Ärsyttävin TV ohjelma?

Keskustelut TV-sarjoista ja Elokuvista tulevat tänne.
Vastaa Viestiin
Avatar
eend
Student
Student
Viestit: 13
Liittynyt: Ti Loka 20, 2009 20:39

Re: Ärsyttävin TV ohjelma?

Viesti Kirjoittaja eend »

Vaikka telkkaria en katokkaan niin sen verran, että oon huomanuu tosi ärsyttäviä sarjoja. Ei kiitos.

Big Brother
Joskus kun se koko ohjelma alko Suomessa seurasin sitä ihan mielenkiinnolla, sitten sen taso laski ja vain laski alemmas. Ei siinä ollut enään mitään katsomisen arvoista. Viis tyttöö ja viis poikaa kilpailee siitä kuka saa kenetki ja sit selvii et ne on homoja. Sit siel on vielä kamerat, jotka kuvaa kaiken mahdollisen mitä ne tekee. Aika paskaks menee koko sarja, joskus saatan kattoa jos ei muuta tekemistä ole.

Ostoskanava, pelit, chatit etc.
Argh. Kuka niitä jaksaa? Ihmiset tuhlaa rahojaan johonkin peliin mistä voi voittaa mopoon, mutta loppujen lopuksi sitä rahaa puhelimesta on mennytkin jo kahden mopon verran. Hups. Sitten juuri nuo ostoskanavat. Eihän niitä jaksa katsoa joka kanavalta tunnista toiseen. Kaiken lisäksi niissä ei ole ikinä mitään oikeasti hyödyllistä/toimivaa/muutenkaan järkevää myytävää. Chatitkin on muuttunut tosi paljon. Niissä on joku random hyvännäköinen mies/nainen juontamassa ja lukemassa viestejä joita ihmiset lähettelee muuta ideaa koko ohjelmalla/what ever ei ole.
Ennen kuin tapasin sinut olin huono puhumaan, enkä voinut edes hymyillä avoimesti.
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Ärsyttävin TV ohjelma?

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

eend kirjoitti:Vaikka telkkaria en katokkaan niin sen verran, että oon huomanuu tosi ärsyttäviä sarjoja. Ei kiitos.

Big Brother
Joskus kun se koko ohjelma alko Suomessa seurasin sitä ihan mielenkiinnolla, sitten sen taso laski ja vain laski alemmas. Ei siinä ollut enään mitään katsomisen arvoista. Viis tyttöö ja viis poikaa kilpailee siitä kuka saa kenetki ja sit selvii et ne on homoja. Sit siel on vielä kamerat, jotka kuvaa kaiken mahdollisen mitä ne tekee. Aika paskaks menee koko sarja, joskus saatan kattoa jos ei muuta tekemistä ole.
Hallelujaaa! Joku postasin mun ajatukset tänne ^^ Varsinkin ensimmäinen mainitsemasi ohjelma on sellaista schaissea, että ei ole tosikaan. Pahemmin en katso telkkaria [Housea vain ^^] mutta silti olen tästä perillä, koska kaverit jaksaa kerrata viimeisimpiä tapahtumia ja muuta vastaavaa.

Huonoin. Formaatti. Ikinä.
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Vastaa Viestiin