World of Warcraft

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Lucy »

LittleSamurai kirjoitti:Ja mikä kauheinta, Manrikin vaimo-questi poistuu!
Tein eilen tuon questin ekaa kertaa ja mulla oli varsin hauskaa :D Olin niin pitkään katsonut kun Wowcrendor vetää YT:ssä Mankrikista läppää että oli ilo huomata questi sattumalta kun metsästelin Barrensilta nahkoja. Harmi jos questi poistuu kokonaan, olin luullut että sitä vaan muutellaan hieman.

Tajusin eilen pelaillessani kaksi asiaa. Skinning+leatherworking on tuhat kertaa hauskempaa kuin joku kusinen tailoring+enchanting ja Barrens on niin scheisse paikka etten ymmärrä miten jotkut pystyy levuttaa siellä alussa ilman mountia. Oon tuhat kertaa yrittäny alottaa örkkiä/trollia mutta mielenkiinto on aina lopahtanut paskan alotuspaikan takia. Nyt kun parikymppisenä belf hunterina menin sinneppäin hillumaan kanan selässä niin oli paljon mukavampaa.. Toivottavasti Cata oikeesti piristää paikkaa jotenki sillä Troll on rollauslistallani todella korkealla heti Goblinin ja Worgenin jälkeen. Forsaken alotuskin näyttää todella siistiltä :D
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

LittleSamurai kirjoitti:Minua suututtaa jo etukäteen, kun Karazhan (Kara-chan) lähtee! Ei sitä saa viedä, paras insta koko pelissä! :<

No jaa, kaikki peikkoinstat on ihan oma lukunsa..

Ja mikä kauheinta, Manrikin vaimo-questi poistuu!
Mitäs mitäs, eihän kara oo mihinkään lähdössä. Eikä se rivendaren mounttikaan ainakaan vielä oo betasta hävinny. Mutta tuon karan katoamiseen haluisin kyllä jonkun lähteen, mun käsittääkseni zg on ainoo mikä on poistumassa.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Vittu nyt kyllä iski major vitutus ja Cata-hype laski olemattomiin. Sain tietää että Demonology Warlock saa Felguardin jo alkuleveleillä ja siltä puuttuu taunt. Eli baibai tankkaaminen.

Kaveri sitten alko nauramaan ettei lokki tankkia tarvii mutta paskat ku oon just tottunu Felguardin kaa questaamaan. Ihan alussa alotin magella, pidin kyvyistä ja kaikkee mut alko vituttaa ku kuoli heti ku alko ottaa damagee. Hunterissa oli sit kiva ku pet toimi pikkutankkina mutta spellejä tuli ikävä. Warlock yhdisti mun toiveet melko hyvin ja olen ollut tyytyväinen Felguardiin kun suht hyvin tankkaa ja tekee ihan kivasti damagea. Todennäkösesti Catassa pitää joko vaihtaa talenttia tai rollata uus maini. Tuntuu jotenki tyhmältä et olis Demonology mut käyttäis suurimman osan ajasta Voidwalkeria. Tietty olis aivan eri asia jos alkais instoja vetelee mut noob-tasoni on pitänyt mut vielä niistä suht kaukana. Ja noobina just tarttisinkin sitä tankkia, eli kusipäät raiskaavat mun lempisummonin!

Lisäks kyrsii ku oon nyt jossain tapa30lehmää-helvetissä, ei mitään muita questejä. Tuntu et Outlandin ekat questit oli paljon monipuolisempia mut nyt iski aivan karsee tylsyys-suma. Jos ei olis lento mounttia olisin ampunu itteni jo ajat sitte.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Kyl sä melko huoletta voit instoja vetää, ennen level cappia ei oo paskaakaan väliä paljonko tekee depsiä kun classit on niin epätasapainossa ja jos et tiedä bosseista mitään niin mikään ei estä kysymästä onko seuraavassa bossissa jotain erikoista. Normimodeista harvassa kuitenkaan on, että kyl siellä aika rennosti saa vetää.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Mmh.. Sit viel ku en tuntemattomien ihmisten kaa haluis kovin paljoo pelata. Olis hyvä jos sais kaikki kaverit samaan aikaan sopivasti yhes pelaa ni olis kyl tosi hauskaa. Se vaan on hankalammin sanottu ku tehty ><

