Zelda..

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Vastaa Viestiin
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Zelda..

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Haha :D ajattelinkin että taidat lähiaikoina taas pistäytyä täällä yllätysvierailulla E3:n takia.

Valitinkin jo tonne pelien random-topiciin Zelda-pettymyksestäni. En yhtään pitänyt Skyward Swordin grafiikoista, liian värikäs ja satukirjamainen minun makuuni. Ärsyttää myös jos Motion Plussaa ängetään jokapaikkaan ja siitä tulee pelin keskipiste tarinan sijasta.

3DS vituttaa. Laite vaikuttaa todella siistiltä, mutta olen oikeasta silmästäni sokea eikä 3D-efekti sen takia toimi.

Ocarina on edelleenkin kesken, Majora odottelee Wiillä vuoroaan, Wind Waker himottaa mutta joutuisin nähdä älyttömästi vaivaa sen saamiseksi, Minish Capissa jumituin ja Spirit Tracks jäi viimehetkillä kesken kun en pääse etenemään vikassa temppeliosuudessa. Tähän mennessä olen oikeastaan tykännyt Phantom Hourglassista enemmän kuin Spirit Tracksista. Aika jännää ottaen huomioon arvostelut ja yleisen mielipiteen.. ST:n junailu on vaan melko suolesta ja ihmisten kyyditseminen alkaa nopeasti maistua puulta.. ST:ssä on kyllä monia ikimuistoisia kohtia ja musiikki on älyttömän hyvää.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Zelda...

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Joo, oon tällainen kausiluontoinen eläin täällä. :) Välillä kun tulee tarve pölistä peleistä suomeksikin...

Niinpä niin, mielipiteitä jakaa... Kieltämättä oma eka reaktio oli hämmentynyt, mutta se hävisi nopeasti. Saman reaktion aiheutti TWW, ja koska siihenkin rakastuin täysin kunhan sain sen käsiini, lämpenin tälle huomattavasti nopeammin. Värikkyys on kivaa, en ole loppujen lopuksi enää ollenkaan varma pidänkö TPn tyylistä kovin paljon. Hyrule kuitenkin on sen verran fantasiamaailma, että liika realismi ei jotenkin sovi. Demoalueen jättisienet on kuitenkin vähän liikaa, kyseessä ei tietääkseni ole Mushroom Kingdom... Ihan hyvä että julkaisuun on vielä aikaa, grafiikat tuskin on viimeisteltyjä vielä. Lähinnä Linkille voisivat tehdä jotain, sen naamassa on jotain häiritsevää, näyttää liian lapselta/tytöltä. Ja no, ne Bokoblinit näyttää aika kummalta.

Mikä mua huolettaa Motion Plussassa on se, että kun yleensä pelaan pelejä monta tuntia kerrallaan, niin kädet voi väsyä siihen huitomiseen. Mut eihän sitä tiiä, sen näkee sitten. Näyttää siltä, että ne yrittää tehdä kontrolleista mahdollisimman helpot ja luonnolliset. Mitä on noita demovideoita katellut, jotkut osaa pelata ja jotkut ei, kaipa se on tottumuskysymys. Enivei, näyttää hauskalta :) Pahisten mättäminen vaatii vähän enemmän ajattelua kuin ennen, ja ainakin demossa ne näyttävät tekevän ihan damageakin, mikä on pelkkää plussaa.

PH ja ST on ihania ^^ Ei täydellisiä, seilaaminen ja junailu on vähän mitä on, ja molempien loppupomoilta olisin toivonut jotain vähän muuta, mutta tykkään kyllä molemmista peleistä kovin. Puzzlet on hyviä ja molemmissa on niin hyvää läppää... ja Linebeck on mahtava :D
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Zelda..

Viesti Kirjoittaja BugShino »

E3:n osalta itse odotan enemmän 3DS:ää, uutta Donkey Kong Countrya ja Proffa Laytonia.

Sain Zeldoista traumat pelattuani Ocarinaa muutama kuukausi sitten, olen kai tottunut liikaa nykypelien grafiikoihin. Ohjaussysteemi tuntuu vieraalta, koska TP:n pelasin vain cubeversiona. En jaksa uskoa, että liikentunnistimalla saataisiin järkevää ja loogista ohjaustapaa, huitominen käy pidemmän päälle sekä tylsäksi että raskaaksi (liikunnallinenkin hyöty on marginaalinen). Ulkoasu ei oikeastaan edes häirinnyt (siirrytty kaiketi takaisin sarjan perinteiseen tyyliin), mutta viholliset näyttivät aivan retardeilta (tulevat vielä jonkun uniin).

Harmi ettei uudesta Fire Emblemistä saatu lisää materiaalia eikä Last Windowsista ole vieläkään julkaisutietoja...
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Zelda..

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Tykkäsin TP:n Wii-versiosta, tosin Cube-versiota olen päässyt testaamaan vain hiukan. Enivei, kun olin pitkään pelannut kättä heiluttamalla, ja sitten pitkästä aikaa kokeilin Okariinaa, menikin hetki muistaa että ainiin, nyt piti rämpyttää eikä ravistaa xD En tiiä, onhan se vähän outoa, mutta kivaa. SS:n kontrollit on kyllä sen verran erilaisia verrattuna edelliseen, että vaikea sanoa miten se lopulta luonnistuu, mutta veikkaisin että kaikkeen tottuu. Mitä on nähnyt pätkiä kun ihmiset on pelannut, näyttää siltä että ohjaimia voi heiluttaa ihan tosissaan kuten miekkaa, tai sitten pienemmillä kädenliikkeillä, sekin näyttää toimivan. Saapa nähdä miten sitä loppujen lopuksi pelaa. Wiin kanssa leikkiessä olen havainnut, että kun kädet eivät ole enää kiinni samassa kapulassa, pidän ohjaimia välillä ihan merkillisesti. :D "Vapaat" kädet on kiva juttu.
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Vastaa Viestiin