hii, ihana topikki. :3
minun ensimmäinen lempileluni oli vaaleanpunainen, surusilmäinen, isokorvainen pehmokoira, jonka nimeksi tuli rusetti (siitä huolimatta, että sillä ei ollut rusetteja missään o_O). myöhemmin sen nimi muuttui mansikkarusetiksi, kun isosisko sai samanlaisen sinisen koiralelun, jonka nimeksi tuli
myös rusetti. mansikkarusetti kulkee yhä asunnosta ja muutosta toiseen, istuu tällä hetkellä kirjahyllyssäni. se on jo ihan nukkaantunut ja kulunut ja harmaa, ja silmiä on täytynyt vahvistaa monta monta kertaa tussilla, mutta rakas se on aina vain. :3
seuraava lempilelu on - TANTANTAN - rafaello turtleseista!

yllätys yllätys, sen nimi on rafaello (tai raffe ystävien kesken). ai jestas kun rakastin sitä - ja rakastan vieläkin! aikoinaan sillä oli imukupit jaloissa ja käsissä, mutta ne leikattiin jossain vaiheessa pois. raffe on käynyt monet leikit ja mylläykset läpi, on se pari kertaa tainnut tulla haudatuksi hiekkalaatikkoonkin. xD
vuosia myöhemmin tuli vielä yksi lemppari - puuhamaasta ostettu pehmosiili, jonka nimeksi tuli luttu. :3 nimi johtuu siitä, että luttu ei ole ihan samalla lailla ommeltu kuin muut saman sarjan siilit, vaan vähän "epämuodostunut" - nenä muun muassa ihan lytyssä, niin että silmät näyttävät olevan hämmästyksestä tapillaan. O.O valitsin lutun hyllystä juuri sen vuoksi, kun se oli niin symppiksen ja erilaisen näköinen, se oli ihan selvästi se minun siilini niistä kaikista. ^3^ plus pienenä (ja joskus vieläkin) iskäni nipisteli minun lättänenääni ja kutsui sitä lutuksi. x3
muuten, muistaako kukaan sellaista sarjakuvaa kuin minttu? siinä yksi mintun naapureista, eräs vanha setä, oli nimeltään pärssinen.

ja kun suloisista nimistä tuli puhe, serkkuni nyt jo kuolleen kissan nimi oli puttonen. se jos mikä on suloisin lemmikin nimi IKINÄ