Eilen illalla oli kunnollinen bugifest. Olis ollu ihan hauskoja questeja mutta bugien takia meni hermot totaalisesti. Ekakski joku warlock ogre respawnas mun vieree, tippu maan läpi, ja alko maan sisästä ampuu mua shadowbolteilla <3 No lähin sit vetää ja onneks vähän ajan päästä sain otettuu siivet alle ja pääsin lentää niit palloi pakoon enkä kerenny kuolla. Tää oli viel ihan huvittavaa. Mut sit myöhemmin tuli vastaan stuck in combat -bugi. Peli luuli että olen taistelussa vaikken ollu. En pystyny mountata tai syödä. Hearthstonee kyl pystyin kumma kyllä käyttää ja bugi ei kadonnu edes kaupungissa levätessä. Uloskirjautuminen ei tehny paskaaka. No sit tein itsarin ja kaikki oli ok, kunnes taistelin uudestaan jotain örkkii vastaan ja bugi palas takasi <3 No foorumeilta sit luin että pitää resetoida parit jutut ni pitäs poistuu, mut toiki bugi on ollu jo monta vuotta, mikä siinä on ku ei saa korjattuu?
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Lucy »

*panic*

NO WAI! Eikai suuri osa uudistuksista tule jo huomenna!? Kääk! Mä vaan chillasin mining-puuhissa vikat minuutit enkä tajunnu et oli viimenen mahollisuus pelata vanhalla mekanismilla! :'C Olisin nyhtäny kaiken ilon irti jos olisin tajunnut tarkistaa mitä on tulossa...

Eniten varmaan tulee kyrsimään juuri Warlockin demonology-muutokset, Hunterin focus-systeemi ja se että kaikesta huolimatta en vieläkään pääse lentelemään Azerothissa. Olis myös ollu kivaa saada arkeologia jo tässä vaiheessa.. Uusi skill-oppiminen ja statsien yksinkertaistamiset ovat kovin tervetulleita. Hyvä myös ettei ammojen kaa tartte enää pelleillä.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

OMNOMNOM! :D

Äyyhhhhh! Mien en saa uusia Addoneita toimimaan! Latasin semmosia PALJON (=kaikki tarpeelliset) ja sitten ko käynnistin WoWin niin mokoma tilttas ja laittoi luukut kiinni. Eikä aukea. Vihapäissäni poistin kaikki Addonit ja oon nyt sitten ilman eikä kyllä huvita pelata ilman Addoneita koska se on suorastaan tuskaista.

No, jos sitä tänään yrittäisi uudelleen. Pakko nyt ympätä Blizzun tota Cataa ko teen lopputyötä.. :D
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Addoneista puheen ollen... Mikä olisi hyvä toimiva addon joka antaa mahollisuuden siirrellä/pienentää sitä kokokarttaa joka peittää puolet ruutua?

Catan intro oli pienoinen pettymys. Ihan siistiä animaatiota kyllä, mutta dialogi ja musiikki jätti todella kylmäksi. WotLKin intro on edelleen lemppari :3

Mulla on jälleen koneenuusimis -projekti edessä </3 Uusin patch pisti karvalakki iMaccini polvilleen, asetukset tippu minimiin >_< Nyt sitten ostoslistalla kahentonnin 27 tuuman mörssäri iMac :D Eihän silläkää ihan tappiin kaikkia asetuksia saa mutta mielummin ammun itteni kuin ostan PC:n!

