Katseletteko muutakin kuin Narutoa?
-
- Rookie
- Viestit: 63
- Liittynyt: Ma Heinä 26, 2004 20:57
-
- Academy Teacher
- Viestit: 388
- Liittynyt: To Elo 19, 2004 10:58
Olen katsellut:
-Hamtaro
-Last Exile
-Scrappet Princess (jotenkin noin kirjoitettu)
-Hopeanuoli (kaikki osat jotka on suomeksi puhuttu)
-Love Hina
-Gundam Wing
-Neon Genesis Evangelion
- Inuyasha
-Hellsing
-Samurai X (yksi leffoista, kohta toinenkin :rolleyes: )
(lisään listaan sitten lisää kun muistan)
-Hamtaro
-Last Exile
-Scrappet Princess (jotenkin noin kirjoitettu)
-Hopeanuoli (kaikki osat jotka on suomeksi puhuttu)
-Love Hina
-Gundam Wing
-Neon Genesis Evangelion
- Inuyasha
-Hellsing
-Samurai X (yksi leffoista, kohta toinenkin :rolleyes: )
(lisään listaan sitten lisää kun muistan)
-
- Oinin
- Viestit: 958
- Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19
- Charuka
- Chuunin
- Viestit: 278
- Liittynyt: La Tammi 08, 2005 20:17
- Paikkakunta: Jockis
No näitä ainakin mitä tulee/on tullut telkusta eli Hamtaroa, Sailor Moonia, Bragon Ball Z:taa, Baybladea joskus vuonna nakki tuli katottua pokemoniakin ^^
Oikeastaan noista mitä oon nähnyt katselen Baybladea (aamuisin kun on pakko nousta ärsyttävän aikaisin koiraa [Haku-nimeltään ] viemään ulos) ja Hamtaroa, kun siskot tulee innoissaan pomppimaan viereen, että tuu kattoon <_<
Sailor Moonia ja RBZ tuli seurattua, mutta en niistä oikeen pitänyt, varsinkaan kun tunnelman pilasi ruotsin dubbaus (?) sailorissa.
Inu Yashaa haluaisin nähdä, mutta no, tyydyn Narutoon tällä hetkellä, kun päivä on niin lyhyt...
Oikeastaan noista mitä oon nähnyt katselen Baybladea (aamuisin kun on pakko nousta ärsyttävän aikaisin koiraa [Haku-nimeltään ] viemään ulos) ja Hamtaroa, kun siskot tulee innoissaan pomppimaan viereen, että tuu kattoon <_<
Sailor Moonia ja RBZ tuli seurattua, mutta en niistä oikeen pitänyt, varsinkaan kun tunnelman pilasi ruotsin dubbaus (?) sailorissa.
Inu Yashaa haluaisin nähdä, mutta no, tyydyn Narutoon tällä hetkellä, kun päivä on niin lyhyt...
Don´t try to live so wise, don´t cry cause you´re so right, don´t dry with fakes of fears cause you will hate yourself in the end...
-
- Rookie
- Viestit: 53
- Liittynyt: To Maalis 18, 2004 13:21
Seurailen kyllä:
Naruto(lisäsin muodon vuoksi)
Bleach
Spiral(kaikki jaksot)
Kimi Ga Nozomu Eien(kaikki koneella, koko pakkaus musiikkeineen kuvineen)
Chrno Crusade(kaikki jaksot)
Records of Lodoss War(Kaikki jaksot(Paitsi ensimmäisiä[en muista miksi kutsuttiin]))
Hack://sign[Kaikki jaksot eivät toimi, joita on kaksi vai kolme]
GunGrave
Bible Black[err...köh...]
Noh...en enempää seurailekkaan niin ahkerasti kuin näitä...ja nuo kokonaisuudet katson aina uudelleen...koska ne ovat minusta niin hemmetin hyviä...
Naruto(lisäsin muodon vuoksi)
Bleach
Spiral(kaikki jaksot)
Kimi Ga Nozomu Eien(kaikki koneella, koko pakkaus musiikkeineen kuvineen)
Chrno Crusade(kaikki jaksot)
Records of Lodoss War(Kaikki jaksot(Paitsi ensimmäisiä[en muista miksi kutsuttiin]))
Hack://sign[Kaikki jaksot eivät toimi, joita on kaksi vai kolme]
GunGrave
Bible Black[err...köh...]
Noh...en enempää seurailekkaan niin ahkerasti kuin näitä...ja nuo kokonaisuudet katson aina uudelleen...koska ne ovat minusta niin hemmetin hyviä...
<span style='color:PURPLE'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life..."</span></span><br><br><img src='http://www.naruto-kun.com/images/narutotest/kakashi.jpg' border='0' alt='user posted image' /><br>
-
- Genin
- Viestit: 188
- Liittynyt: Su Huhti 04, 2004 15:46
<a href='http://hotso.net/animelista.html' target='_blank'>Kyllähän noita...</a>
-
- Genin
- Viestit: 148
- Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:05
- Paikkakunta: Turku
-
- Student
- Viestit: 7
- Liittynyt: Su Marras 07, 2004 18:42
Mitäs kaikkea on pienen elämäni varrella tullut katseltua. Vähän sitä sun tätä, mitä netistä on nyt tullut ladattua. Täällä pienessä kylässä kun ei ole pienintäkään mahdollisuutta päästä minkäänlaiseen animekerhoon. On tullut katseltua aika paljon vanhojakin sarjoja viime aikoina.
