eniten kulutan kirppareita.
Käyn suunnilleen kerran vuodessa tai kahdessa ostamassa vaatteita. Kirppareilta tarttuu milloin mitäkin ympäri vuoden. Käytän vaatteet puhki.

------------

Millaisista kengistä pidätte? Millaisia kenkiä vihaatte? Millaisia käytettä ja millaiset haluatte?
Kuva
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Tyyli ja muoti-ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Francis kirjoitti:Millaisista kengistä pidätte? Millaisia kenkiä vihaatte? Millaisia käytätte ja millaiset haluatte?
Converset, rumia sellasia, converseja ja haluun niitä lisää. :C
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Tyyli ja muoti-ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Runte »

Francis kirjoitti:Millaisista kengistä pidätte? Millaisia kenkiä vihaatte? Millaisia käytettä ja millaiset haluatte?
Pidän kengistä jotka saa helposti jalkaan ja vielä helpommin pois :D
Vihaan paksuja tai todella lämpimiä kenkiä.
Käytän ns. "skeittikenkiä", jotka saa helposti jalkaan ja pois ^^ Ja juuri tälläsiä haluankin pitää
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Tyyli ja muoti-ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Francis kirjoitti:Millaisista kengistä pidätte? Millaisia kenkiä vihaatte? Millaisia käytettä ja millaiset haluatte?
Käytännössä sama kuin Runtella, "skeittikenkiä" käytän kesät-talvet. Helpot saada jalkaan, mukavat jaloissa, tykkään ulkonäöstä. Niillä opettelin ajaan autoa ja nyt jotkut talvimaiharit jalassa tuntuu sellaisilta puupalikoilta autoa ajaessa, että ei ole tosikaan. Skedeillä mennään. Kenkiä ostan noin yhdet kahdessa-kolmessa vuodessa.. Sitten ko alkaa pohja olla läpi asti kulunu :P
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Rota
Genin
Genin
Viestit: 180
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 19:31
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Tyyli ja muoti-ilmiöt

Viesti Kirjoittaja Rota »

Francis kirjoitti:Millaisista kengistä pidätte? Millaisia kenkiä vihaatte? Millaisia käytätte ja millaiset haluatte?
Perus parinkympin tennarit, mustat, siniset tai punaset. Talvella "talvitennareita". Hmm, vihaan varmaan saappaita ja muita semmoisia nahkahursteja.
Vastaa Viestiin