kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista

pidätkö/vihaatko sasukea

rakastan/pidän hahmosta (olen tyttö)
36
22%
rakastan/pidän hahmosta (olen poika)
19
11%
vihaan/en pidä hahmosta (olen tyttö)
27
16%
vihaan/en pidä hahmosta (olen poika)
25
15%
suhtaudun neutraalisti (olen tyttö)
28
17%
suhtaudun neutraalisti (olen poika)
31
19%
 
Ääniä yhteensä: 166

Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Ää, koko hahmo ärsyttää! Ei mitenkään ylitsepääsemättömästi, tiedän että ei Narutolla olisi kunnon juonta ilman kyseistä hahmoa (tai ainakin iso osa juonta menisi pois), joten kyllä minä siedän Sasukea. Hyvät puolensa on tietysti, mutta niitä huonojakin minun mittapuulleni aika paljon. Niin kuin Sakurallakin.
Sasuke on vaan niin angstinen "pakko olla paras", ja muutenkin tosi yhyyangstviilt. (itseltäni löytyy pari samaa luonteenpiirrettä, ehkä siksi? :'D)

Ja ihan Sasuke-fanien helpotukseksi sanon, että Narutokin ärsyttää minua välillä ihan suunnattomasti ja se on sentään kolmas suosikkihahmot-listallani :D
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

Suhtaudun suht neutraalisti. :--D onhan se toisinaan aika ärsyttävä, mutta jospa sitä sietäisi, vaikka toisinaan tai aika useinkin tekisi kovasti mieli hipasta turpaan. ö_ö Äh, vaikeaa, mutta kuten Cyran sanoi, ilman Sasukea Narutossa ei olisi kunnon juonta. :o
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Avatar
AnSeToBu
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: To Marras 27, 2008 05:09
Paikkakunta: Tampere

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja AnSeToBu »

Sasuke oli ärsyttävä ennen aikahyppäystä, mutta nytten se on kewl :)

Kuva
Kuva
Avatar
itachi315
Student
Student
Viestit: 12
Liittynyt: To Heinä 09, 2009 16:04

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja itachi315 »

mä pidän sasukesta
Minish
Student
Student
Viestit: 6
Liittynyt: La Tammi 03, 2009 22:56

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja Minish »

Sasuke, vai...pojalla on ikävä asenne elämään, vielä ikävämpi asenne ihmisiin ympärillä. Angstaava teini ja vuosikymmenen pahin kusipää suurinpiirtein, jonka käytöstä tuskin Oikeassa Elämässä sietäisin. Mutta lempihahmot ei ole ennenkään korreloinut sellaisten ihmisten kanssa, joista pitäisin IRL, joten pidän Sasukesta kyllä. Pointsit nousi Konohan hylkäämisen jälkeen (parempi pahiksena ja silleen), ja ko. hahmo on hyvä juuri tuollaisena. Ei sen minun puolesta tarvitse muuttua tunteellisemmaksi ja "jatkaa eteenpäin".

Miksi? No en tiedä. Vastaa vain sitä hahmotyyppiä, joka melkein aina nousee omaksi suosikiksi joka sarjassa.
Avatar
sasuke315
Student
Student
Viestit: 16
Liittynyt: La Tammi 16, 2010 17:54

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja sasuke315 »

pidän hänestä ja olen poika uusimissa mangoissa hän on kuitenkin lähinnä ärsyttänyt en tiedä miks vaan niin v***n ärsyttävä niissä.
Avatar
Kuutamo
Student
Student
Viestit: 4
Liittynyt: La Helmi 27, 2010 18:02

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja Kuutamo »

sasuke315 kirjoitti:pidän hänestä ja olen poika uusimissa mangoissa hän on kuitenkin lähinnä ärsyttänyt en tiedä miks vaan niin v***n ärsyttävä niissä.

Olen melkolailla samaa mieltä (paitsi olen tyttö :--D), mutta en oikein ole koskaan erityisemmin pitänyt Sasukesta. juuri näissä uusimmissa mangoissa hän on hyyyvin ärsyttävä >__>
Avatar
Horizon Road
Student
Student
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Kesä 16, 2010 09:47
Paikkakunta: Virrat

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasu

Viesti Kirjoittaja Horizon Road »

En rakasta enkä vihaa, mutta jos jommalle kummalle puolelle kallistuisin, niin vihan puolelle, vaikken siis suoranaisesti vihaa tyyppiä. Sen semmoinen helkutin ärsyttävä ittipäinen kenkkuilija, mutta olisihan Naruto aika paljon köyhempi sarja ilman Sasukea. Varmaan tämä välinpitämättömyys johtuu vähän myös siitä, että niin moni muu suorastaan rakastaa mokomaa nuijaa (periaate, tiedättehän... :? ) Itse kyllä tykkään Shippuuden-Sasukesta pikkuisen enemmän.
Ihmiset pettävät itseään ajatellessaan itsensä vapaiksi. (Baruch Spinoza)
Ainoa tapa hallita luontoa on totella sitä. (Francis Bacon)
Uskonto on mahtava luku ihmiskunnan itsekkyyden historiassa. (William James)
Mitä pitemmälle pääsemme abstraktissa ajattelussa, sitä vähemmän olemme olemassa. (Sören Kierkegaard)
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasu

Viesti Kirjoittaja Nuti »

Olen nainen ja suhtaudun melko neutraalisti Sasukeen. Sen kaltaista ihmistä en kyllä voisi sietää, mutta hän on hyvä voimavara sarjaan ja tuo siihen sopivaa dynaamisuutta ja epästabiiliutta. Valitettavasti hänessä on kuitenkin pientä garystumaisuutta: hän taikoo joka toinen tiistai itselleen jostain kukkasesta lisää voimia, eikä Sharinganin ekstrakikat tunnu loppuvan koskaan. (Pidänkin enemmän Byakuganista kuin Sharinganista, Byakugan on paljon selkeämpi ja paremmin kehitetty doujutsu.) Kas kun ei moisella voi vielä keittää kahvia... Toisaalta, pahiksella garystumaisuus ei ole niin paha asia, pitäähän pahiksen olla niin voimakas että sankari on pulassa tämän kanssa! Toivon mukaan Sasuken palautus takaisin järkiin yms. rökittäminen tehdään huolellisesti eikä vain taikasauvan heilautuksen myötä.
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Avatar
ItachiUchihafan94
Student
Student
Viestit: 16
Liittynyt: To Tammi 13, 2011 19:30
Paikkakunta: Pori O/___\o"

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasu

Viesti Kirjoittaja ItachiUchihafan94 »

Kyll mää pidan Sasukesta. Se on hieno henkilö..miks Sasukea ees täytyis vihata?
Itachi
Avatar
blackbird
Student
Student
Viestit: 28
Liittynyt: La Tammi 22, 2011 17:36

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasu

Viesti Kirjoittaja blackbird »

Pidän todella paljon, hänessä on jotain mielenkiintoista ja mystistä. Olen utelias näkemään mitä hän tulee vielä tekemään sarjassa. Sasuke ei ole mikään turha hahmo, hän on yksi niistä jotka todella vie koko sarjaa eteenpäin.
Patience is passion tamed.
Vastaa Viestiin