Oletko nähnyt Narutosta unta?

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
sasuke315
Student
Student
Viestit: 16
Liittynyt: La Tammi 16, 2010 17:54

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja sasuke315 »

minä olen nähnyt unta narutosta muutaman kerran en niitä tarkalleen muista tai yhden muistan mutta siitä ei varmaan ole soveliasta puhua täällä.
Avatar
KakaLover
Student
Student
Viestit: 18
Liittynyt: La Touko 08, 2010 23:48

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja KakaLover »

Mun unet on tosi.. outoja? o___O 8DD Joskus ajattelen niist et ''Ei vois sit pahempaa niiku olla?'' ja ymym. Mutta tässä on joku uni jota mä mietin vieläkin ihmeissään että miksi 8D ;

Mä olin jossain ihme puistossa Naruton, Sakuran ja Sasuken kanssa. Sit se Naruto alko sekoilla ihmeellisesti ja teki outoja ilmeitä (esim. OoO, OxO ja O3O). Sitte siel oli joku hiekkalaatikko mis oli Oro ja Kabuto (vauvoina, wuth? 8D) ja ne sit leikki siin jtn ja Kabuto alko tökkii Oron ''kakkua'' ja Oro huutaa hirveen möreel äänel ''ET KOSKE MUN KAKKUUN KU ET KUITESKAA ANSAITSE SIITÄ PALASTA!!'' ja sit Kabuto koitaa tappaa siinä Oroo ymym. 8DDD Sit sinne tulee pyöräillen Tsunade ja se huutaa meille vaan ''Moi!! >8D''. Sit me katotaan sitä oudosti ja se ajaa sit nokka eellä viereistä isoo puuta päin. Sit Naruto löytää siit puun vierest penkil (LOLZ XD) ja koittaa lentää ja sit se vahingos hyppää sitä puuta päin. Sit pian Kakashi tulee siihe penkille istuu ja alkaa selittää jotain Akatsukeista ymym. Enempää en valitettvasti muista o_O
KakaLover aka JBoh~
Kakashi 4evah~ <3
Avatar
Hina_Ichigo
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Ke Kesä 23, 2010 23:32

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Hina_Ichigo »

Eka uni oli tämmönen:
Olin kävelyllä, ja yht'äkkiä Akatsukit tulivat vastaan. Zetsulla oli kädessään ruukkukasvi, ja Kisame kysyi minulta huonolla suomella ''Missä on kauppa Citymarket?'' (minulta on oikeasti kysytty noin xD). Uni loppui siihen.

Toinen:
Huomasin heti unen alussa olevani Sasuke. Sitten muutuin takaisin omaksi itsekseni, ja Sasuke jahtasi minua. Ihme kyllä, en jäänyt kiinni. Pian huomasin Leen juoksevan ohitseni. Sitten pysähdyin jonkun kiven luokse lepäämään hetkeksi. Mutta siinä kivellä (keskellä metsää) olikin uskonnon opettajani pitämässä jotain kauppaa.


Äh miksi muut näkevät parempia unia?? xD
Tärkeä tiedotus; olen hieman outo :D
Avatar
KakaLover
Student
Student
Viestit: 18
Liittynyt: La Touko 08, 2010 23:48

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja KakaLover »

Hina_Ichigo kirjoitti:Äh miksi muut näkevät parempia unia?? xD
PAREMPIA? XDD Toi oli iha mahti, ''Missä on kauppa Citymarket?'', tuli revettyä. XD

Hmmhmm, toissa yönä näin jotain unta et olin jossain metikössä ja vastaan tuli Deidara, joka alko haastaan riitaa ja huuteleen ''KÄY PÄÄÄLLEEEEEE!!!!'' ja sit aloin hakkaa sitä. o__O 8D Sit jatkoin matkaa (Dei jäi sinne jonnekki tielle lojuu) ja Tobi tuli mun eteen ja kysyi että ''Missä on Deidara-senpai?!'' ja sit mä katoin sitä ja annoin turpaan. 8''DD (Olen aika reilu..) että semmone tylsä uni. XDDD

Ja viime yönä näin semmost unta et tos meijän lähel olevan pihal oli joku ihme pieni animecon jonne tuli hirveesti porukkaa (tai no itseasiassa alle 100 hyyppää tuli sinne 8D) ja sit sen pihan roskiksen kohal oli semmone iha sika pieni navetta mist mentiin ostaan rannekkeet. o__O Sit mun kaveri alko huutelee jotain et ''VÄHÄ MAKSAA YKS RANNEKE, TOMMONE 20 EUROO!!!'' ja sit se myyjä sano et ''nostetaan sit 15 dollarii siihe'' ja mä olin et ''WUTTH!?'' sit maksoin sille 20 € ja se alko valittaa siit 15 dollarist ja repäsin sille jostain ne dollarit. XD Sit menin sinne sisään ja näin siel hirveesti jotain akatsukichibejä ymym. XDD sit näin jonkun iha Italian (Axis Powers Hetaliast) näkösen tyypin vaipois. o__O Ja sit mä jouduin meijän saunaan ja siel oli hirvee akatsukichibien kokous. XDDDDDD

Liittyhän toiki vähä Narutoon. 8DDD
KakaLover aka JBoh~
Kakashi 4evah~ <3
Avatar
Benutzer
Student
Student
Viestit: 47
Liittynyt: Su Helmi 27, 2011 15:58

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Benutzer »

Onhan näitä tullut nähtyä aika montakin. Viime yönä:

Olin mennyt Shikamarun kanssa naimisiin ja meillä oli oikein kliseinen ydinperhe. Meillä oli 2 lasta, toinen oli joku Ushiro/Ushira/Ushura ja toisen nimeä en edes tiennyt (reps). Shikamaru oli oikein mahtava mies ja meillä meni tosi hyvin. mutta eräänä päivänä hän näki peilistään "pimeän puolensa" (esim.
Spoileri, maalaa nähdäksesikuten Naruto siellä kilpikonnasaarella
tai se Black Swanin Nina). "Hyvä" Shikamaru joutui sinne peilin sisään ja "paha" Shikke tuli oikean tilalle. Paha Shikke tappoi meidän lapsemme ja sitten se tappoi minut. The end? Ei, vaan nimittäin minulle kävi joku Pet Sematary ilmiö ja nousin haudastani, olin ilmeisesti päättänyt kostaa Shikamarulle lapsemme ja minun murhat. Menin sinne taloomme ja rikoin sen peilin, jossa "hyvä" Shikamaru oli vankina. Tämän jälkeen sekä hyvä että paha Shikke vain katosivat. Sen jälkeen en kyllä muista mitä tapahtui.

Tuo uni johtui varmasti siitä että olimme juuri siskon kanssa edellisenä päivänä käyneet mielenkiintoisen keskustelun siitä että kuinka hyvä aviomies Shikamaru olisi. :lol:
Kuva
Vastaa Viestiin