Avatareja

Tietokoneella tehdyt signaturet, taustakuvat ja muu digitaalinen taide tulee tänne.
Vastaa Viestiin
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Avatareja

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Eli tänne vaan omia/omatekemiä avatareja, saa myös kaupata. Toimii samalla periaatteella kuin siggei-topic..

EDIT:

Eli tässä nyt on aluksi kolme tekemääni signaturea, ne on kaikki tällä Boardilla käytössä.

Kuva<--Jusperin

Kuva<--minun^^"

Kuva<--Za-Zu-Ran

Eipä ole ei mtn henkeäsalpaavia mutta olen vasta harjoittelija.. ^^"


minoriedit: Jätetään se lahjoitusten tekeminen sinne Signtarure- ja avatarlahoitukset -topicciin, mutta esitelkää siis omatekemiänne avoja täällä. ^^ Ja kommentoikaa!!
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

Toi on kieltämättä aika hyvin. Itse en osaa lainkaan mitään tuollaista. Onko tuo vaikeaa kun et ole laittanut muuta kuin 3? Vai onko se vain sen takia ettet jaksa laittaa enempää? :rolleyes:
Kuva
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Kuva
siinä valaistutin tuota kuvaa ja tein siitä pienemmän tosin se valaistus ei oikein näy kun se on noin pieni ja toi toimii miun sigin kanssa (luulen niin)
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

<!--QuoteBegin-Redfall92+Jan 16 2005, 22:01--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Redfall92 @ Jan 16 2005, 22:01)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Toi on kieltämättä aika hyvin. Itse en osaa lainkaan mitään tuollaista. Onko tuo vaikeaa kun et ole laittanut muuta kuin 3? Vai onko se vain sen takia ettet jaksa laittaa enempää? :rolleyes: [/quote]
En laittanut enempää koska ei ollut aikaa, mutta tänään kun pääsen kotiin laitan lisää avatareja jos kiinnostaa. Myös teen avatareja jos joku haluaa semmoisen.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Kuva

Kuva

Kuva

<= siinä on vapaita avoja jos joku haluaa pyytää sen. ei mene ottamaan itsepäin koska jos joku on kysynyt sen ja toinen ottaa sen omin päin on kahdella sama ava. sama pätee kaikkia muita teoksiani mitä tulevaisuudessa tarjoan muille käyttäjille tai voitte pyytää minua tekemään niitä.
tulette huomaamaan että monissa avoissa ja sigeissäni on paljon viiva taustoja...
tai muuten erikoisia kuvia...
ne kyllä pienenee kun ne pistää sinne avaks (ehkä)
Kuva
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

<!--QuoteBegin-LittleSamurai+Jan 17 2005, 13:19--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (LittleSamurai @ Jan 17 2005, 13:19)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Redfall92+Jan 16 2005, 22:01--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Redfall92 @ Jan 16 2005, 22:01)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Toi on kieltämättä aika hyvin. Itse en osaa lainkaan mitään tuollaista. Onko tuo vaikeaa kun et ole laittanut muuta kuin 3? Vai onko se vain sen takia ettet jaksa laittaa enempää? :rolleyes: [/quote]
En laittanut enempää koska ei ollut aikaa, mutta tänään kun pääsen kotiin laitan lisää avatareja jos kiinnostaa. Myös teen avatareja jos joku haluaa semmoisen. [/quote]
Kuulostaa hyvältä... Huomaa noista sun signatureista ku niissä lukee "Litlle Samurai" että teet omii avatareja ja siggejä.
Kuva
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

@ Redfall92: Itse asiassa tuo kyseinen Dark-sig missä lukee LittleSamurai on SanHoseen tekemä.. ¬_¬ Niinhän se yleensä on että niihin laitetaan sigin käyttäjän nimi eikä sen tekijän :P

Tässä muutamia vanhoja avatarejani.
Kuva
Kuva
Kuva

"Teknisesti" hienoin on tuo alimmaisin, johon olen myös eniten tyytyväinen sillä se on oikeasti minun avatarini (avatar tarkoittaa "omakuvaa"). Se on myös ensimmäinen 100% itse tekemäni ^.^
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

<!--QuoteBegin-kiko-chan+Jan 17 2005, 17:30--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (kiko-chan @ Jan 17 2005, 17:30)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> @ Redfall92: Itse asiassa tuo kyseinen Dark-sig missä lukee LittleSamurai on SanHoseen tekemä.. ¬_¬ Niinhän se yleensä on että niihin laitetaan sigin käyttäjän nimi eikä sen tekijän :P
[/quote]
En ihan kerennyt sanomaan.. ^^" Mutta en tosiaankaan osaa tehdä siggejä, avoissa sentään onnistun joten kuten.

