Mistä asiasta et ikinä luopuisi

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Mestre
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 630
Liittynyt: Ma Syys 06, 2004 17:38
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Mestre »

<!--QuoteBegin-Ero-Sannin+Sep 26 2004, 04:50 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Ero-Sannin @ Sep 26 2004, 04:50 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kavereista en kyllä luopuisi, enkä harrastuksista... Tylsää olis ilman niitä. [/quote]
Heheh, mulla ei oo oikeestaan kumpiakaan mut ei ees oo tylsää.
Todellisuus on niille jotka ei pärjää WoWissa.
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

<!--QuoteBegin-Mestre+Sep 26 2004, 06:05 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Mestre @ Sep 26 2004, 06:05 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Ero-Sannin+Sep 26 2004, 04:50 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Ero-Sannin @ Sep 26 2004, 04:50 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kavereista en kyllä luopuisi, enkä harrastuksista... Tylsää olis ilman niitä. [/quote]
Heheh, mulla ei oo oikeestaan kumpiakaan mut ei ees oo tylsää. [/quote]
HYLKIÖ!!!!!!!! ^___^ Sori. Unohin sanoo aiemmassa viestissä levyt ja cd soitin
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

en missään nimessä, en ikuna tai koskaan halua luopua sukulaisistani, lähinnä tarkoitan tässä serkkujani. jos joku heistä kuolisi epäluonnollisen kuoleman, angstaisin ja angstaisin pahemmin kuin 10 Dystopiaa. luultavasti myös muuttuisin gootiksi ja minut käännytettäisiin pois armeijasta säännöllisten itsemurha yritysten takia. sitten kotona leikkaisin vatsani auki kodachilla. joten elä mene kuolemaan Espy. en kestäisi sitä. :(

oikeastaan mieluummin luopuisin molemmista käsistäni kuin serkuistani.
Älä anna muille tekosyytä inhota sinua
Mun anime lista. pistä paremmaks.
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Mistään ruumiinosistani en luopuisi. Varsinkaan "isommista" kuten käsistä tai jaloista. Myöskään ilman näkökykyä en voisi elää. Tosin kohdustani voisin luopua ihan mielelläni.

Pleikkari ja tietokone on tässä vaiheessa jo niin olennaisia osia elämääni, että niistä luopuminen olisi kyllä vaikeaa, mutta jos ihanihanIHAN pakko olisi, niin kyllä minä voisin niistä luopua.

Pikkusiskostani en luopuisi IKINÄ, enkä yhdestäkään meidän kolmesta kissasta. Pelottaa ajatus, että joskus on pakko.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
aliass
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: Ma Heinä 26, 2004 14:39

Viesti Kirjoittaja aliass »

Äidistä ja veljestä. Ja kun näistä tavaroista aletaan puhua, niin tietokoneesta, modeemista ja Pleikka-chanista. Ja sitten näitä muita aisoita: vapaa-ajasta, sadesäästä, elokuvista, käsistä, jaloista tai näöstäni.

Noita ilman kuolisin mieluummin.
<span style='color:black'>raspBerry jam</span>
SilverWolfie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 388
Liittynyt: To Elo 19, 2004 10:58

Viesti Kirjoittaja SilverWolfie »

Perheestä, kamuista ja USKOSTA!! :P
Avatar
Angeli
Genin
Genin
Viestit: 195
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 16:34

Viesti Kirjoittaja Angeli »

Minunkin olisi vaikea luopua koneesta. Toinen asia josta en haluaisi luopua on viikkoraha(paitsi aikuisena on pakko).
En myös haluaisi luopua saunasta, haluan aina että minulla on sauna käytettävissä.
Kuva
Kiitos signusta ja avasta Runte.
Avatar
Sharun
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: La Syys 18, 2004 08:52

Viesti Kirjoittaja Sharun »

Elämästä, kavereista ja koneesta en tahtoisi luopua... :P
Avatar
LäderLappen
ANBU
ANBU
Viestit: 475
Liittynyt: Pe Touko 21, 2004 12:02
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja LäderLappen »

Mistä en luopuisi? Varmaankaan en mistään suuremmasta ruumiin osasta, näöstä ja kuulosta. Musiikista ja tietokoneesta, ja netistä. Animesta/mangasta olisi myös aika hankalaa luopua nyt kun siitä on tullut osa päivittäistä elämää.
Terveydestäkään en luopuisi koskaan. Enkä omasta tahdosta päättää omasta elämästäni.

Jossusta ja Narhiksesta, perheestä ja meidän toisesta koirasta en myöskään luopuisi. Natja on minulle henki ja elämä. Saa nähdä miten mulle käy kun siitä sitten aika jättää. :(
Kuva

AMPUKAA ITTENNE.
Pena
Oinin
Oinin
Viestit: 901
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 01:07
Paikkakunta: Vantaa, Myyrmäki

Viesti Kirjoittaja Pena »

<!--QuoteBegin-frostious+Sep 26 2004, 02:50 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious @ Sep 26 2004, 02:50 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> esmes piirtäminen on minulle niin tärkeää, että jos jostain syystä en voisi enää tehdä sitä... mieluummin kuolisin. [/quote]
Jotkut piirtää tosi hienosti jaloilla ja suulla! :blink:
"Don´t try to live so wise"
Pena
Oinin
Oinin
Viestit: 901
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 01:07
Paikkakunta: Vantaa, Myyrmäki

Viesti Kirjoittaja Pena »

<!--QuoteBegin-Mestre+Sep 26 2004, 05:05 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Mestre @ Sep 26 2004, 05:05 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Ero-Sannin+Sep 26 2004, 04:50 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Ero-Sannin @ Sep 26 2004, 04:50 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kavereista en kyllä luopuisi, enkä harrastuksista... Tylsää olis ilman niitä. [/quote]
Heheh, mulla ei oo oikeestaan kumpiakaan mut ei ees oo tylsää. [/quote]
Hahah, paras juttu mitä oon sulta ikinä kuullu! :lol: :lol:
"Don´t try to live so wise"
Avatar
Kakashi Hatake
ANBU
ANBU
Viestit: 469
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 16:45
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Kakashi Hatake »

En koskaan luopuisi ystävistäni enkä perheestäni :)
Avatar
Zibe
ANBU
ANBU
Viestit: 471
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 17:10
Paikkakunta: Oulu, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zibe »

Ilman tietokonetta eläminen olisi melko vaikeaa...
**Kuva poistettu**
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

Hmm... mie en ikinä luopus... omasta tahdosta... vapaudesta... rakkaimmistani...

Jos pakko ois, niin hyvin voisin elää ilman tavaraa... ei niitä voi ees verrata rakkaimpiinsa, lemmikkeihinsä, omaan elämäänsä... kuka nyt luopus mielummin perheestään ku tietokoneestaan? En, ikinä.
Omg O.o
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

Ajai, on aivan pakko lisätä vielä se yksi tärkeimmistä. Suomesta ja sen itsenäisyydestä!

"Suomi on hyvä maa. Se on puolustamisen arvoinen, ja sen puolustaja on Suomen kansa."
~ Jalkaväenkenraali, Mannerheimristin ritari Adolf Ehrnroothin muistolle ~
Kuva
Vastaa Viestiin