Yleinen vitutus [3]

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Lucy kirjoitti: Oon jotenki onnistunu kadottamaan viikon elämästäni ja nyt vasta huomasin mitä kaikkee olis pitäny tehdä
Olen kadottanut elämästäni pätkän tammikuun 12. päivästä viimeviikkoon. Havahtui silleen että mitä helvettiä. Jotain välähdyksiä on menneestä mutta en kykene oikeasti muistamaan mitään konkreettista, mitä olisin tehnyt. On se jännää, miten jokin asia voi sekoittaa ihmisen ihan totaalisesti ja saattaa aikamoiseen henkiseen rutistumiseen, ihan kuin tölkki Tomran litistysohjelmassa.


Mirha, on käynyt mielessä että lähtisin pariksi kuukaudeksi Ecuadoriin tai Tansaniaan. Irti kaikesta mahdollisimman erilaisessa ympäristössä. No money no funny.. :/
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Ryuu
Student
Student
Viestit: 14
Liittynyt: Ti Marras 16, 2010 16:50

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Ryuu »

Cyran kirjoitti:^ Oikein! Ajattelin jo että täällä foorumilla ei ole yhtäkään käyttäjää, joka tajuaisi Ubuntun hienouden. :D tosin onhan sitä Windows XP:tä joskus ikävä, kun haluaisi asentaa koneelle jotain sellaisia ohjelmia / pelejä, joita ei kappas vaan ole tehty Linuxille.
Olen samaa mieltä, Linux on paljon Windowsia parempi. En ole kertaakaan kaivannut XP:tä, WINE:llä kun toimii kaikki ne pelit joita yleensä pelaan. Koko Windows on kirosana.
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Cyran »

WINEllä ei toimi Paint Tool Sai. D: Ja oon muutenkin vähän liian evo näihin tietokonehommiin. Mut oon oppinu pärjään ilman noita ohjelmia kun opettelin käyttään Gimppiä kunnolla ja pelailtua näillä läppärin tehoilla ei ees varmaan voi. Mut on sanottu, että Linux hiljentää HP:n tuuletinmeteliä, on kyllä hiljanen kone mulla. :D
Mut ei siinä, suostuisin mä muutakin käyttään. Linux nyt vaan yli vuoden käytön jälkeen tuntuu siltä kaikkein omimmalta. Ei tarvii nähä vaivaa virustorjuntaan eikä maksaa pakollista Mac-lisää. Good enough for me. :3
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Cyran kirjoitti:-- eikä maksaa pakollista Mac-lisää. Good enough for me. :3
Hyvästä kannattaa maksaa :3

Itteäni vituttaa ku suu on paskana hammaslääkärin jäljiltä XC puudutuksen lähettyä alkoi tuskan aikakausi
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Nike »

Yksi kaverini suuteli minua kännissä viime lauantaina, eikä vaan kerran. Kaikki lähti pari viikkoa sitten, kun kyseinen herra osoitti jotain kiinnostusta muutenkin - en ole edes milloinkaan ajatellut hänestä sillä tavalla, paitsi silloin pari viikkoa sitten ensimmäisen kerran.

Ja nyt jo vituttaa, kun voikin olla paljon mahdollista, että hän vain pelailee ja mahdollisesti tapailee yhtä kaveriani.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Mirha »

^
Draamakasta. Kannattaa kysyä suoraan, ei sitä muuten ota selvää. Ainakaan miehistä.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Disaster »

^

Mä en tajua että miten ihmiskunta on yhä jäljellä kun kukaan ei tunnu saavan selvää kenestäkään. :D
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Mirha »

^

Koska siinä vaiheessa jossa kukaan ei enää ymmärrä ketään, on viisasta unohtaa moinen huolehtiminen ja vaan lisääntyä että populaatio ei kuole sukupuuttoon.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Nike »

Heh, tilapäivitys draamakkaaseen - tottahan toki tulin puhuneeksi asiasta hänen kanssaan, mutta olin silloin itse kohtuullisessa soossissa siinä vaiheessa, ja muistan vaan todenneeni ääneen ainakin sen, etten ollut ennen koskaan ajatellut hänestä sillä tavalla.

Tilanne menee kyseisen ihmisen kanssa koko ajan oudommaksi, hänpä ei nimittäin nykyään pahemmin soittele tai tekstaile minulle (mitä hän ennen teki vähintään parin päivän välein?), sen sijaan vittuilee kyllä ihan kunnolla. Olenpa jutellut hänen kanssaan tuosta jatkuvasta vittuilusta, mitä hän pahoitteli ja lupasi rajoittaa. Lopputuloksena - ei mitään. : /

Miten voi näin nopeasti mennä kaikki näin perusteellisesti perseelleen jonkun sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa tulin ennen aivan loistavasti juttuun? Pystyimme puhumaan aika paljon asioista, ja nyt yhtäkkiä hänellä ei ole minulle mitään muuta sanottavaa kuin random nälvimistä. Oikeesti, whattt... ei oikein tahdo enää energiat riittää tällaiseen pelleilyyn. :'D
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Lucy »

VITTU!

XxxHolic lopetetaan! Otin taas vähän aikaa sitten uusimmat chaput kiinni ja ihastuin sarjan tunnelmaan ja hahmoihin ja nyt sitten katkaistaan kesken kuin kaula kanalta. Kunnioitukseni CLAMPia kohtaa laski nyt kyllä totaalisesti, tuntuu että suunnitelmat on ihan tuuliajolla. Ei Holicia parissa chapterissa saa viimeisteltyä! Vaikka luulin jo sarjan loppuvan viimevuonna, olin positiivisesti yllättynyt jatkon ideasta ja nyt sitten tulikin seinä vastaan! Paskat! Siinä menee viimeinen hyvä mangasarja XC
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Lucy kirjoitti:XxxHolic lopetetaan!
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
ItachiUchihafan94
Student
Student
Viestit: 16
Liittynyt: To Tammi 13, 2011 19:30
Paikkakunta: Pori O/___\o"

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja ItachiUchihafan94 »

No vitutta mutta ihan vähän...Kaverin mopoautosta potkittu etupuskuri paskaks! :evil:
Itachi
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

ItachiUchihafan94 kirjoitti:mopoautosta
HHHHHHHHHHHNNNNNNNNNNNNGGGGGGHHHHHHHHH
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Hideyori kirjoitti:
ItachiUchihafan94 kirjoitti:mopoautosta
HHHHHHHHHHHNNNNNNNNNNNNGGGGGGHHHHHHHHH
xD
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Jos tää olis facebook niin tykkäisin. Ei millään pahalla. XD
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Vastaa Viestiin