Hellsing- Hienosti piirretty ja taitaa siinä peräti olla juoneakin enemmän asiaa.
Bleach- Mielenkiintoisen tuntuinen sarja, jota tosin olen päässyt vasta lataamaan 4 jakson verran.
Fushigi Ýugi- Mangana ehkä parempi. Aika paljon jaksoja ja flashback-osioita. Olen silti fani. Ovat/omaket/busstripit olivat kerrassaan mahtavat.
Azumanga Daioh- Ihanaa huumoria ja hyvin suunnitellut hahmot. Haluaisin nähdä koko sarjan ja lukea manganakin.
Full Metal Alchemist- ^^
Shin seiki evangerion- Hurreih Sub-tv:llä näkyy viimein jotain animea ja meillä se ei näy ilman digiboxia...ja jota minulla ei ole -_-; Mutta ehkä sitten vuonna 2006, kun olen säästänyt opintotukea tarpeeksi. Tässä sillä aikaa voin kerjätä ihmisiltä rahaa vaikka tanssimalla välitunneilla tai jotain...vitsi, pitäisi raahautua nukkumaan..
Yami no matsuei- Mangana ja animena, kunhan sitä saan.
Hellsing- Hienosti piirretty ja taitaa siinä peräti olla juoneakin enemmän asiaa.
Bleach- Mielenkiintoisen tuntuinen sarja, jota tosin olen päässyt vasta lataamaan 4 jakson verran.
Fushigi Ýugi- Mangana ehkä parempi. Aika paljon jaksoja ja flashback-osioita. Olen silti fani. Ovat/omaket/busstripit olivat kerrassaan mahtavat.
Azumanga Daioh- Ihanaa huumoria ja hyvin suunnitellut hahmot. Haluaisin nähdä koko sarjan ja lukea manganakin.
Full Metal Alchemist- ^^
Shin seiki evangerion- Hurreih Sub-tv:llä näkyy viimein jotain animea ja meillä se ei näy ilman digiboxia...ja jota minulla ei ole -_-; Mutta ehkä sitten vuonna 2006, kun olen säästänyt opintotukea tarpeeksi. Tässä sillä aikaa voin kerjätä ihmisiltä rahaa vaikka tanssimalla välitunneilla tai jotain...vitsi, pitäisi raahautua nukkumaan..
Yami no matsuei- Mangana ja animena, kunhan sitä saan.
<img src='http://img37.echo.cx/img37/161/ahom6nz.jpg' border='0' alt='user posted image' />
- Jusper
- Genin
- Viestit: 197
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 16:01
- Paikkakunta: Lahti
No jaa.. Enpä kovin montaa oo kattonu. Pistän vaa ne mitä oon vähä enemmän ku vaa pari jaksoa. Elikkä Pretear,pirun hyvä. Rurouni Kenshin, PARAS!!!. DNA, iha mahtava sekin. Evangelion, tosi hyvä. hack..//sign (vai miten kirjotettiikaa..),Subaru-saman "theme" on aivan mahtava biisi! koko sarja mahtava!. Azumanga Daioh, yks parhaimmista sarjoista!!! Varsinki Osaka ja Chio-chan!!!. Bastard!, tosi hyvä, loppu ikäväkseni kesken.. Mutta eiköhän siinä niitä ollukki!
- Yozora
- Unfit to be a Gundam Meister
- Viestit: 1128
- Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
- Paikkakunta: TRANS-AM system
- Viesti:
Sarjat:
- The Vision Of Escaflowne
- Neon Genesis Evangelion
- Fullmetal Alchemist
- Zone Of The Enders: Dolores,i (kesken)
- Wolf's Rain (kesken)
- Samurai 7 (kesken)
Elokuvat:
- Akira
- Ghost In The Shell
- Zone Of The Enders: 2167 IDOLO
- Escaflowne: A Girl On Gaia
- End Of Evangelion
- Grave Of The Fireflies
- Tonari No Totoro
- Mononoke Hime
- Sen To Chihiro No Kamikakushi
- Blood: The Last Vampire
Kääk. Pieni on minun listani. Koneella on kaikki jaksot Haibane Renmeitä, mutta ei ole vaan missään vaiheessa otettua ja katsottua sitä. :/
- The Vision Of Escaflowne
- Neon Genesis Evangelion
- Fullmetal Alchemist
- Zone Of The Enders: Dolores,i (kesken)
- Wolf's Rain (kesken)
- Samurai 7 (kesken)
Elokuvat:
- Akira
- Ghost In The Shell
- Zone Of The Enders: 2167 IDOLO
- Escaflowne: A Girl On Gaia
- End Of Evangelion
- Grave Of The Fireflies
- Tonari No Totoro
- Mononoke Hime
- Sen To Chihiro No Kamikakushi
- Blood: The Last Vampire
Kääk. Pieni on minun listani. Koneella on kaikki jaksot Haibane Renmeitä, mutta ei ole vaan missään vaiheessa otettua ja katsottua sitä. :/
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]