Itachi

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Vastaa Viestiin
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Itachi

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Miljoona kertaa perempi hahmo kuin veljensä! (_mielipide_)
Ei mitenkään ennalta arvattavissa, yllättävä hahmo ja muutenkin tosi mielenkiintoinen Akatsukin hiippari. Mangassa jaksaa ihmetyttämään aina loppuun saakka tuo Itachin rooli. Ja tietenkin animessa myös, mutta mangassa enemmänkin nyt. Itachi on aika cool :D Ja hyvä vastapaino Kisamelle.
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Jemelo
Student
Student
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Huhti 20, 2009 11:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itachi

Viesti Kirjoittaja Jemelo »

Uchiha Itachi on kyllä mun suosikkihahmoni Sasuken rinnalla ^_^
Itachi fanitus alkoi siitä kun näin netissä kuvan siitä kun hänen hiukset heiluu silleen kivasti ja tunnustan että silloin en pitänyt Narutosta .__.
Mutta sitten kun päätin kuitenkin viime lokakuussa katsoa Narutoa niin aloin odottamaan sitä hetkeä kun Itachi ilmestyisi ja sitten kun se tuli niin..........olin maani myynyt. Siitä asti olen nyt Itachi fani ja varmaan tulen aina olemaan ^_^ Alunperin ihastuin hänen hiuksiin, mutta sitten aloin pitämään hänestä ihan kokonaan.
Omistan jopa jo Itachi PVC avaimenperän xDD
Kuva
Uchiha Sasuke -FC
4 Hokage
Student
Student
Viestit: 35
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2010 16:38

Re: Itachi

Viesti Kirjoittaja 4 Hokage »

Itachi on kyllä minusta yksi hienoimmista Naruto hahmoista. Se rento asenne ja tapa jolla se katsoo vihollista. Sharigankin on hieno lisäys Itachin persoonaan. Sekin että Itachi on pahis herättää minusta lisää kiinnostusta hahmoa kohtaan :wink:.
Vastaa Viestiin