Yleinen vitutus [3]

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Nike »

^

Miksi tuntuu siltä, että jos jostain ei voi tykätä niin tulee vaan todella orpo olo :D

Soitin äsken musiikkiopiston rehtorille ja pyysin häneltä jotain tietoa suorittamistani kurssimääristä, jotka katsotaan koululle hyväksiluetuiksi - meidän koulun opo ei nimittäin suostunut niitä millään selvittämään (..biitch), ja itselläni lakin saaminen voi olla vähän siinä ja siinä että jääkö se yhdestä kurssista kiinni. Opon mukaan saisin selvityksen kursseista toukokuussa (..!!!), mikä on vähän myöhäistä sitten enää ottaa täytekursseja jos on pakko. Ilmeisesti opon perustelu oli, että se on vaan helpompaa mus.opiston rehtorille laskea kaikkien kurssit samaan aikaan toukokuussa - mutta sanonpahan vaan, että entä jos en saa keväällä lakkia koska kukaan ei viitsinyt edes kertoa kurssien laskuperiaatteita, että voisin laskea ne itse??? Kaiken päälle musiikkiopiston rehtori taas suhtautui asiaan todella hyvin, hän heti lupasi etsiä minulle tarvittavia tietoja suorittamistani opinnoista.

Myös meidän koulun abigaalasta yllättävän iso osa on kaatumassa minun vastuulleni. Aluksi lupasin olla abivideotiimin vastaava (en tiedä muiden suomalaisten lukioiden käytäntöjä, mutta meillä abigaala on iso ja mahtava tapahtuma, jossa teemme livebändin kanssa muunnelmia vanhoista suomalaisista lauluista, kuvaamme videoita kouluelämäämme liittyen ja pidämme opettajille erilaisia ohjelmanumeroita. Kaikki huumorimielellä... myös koko viisikerroksinen koulumme koristellaan mahtavasti niin, ettei sitä millään tunnistaisi samaksi laitokseksi), nyt sitten olen myös ilmeisesti sanoittamassa ja laulamassa abibändissä. Ja tänään minut kutsuttiin vielä gaalan ohjelma-aivoriiheen, sillä ilmeisesti ideoita ei ollut oikein saatu aikaiseksi...

..tähän päälle se, että kirjoitan keväällä vielä viisi ainetta, ja koska syksyllä en viitsinyt oikein lukea ja sain historiasta pelkän magnan niin keväällä on skarpattava ja napattava korkeammat arvosanat kaikesta muusta. Grrrrreat!
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
ItachiUchihafan94
Student
Student
Viestit: 16
Liittynyt: To Tammi 13, 2011 19:30
Paikkakunta: Pori O/___\o"

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja ItachiUchihafan94 »

Vituttaa...jälki-istuntoi maan peeveliisti!
Itachi
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Miksi ihmeessä kaikesta yksinkertaisesta ja simppelistä pitää tehdä niin helvetin iso ja vaikea asia! >____<
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
ItachiUchihafan94
Student
Student
Viestit: 16
Liittynyt: To Tammi 13, 2011 19:30
Paikkakunta: Pori O/___\o"

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja ItachiUchihafan94 »

Vituttaa! Kissani joudutaan ehkä lopettamaan ja se sentään on mun ainoa kaveri kotona..tai onhan mulla koirakin mutta kuitenkin.
Yks kaveri väittää olevansa masentynyt ja purkaa sitä muhun. Se dataa koko aja vaa netissä ja on niinku mua ei oliskaa..no en mä sit sen kans olekkaa
välituntisi ku ei kert puhu. Olkoo sit niine hyvineen. Kotona vanhemmat huutaa ilma syytä. Pikkuveli vittuilee ja häiritsee. Otettiin sellane pikku pskiainen meille
asumaan ja seki vittuilee viel enemmä! En saa piirtää rauhas ku se tulee ja repii mun kaikki työt ja niin pois päin! Vittuilua koko ajan!
Opettaja kysyy mult ain sellasii kysymyksii mihin en tiedä vastausta ja sit ku vastaan väärin ni mulle nauretaa ja opettaja vaa hymyilee..
Sellast ala-astelasi touhuu! Niin vitun lapsellista! Paras kaveriki joutu tarkkiksell!
Itachi
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Hyyyi helevettih suussa maistuu kualema ja mahaan sattuu vittu en enää koskaa lähe liikenteeseen kamun kanssa näin pitkäks aekaa pörrkele on tuo tulilitku petollista huhhu
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Koneen kiintolevy hajosi, tätä ilon päivää...
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Uusi pyörä, uudet ärhäkät jarrut, uudet kohtaamiset asvaltin kanssa :<

Pyörässäkin naarmuja - johan se ehti mulla viis päivää olla \o/
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleinen vitutus [3]

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Ehtihän sitä 3-4 tuntia nukkua ja sitten muija tulee klo. 07.vitun00 huutamaan jostain lame ass siivous jutuista. Mur! Hyvää huomenta vaan..
Vastaa Viestiin