Hardware-ongelmia lukuunottamatta olen yllättävän tyytyväinen ollut patchiin. Warlockin manaa ei saa mitenkään loppumaan (ainakaan tällä hetkellä). Voi ihan rauhassa spämmäillä miten haluaa :D Pidän myös hirveästi druidin uudistuksista. Aiemmin menetin lukemattomia kertoja harmoni druidihahmojeni kanssa mutta nyt sitä on paljon mukavampi pelata :D
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Lucy kirjoitti:
Hardware-ongelmia lukuunottamatta olen yllättävän tyytyväinen ollut patchiin. Warlockin manaa ei saa mitenkään loppumaan (ainakaan tällä hetkellä). Voi ihan rauhassa spämmäillä miten haluaa :D Pidän myös hirveästi druidin uudistuksista. Aiemmin menetin lukemattomia kertoja harmoni druidihahmojeni kanssa mutta nyt sitä on paljon mukavampi pelata :D
Mie en malta odottaa, ko pääsen testaamaan onko tulimage edelleen perseestä vai oiskohan se nyt ihan toimiva. On muuten kauhean vaikea pelattava, jos meinaa pelata niin että manaa pysyy suht hyvin ja saa jotain aikaiseksikin. Mun mielestä se räjähtää pahemmin ko arcanemaget.

Ja mun holy priestiä kanssa innolla, onkohan sille tullut kaikkea kivaa.. 8)
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Lucy kirjoitti:Addoneista puheen ollen... Mikä olisi hyvä toimiva addon joka antaa mahollisuuden siirrellä/pienentää sitä kokokarttaa joka peittää puolet ruutua?
Mapster
LittleSamurai kirjoitti:Mie en malta odottaa, ko pääsen testaamaan onko tulimage edelleen perseestä vai oiskohan se nyt ihan toimiva. On muuten kauhean vaikea pelattava, jos meinaa pelata niin että manaa pysyy suht hyvin ja saa jotain aikaiseksikin. Mun mielestä se räjähtää pahemmin ko arcanemaget.
Onhan fire ollu ihan toimiva ja osassa bosseista selkeesti parempi kun arcane, jossain kaiketi jopa paras. Ja arcanethan ei räjähdä enää mihinkään, koko specci perustuu nykyään siihen että manaa pitäis koko ajan olla niin paljon ku mahdollista. Aluks pelkkää arcane blast spämmiä, sit kun manaa 40% jäljellä niin evocationilla täysiin. Sen jälkeen tarvii itse löytää sopiva tahti millä saa manat pidettyä yli 90% koko ajan, käytännössä 2-3 blastia minkä jälkeen missilet jos proccaa ja jos ei niin barrage. Sit kun evocationin cd:stä alkaa oleen puolisen minuuttia jäljellä alkaa taas blastispammi ja homma lähtee alusta liikkeelle. Eli käytännössä arcanet ei ikinä tipu alle 40% manassa.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Jokke-pappa kirjoitti:Mapster
Okei tää vaikuttaa todella lupaavalta mutta miten ihmeessä sen hienoimman/yksinkertasimman version saa siirrettyä haluamaansa paikkaan? Siis se missä näkyy pelkästään oleskelualue, ilman yläpalkkia ja reunuksia. Tää olis paras versio muttakun se jämähtää keskelle ruutua ja oon niin tyhmä etten keksi miten sitä siirretään >__>
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Tarvii kattoo illemmalla jahka kotiin pääsen, ei oo atm tota käytössä mutta tarkotus olis ottaa takas. Meni vaan ui uusiks pätsin jälkeen ja tossa paketissa minkä otin oli ihan ok kartta mukana, en vaan oo keksiny miten sitä sais suurennettua.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Nyt on voittaja-fiilis :D Puolen viikon kovan mining farmauksen jälkeen sain kasattua rahat artisan flying skilliin <3 Olin valmistautunut tuhoamaan siihen viikkoja mutta yllättävän nopeasti sitä kultaa alko kertymään. Ärsyttää vaan niin vietävästi idiootit jotka undercuttaa jollain kymmenellä kullalla ja sit menee ikuisuus et saa mitään käteen. Onneks kukaan ei vaivaudu myymään Mithriliä joten se kyllä viedään aina käsistä :D Fel Ironia menee myös ihan kivasti. Saas sitte nähä mitä Northrendin apajat tuo tullessaan. Ei tosin enää niin suurta rahan tarvetta oo ku 310-lentotaito on tosi vähän verrattuna hintaan että tuskin sitä hankin ellei rahaa ala pyörimään jaloissa. Ennemminki alan jotain siistejä mounteja jahtaamaan.

