Assassin's Creed

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Assassin's Creed

Viesti Kirjoittaja BugShino »

PS3 ja XB360 eivät kuulu talouteeni, joten oli ostettava PC versio. On kai typerää vertailla näin erilaisia pelisarjoja keskenään, mutta kyllä tämä pelikokemus oli positiivinen yllätys. Pitää vain osata lukea ympäristöään kaiketi.

Viimeistelin juuri tarinan ja olen hieman pettynyt. Homma meni hiukan liian
Spoileri, maalaa nähdäksesiufoksi omaan makuuni. Olisinkohan ymmärtänyt lopun päälle enemmän jos olisin pelannut ykkösosan? Ja kolme kertaa Paavia vastaan ottelu kävi helkutin ärsyttäväksi.
Ja on kyllä pakko kommentoida ajan kulua tarinassa.
Spoileri, maalaa nähdäksesiVaikka kolmekymmentä vuotta on kulunut pelin alusta, ainoa näkyvä muutos on Ezion sänki (mikä näytti kyllä hyvältä). Muuten väki on yhtä "nuorekkaan" näköistä eikä äänenmuutoksista ole tietoa.
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Assassin's Creed

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Joo tuo loppu häiritsi mua myös. Se oli pelillisesti todella laimea ja juoni meni liiallisuuksiin. Kyllä se ykkösosa varmaan jotain valottaisi. Itellä on siitä vielä loppurutistus vetämättä. Jäi vähän kesken ku alkaa ärsyttää ettei _mitään_ voi tehdä ilman että kimpussa on 30 vartijaa. Kakkosessa on sentään notoriety-mittari niitä hillitsemässä vaikka pikkukaupungeissa oli tiukalla.

Mun mielestä tuo vuosien kuluminen sujui Eziolta suhteellisen hyvin. Ja kyllä siitä äänestä hyvin kuulee että ikää on karttunut. Olisihan ollut mukavaa jos esim Claudia ja Leonardo olis edes hieman muuttunut mutta ei se nyt maailmaa kaada.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Assassin's Creed

Viesti Kirjoittaja Lucy »

AC3 Venäjälle?

Kieltämättä aika kutkuttava idea.. Yksi parhaimmista vaihtoehdoista, varsinkin jos Kiina/Japani on poissa laskuista geneettisen perimän takia. Toinen hyvä olis Englanti, mutta luulen ettei se ole tarpeeksi originelli Ubille.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Assassin's Creed

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Lucy kirjoitti:AC3 Venäjälle?

Kieltämättä aika kutkuttava idea.. Yksi parhaimmista vaihtoehdoista, varsinkin jos Kiina/Japani on poissa laskuista geneettisen perimän takia. Toinen hyvä olis Englanti, mutta luulen ettei se ole tarpeeksi originelli Ubille.
Hämäs kevyesti kyllä tuo sun viestin alotus "AC3..." kun aivot konfiguroitu äänen korjaamiseen HD-leffoissa tänään. D:
Pakko sanoa että jos wakawanhassa Moskovassa pääsee kikkailemaan, niin uskon että meittikin ostaa jopa tuon pelin.

Nimim. Kaikki AC:t "pelattu läpi" kun katsoin kavereiden pelaamista. :D
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Assassin's Creed

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Mikäs siinä kun et itse pelannut? Kyllähän katsominenkin on hauskaa mutta eikö pelaamista olisi kiva kokeilla?

Taitaa kyllä jäädä tuo Venäjä vaan sarjakuvatasolle. Saattaa olla että IGN veti omia päätelmiään. Olisi vaikeaa hiippailla Moskovassa pelkkien veitsien varassa, eikä aseet oikeen sovi sarjan teemaan. Jos tästä tulee pyssyhippaa ni mä lähen vetää.

Brotherhoodista oli ihan mielenkiintoinen haastattelu Peliplaneetassa.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Vastaa Viestiin