piirustusvälineesi ?

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Vastaa Viestiin
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

0,7 hb tai h lyijytäytekynä, pehmeä kumi ja kova kumi millä saa levitettyä lyijykynän väriä, 0,3 taiteilijatussi (mikä maksoi ihan hirveesti) ja 0,7 kangastussi.. Joo, älkää kysykö miksi kangastussi.. Tietokoneella PictureIt!. :rolleyes:
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Taikina
Genin
Genin
Viestit: 142
Liittynyt: Pe Syys 03, 2004 19:02

Viesti Kirjoittaja Taikina »

:ph34r: P-A-I-N-T :ph34r:

MUAHAHHAHAHHAHAHAHAHHHAAAA

mojoo lyijärillä tulee piirreltyä, ongelma vaan on se, että en ole saanut aikaseks ostaa kunnon välineitä :rolleyes:
RonskiReme
Student
Student
Viestit: 7
Liittynyt: Ke Syys 08, 2004 21:55
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja RonskiReme »

Painttia käytän, mutta aion siirtyä lyijykynään.
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

eniten tykkään pirtää lyijytäyte kynällä joko 0.7 tai 0.5..Ja valkoisella laadukkaalla kumilla on kiva pyyhkiä sutut poes..Akvarelli paperi on paras paperi jolle mielestäni voi piirtää :lol: Kaikki parhaat työni olen tehnyt tälle paperille :) Värittämiseen tykkään käyttä vesivärejä tai tusseja..:P
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
sakura-chan
ANBU
ANBU
Viestit: 407
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2004 14:30
Paikkakunta: Taivalkoski

Viesti Kirjoittaja sakura-chan »

Ihan tavallisella HB-2 lyijykynällä.....:)
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Hmmh, välineeni? Noh..
- Lyijytäytekynät kokoa 0.5 ja 0.7. Ysin rikoin vahingossa >:P
- Suomalaiset vesiväri- ja peitevärinapit sekä halvat tuubiakvarellit.
- Puu- ja vesivärikynät
- Koulusta muinoin pöllityt vahaliidut sekä lapsena saadut kälyiset muoviliidut
- Hiili ja pastelliliidut
- Konekirjoituskumikynä
- Muutamia erikokoisia eri paikoista (pääasiallisesti poliisilaitokselta) pöllittyjä tusseja.
- Erilaisia kumeja erilaisiin tarkoituksiin. Yksi tehokumi, yksi keskivertokumi, yksi Tuomas Veturi -kumi, kaksi pehmokumia sekä Jöppe ruotsinmaskottikumi.
- Joukko tavallisia erikokoisia pensseleitä
- Härän- ponin- ja näädänkarvaiset paremmat pensselit sekä huonompia tekokuitupensseleitä. Osa näistä on rajauspensseleitä ja kirjoituspensseleitä
- Tussauskynät (kupariset terät, koot 0,5-8) + muste
- Mattoveitsi ja skalpelli
- Tekoveripullo
- Kynttilä

Noh, öljyväritkin kyllä löytyy, mutta niitä en voi enää hyödyntää johtuen tilanpuutteesta. Tässä talossa on myös varsin kostea ilma, joten kuivuminen kestää melkeinpä kuukauden tahi pari.

Dm Edit: Ja tiedän kyllä, että kyseessä on piirtäminen, eikä muu härdelläys, mutta kun minä en tee pelkkiä lyijykynätöitä. Joten...
Kuva
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

lyikkärit, värikynät...
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
kopper
Rookie
Rookie
Viestit: 63
Liittynyt: Ma Heinä 26, 2004 20:57

Viesti Kirjoittaja kopper »

Enpä kauheasti piirtele, mutta kun sille päälle satun:
-0,5 lyijytäytekynä
-0,5 tussi
-kalligrafi-tussi
-joku_vähän-paksumpi-tussi

Antakaa anteeksi amatöörimäisyys, en ole oikein perehtynyt.
Avatar
Charuka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 278
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 20:17
Paikkakunta: Jockis

Viesti Kirjoittaja Charuka »

hmm.. ei mitään niin erikoista.

Jätti kasa erilaisia lyijykyniä, täyte että tavallisia (yleensä täytekynät 0.7 ja tavalliset onkin sitten eri paksuuksilla, HB:eitä on kasapäin)
Tusseja kaikenvärisiä, nyt jotkut eddingin tussit (huonot) ja sitten sellaisia ohuita raidallisia stabilon "tusseja".
Voikohan öljyvärejä sanoa piirrustusvälineeksi? no joka tapauksessa aloittelen anime-aiheista toisen taulun tekoa niillä :P
Vesivärit, liituja, vahakynät.. näin.. onhan näitä, mutta pidän ihan lyijykynillä piirtämisestä ^^

oho unohtu, että onhan mulla sitten sketch lehtiö, yleisemmin tuhrustan tavalliseen kopiopapruun ja tietenkin pyyhkäreitä aimo kasa kuluttavia ja kuluttamattomia..
Don´t try to live so wise, don´t cry cause you´re so right, don´t dry with fakes of fears cause you will hate yourself in the end...
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

+ mahdollisimman laadukkaita puuvärejä, joita joskus ostelen irtonakin oikean värisävyn haluamisen takia, ja niitä on käytössä nyt noin 60.

+ Lisäksi 35 copic ciao-markeria joihin olen totaalisen rakastunut <3

+ Ja sitten on lyijykyniä joka vahvuutta,kuin joskus niitä suomalaisesta ostin alennuksesta.

+ erilaisia ääriviivatusseja ja permanenttitusseja

+ mustetta ja 3 erilaista tussiterää

+liituja,hiiliä,vesivärejä,siveltimiä n.15 kpl.