Ja taas lisää:

Kuva <--100% itse tehty

Kuva <-- sama erivärisenä

Kuva <--Inofanin siggi

Nämä on meseen tehtyjä siggejä, siksi ne onkin hieman isompia. Niitä on oikeastaan kivempi tehdä ^_^

Kuva <-- itselleni tein

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Elikkäs tuollaisia. Ilmoittakaa jos jokin kiinnostaa.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Hei LittleSamurai kokeileppa tehä siggei saatat yllättyy minkälaisia niistä tulee kun kerran teet noin hienoja avojakin... mie kun aloin tekee niitä. tein aluksi huonoja mutta katso esim. minun nykyistä sigiäni se tuli aikaan kun katselin ohjeita ja sain vinkkejä kyllä sitä sitten loppujen lopuksi kehittyy.
Kuva
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

<!--QuoteBegin-LittleSamurai+Jan 17 2005, 17:54--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (LittleSamurai @ Jan 17 2005, 17:54)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-kiko-chan+Jan 17 2005, 17:30--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (kiko-chan @ Jan 17 2005, 17:30)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> @ Redfall92: Itse asiassa tuo kyseinen Dark-sig missä lukee LittleSamurai on SanHoseen tekemä.. ¬_¬ Niinhän se yleensä on että niihin laitetaan sigin käyttäjän nimi eikä sen tekijän :P
[/quote]
En ihan kerennyt sanomaan.. ^^" Mutta en tosiaankaan osaa tehdä siggejä, avoissa sentään onnistun joten kuten. [/quote]
Jaa. No ainakin nuo ovat hyviä avatareja. SanHosee taitaa olla toooosi hyvä jos sää oot noin hyvä. :)
Kuva
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

mul on vaan näitä vanhoja.. mutta tässä niitä ois ja kaikki on ollut vain itselläni käytössä ^^

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

olenpas tehnyt sasukestakin ^_______________^

EDIT: juuh eipä se liian iso sopisikaan kuin meseen :)
EDIT2: joten paransin sitä samoin kun tuon riku sora jutunkin...^_________________________^
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Tässä on minun juuri syntynyt avatarini ^.^

Kuva

Måhåhå, ihan oma piirroksenikin. Gureedo-sama... Toinen kerta kun piirsin tuota kyseistä tyyppiä :P Taidan ottaa sen uudeksi avatariksi, kunhan saan hiukan palautetta :D

Yoshi, tuo viimeisin avasi ei oikein näytä avatarilta, enkä usko että missään saa noin isoa avaa käyttääkään :P

EDIT: No, ainakin tajusin että tuo olisi liian iso avatar tänne xD
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

<!--QuoteBegin-FullPower+Jan 17 2005, 20:52--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (FullPower @ Jan 17 2005, 20:52)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Voisiko joku tehdä minulle kimimaro-avan? [/quote]
Minä voin. Sano vaan minkälainen/värinen ja millaista kuvaa haluaisit siihen. Myös kuvan PM:äys käy minulle. Siis sillä edellytyksellä että pidät tyylistäni tehdä avatareja.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

Oh yattaa, Samurai on kokeillut Avaani reunustusta ^_^

Vois joskus kokeilla oikeasti tehdä oma avansa... siis piirtää tai jotain.
Omg O.o
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Ohoh, olin unohtanut yhden lempiavoistani!! Ja tässä on myös yksi uusi, joka on todella ruman värinen..

Kuva <--uusi

Kuva <-- yksi ehdottomia lemppareitani
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Vastaa Viestiin