Nyt vois Cata jo tullakki ku on kunnon lentotaito saatu :D Toisaalta hivenen huono omatunto kyllä tulee kun en kerkee Northrendiä käymään kunnolla läpi.. Outlandistakin paljastuu kokoajan lisää questejä eikä tohdi lähteä XC Pitäisi myös kokeilla Taurenia ennenkuin sekin alotuspaikka muuttuu...
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Tykitä nyt vaan 80 asap, voit kyllä sit käydä tekeen ne questit sieltä ja napata suht hyvät rahat niistä samalla.

Cata-eventti on hanurista, lähemmäs 4h pyörin ympäriinsä ennen kun löyty ne kaks puuttuvaa riftiä sillai ettei ne bugannu.

Niin ja Zandalar-repun kans tulee vähän kiirus, tuskin kahta viikkoo enempää on aikaa.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: World of Warcraft

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Northrend on yllätyksiä täynnä. Nyt on tullut hieman enemmän siellä questattua. Vuodatus alert!

Onneksi tuli vaihdettua aloitusalueeksi Forsaken-tukikohta sillä heidän tekemisensä kiinnostaa itseäni rutkasti enemmän ja questaamisen pystyi siten aloittaa täydellä innolla. Hienosti on Blizzard osannut heitellä mausteita sekaan ettei tarvinnut tukehtua lehmäntappo-tehtäviin :D Outlandissa meni ikuisuus levuttaessa kun kyllästyi siihen ykstoikkosuuteen ja bugisuuteen mutta Northrendissä tulee levutettua ihan huomaamatta.

Tähän mennessä parhaita questeja on ollut mm. Harrison Jones, Drakkari-sielujen vapauttaminen, tulevaisuuden itseni kanssa yhdessä taisteleminen ja ehkä hauskin oli murlock-vauvojen pelastaminen XDD Meinasin hajota totaalisesti kun perässä taapersi tusina jokeltavaa murlockkia, aiemmin kun olin olioita vihannut yli kaiken...

Negatiivisia yllätyksiäkin on tullut. Ehkä suurimpana Battle for the Undercity jota olin odottanut kuin viimeistä päivää. Loppujen lopuksi tapahtuma onnistui vaikuttamaan häiritsevän epärealistiselta toistuvien repliikkien ja eristäytyneisyyden takia. Olin tietenkin yksin tapahtumassa ja tuli todella masentava olo. Death Knightien aloituksessa mukana oli sentään pari muutakin tyyppiä... Ärsyyntyneisyyttäni lisäsi loputon turhautuneisuus kun en oikeastaan mitään saanut tehdyksi. Viholliset kuolivat ennen kuin ehdin kunnolla aloittaa tai vipelsivät kuuseen.

Wrathgate aiheutti massiivisen fangirl-kohtauksen yllättäen Alexstrazsan ansiosta, hemmetti tyypin design on bädäss! Tosin ihmismuoto saisi etsiä itselleen kuteet jostain muualta kuin Sylvanasin vaatekomerosta XC Muutoin Wrathgate olikin kämäpettymys nro 2 kun en mitään päässyt tekemään. Ja tässä voisinkin valittaa ettei wowin ajoneuvo-questit ikinä toimi niinkuin tahtoisi. Joko vempain vie 90% näkökentästä, ohjaaminen sukkaa, tai hyökkäykset on tynkiä.

Anyways, odotuksista poiketen WotLK on osoittautunut wowin antoisammaksi osioksi questaamisen osalta. Cata kuulemma jatkaa samaan malliin joten en malta odottaa. Viimeiset päivät taidan viettää opetellen Dalan karttaa ulkoa nyt kun sinne vihdoin olen ensikertaa uskaltautunut uuden koneen apuvoimin. Northrendin maisemia kelpaa katsella 27 tuuman näytöltä nyt kun näkyy jotain muutakin kuin sumua.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Vastaa Viestiin