+Kumeja,doh. ja teroitin.

+ öljyvärit jotka ostettiin sellaisessa puusalkussa ranskasta,sisältävät perusvärit,hiiltä,hiilikumin,säämiskän ja tärpättiä jne.

+ Photoshop 7.0 .PhotoStudio 2000, Canvas 6, Paint XD;;

+ Paperina Temperan Markerpapieria 2 lehtiötä, ja 1000 arkkia tavallista kopiopaperia, 8 lehtiötä joiden koko vaihtelee A5:sta A2:een,papereiden materiaali vaihtelee.lisäksi erinäisiä arkkeja erikoispapereita.

ja siinä nyt oli ne olennaisimmat, en mainitse kaikkia tavallisia lyijykyniä,pentti perustusseja ja kuuliksia joita meikäläiseltä on kaapit täynnä^^''''
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

välineet.
iso iso kasa 6H, 4H, HB, 2B, 4B, 6B ja 8B lyijäreitä (6B lemppari)
kokolyijynen kynä (koulusta joskussa pistetty taskuun :P)
ylikallis terotin
paljon kumeja eri tarkotuksiin, jostain barbi kumeista sottaamattomiin
hiili ja pastelliliidut
tavalliset puuvärit
puuvärit jotka voi levittää siveltimell (luv them :wub:
ääriviivatusseja yms muita tusseja
ja sitteen piirrän aina oikeestaan a4 tulostuspaperille, jota saan sellasen ison pinon naapurilta joka pöllii sen töistänsä :P

piirrän kyl eniten noilla lyijäreillä, tykkään eniten :D
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

Varautukaa, nyt tulee kauhea lista!

-0.7 lyijytäytekynä, johon aina pöllin lyijyä mun kaveriltani, koska sillä on niin hyvä piirtää.
-pyyhekumi, jonka sain kaveriltani(en siltä, jolta saan lyijyt)
-puuvärit
-pari tussia


Eli minulla on tosi vähän tarvikkeita ja tämä piirrustus-harrastukseni näyttäisi olevan kaverieni varassa! ^___^

Itse en pidä piirrustuksistani, mutta jotkut ovat väittäneet ihan hienoiksi (taitaa heillä olla roska silmässä).. Kiltti roska, olet tehnyt palveluksen! *silittää roskaa*


Sekosin lopullisesti. Ei uutta minulle. -___-
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

-Varmaan miljoona grafiikkakynää, eri kovuuksia mutta vihaan niitä jotka leviävät paperille --_--

-Kumeja ehkä juuri ja juuri yksi kappale. Hävitän ne aina.

-Neljä sketchbookia, kolme A4-kokoista ja yksi A5. Alkavat olla jo täynnä.

-Öljyvärit. Ostin suunnilleen vuosi sitten enkä ole vieläkään ehtinyt koekäyttää. Ja en jaksa käydä ostamassa tärpättiä. Tuhottomasti käytettyjä ja käyttämättömiä pensseleitä, sekä kolme kappaletta erikokoisia maalauspohjia.

-Stabiloni <3 Minulla on kolme sellaista suurinta mahdollista pakkausta mutta puolet tusseista on jo käytetty loppuun...

-Kasapäin mustia tusseja, joita jumaloin. Tussit roks, oikeasti :wub:

-Laatikollinen puuvärejä, kaikkia mahdollisia värisävyjä. Olen kerännyt elämäni aikana milloin mistäkin ^^

-Pastelliliidut. En osaa käyttää niitä :E

-Akvarellivärit ja tavalliset vesivärit. En osaa käyttää niitäkään.

-Galligrafiakynä, joka on aarteeni. Kiillotan sen iltaisin.

Minulla on näiden lisäksi tuhottomasti kaikkea muutakin aiheeseen littyvää, mutta suurimman osan ajasta käytän luotettavia lyijykyniäni ja mustia tusseja. Harvoin on aikaa muunlaiseen, pitkäjännitteiseen luovaan työhön : /
Kuva
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

tilasinpa kalliit copic kynät. vaikka ne ovet ne halvimmat on ne silti kalliit.

saas nähdä saanko mitään aikaan niillä

puuvärien kanssa meni 2 vuotta ennen kuin halltisin ne suht hyvin

sitten on vesivärejä ja tavallisia kyniä
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

<!--QuoteBegin-Samochan+Feb 3 2005, 11:31--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Samochan @ Feb 3 2005, 11:31)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Rina+Feb 3 2005, 10:09--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Rina @ Feb 3 2005, 10:09)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->tilasinpa kalliit copic kynät. vaikka ne ovet ne halvimmat on ne silti kalliit.
[/quote]
Tarkoitat siis niitä Ciao-merkkisiä? Hyviä harjoittelemiseen, mutta sitten kun olet oppinut käyttämään niitä, kipin kapin ostamaan Markereita ja Sketchejä. Ciaot eivät kestä kovin pitkään, jos muistan oikein. Kaiken lisäksi Markereissa ja Sketcheissä on kaksi erillaista päätä, jotka voi vieläpä vaihtaa. En nyt muista kummassa oli sivellinkärki ja kummassa se kovempi tussimainen kärki, itse en näes Copiceja omista. <_< Kaverini kylläkin. Sitten ne molemmat Copic-merkit voi jopa täyttää. ;)

Ja jos tiesit jo ennalta tämän kaiken, jätä kirjoittamani tekstinpätkä omaan arvonsa. ^^;;; [/quote]
no, eihän sitä heti osaa joten siinä voi menna oma aikaansa :rolleyes:
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Vastaa Viestiin