Anthrot

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

Juu, tuli tässä yhtäkkiä mieleen tämäkin aihe. :D
Piirtääkö täällä kukaan anthroja?
Jos kyllä, niin piirrättekö muutakin kuin vain kissatyttöjä?

Nämä kysymykset taustalla haluaisin myös kommenttia eilen piirtämääni kuvaan, joka esittää perhosta/kiitäjää tai jottaan. :P Ja kuvahan on toki tässä:

Kuva
Kuva
Pena
Oinin
Oinin
Viestit: 901
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 01:07
Paikkakunta: Vantaa, Myyrmäki

Viesti Kirjoittaja Pena »

Mun mielestä kaikki tommoset mutantit on pelottavia...! :ph34r:


Myös toi.
"Don´t try to live so wise"
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

<a href='http://www.olympictrans.ru/fun/img/uglyZoo/' target='_blank'>http://www.olympictrans.ru/fun/img/uglyZoo/</a>

Suosittelen käymään tuolla sivustolla. Kaikki ei ole ihmisen ja eläimen sekoituksia, mutta hienoja ja omituisia kumminkin :)
Kuva
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Hmm...hauskanen ajatus (tunnustan etten ole tällaisesta ennen kuullut :P ) ja hieno kuva. Punaiset silmät...pe-lottavaa. Pitäisiköhän itsekin kokeilla jotain vastaavaa...

Aikas hauska tuo sivustokin...en ensin edes tajunnut, että niissä on jotain mätää. Hyvä minä! :lol:
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

<!--QuoteBegin-Dystopia+Jul 19 2004, 02:34 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Dystopia @ Jul 19 2004, 02:34 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> kukaan ei pidä furryistä... [/quote]
kiitos kun puhut meidän kaikkien puolesta.

anypoo, kyllä minä tykkään anthroista, vaikken itse niitä niin hirveästi harrastakaan - varsinkin näistä vähän "erikoisemmista", eli ei näistä perus-kissatytöistä ja -pojista. kyllä nekin voivat olla monesti todella hienoja, mutta se se vasta vaatiikin taitoa ja mielikuvitusta että saa sellaisen erikoisemman anthron toimimaan - niinkuin espy tässä sai hienosti kiitäjänsä toimimaan. ihan älyttömän upea, plus mahtava idea - en muista hirveästi koskaan nähneeni hyönteisanthroja. :D

kyllä minullakin yksi on jonkin sorttinen anthro on, tällainen poika kuin aisidoa (toivottavasti toimii, photobucket on ollut ilkeällä päällä lähiaikoina):

Kuva

...olen aivan järkyttävän huono piirtämään profiileja. D:
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

frostious, kiitän kovasti kehusta. Olin ajatellut siitä vähän eri näköistä, mutta.. käyhän tuo noinkin. ^^;
Olen samaa mieltä noista erikoisemmistä anthroista. Olen pikkuhiljaa.. sanoisinko kyllästynyt näkemään pelkkiä kissankorvaisia ja -häntäisiä otuksia. (myös muut kotieläimet ovat kamalan yleisiä nykyään..) Jos itse joskus sorrun piirtämään kissatytön tai -pojan, yritän saada siihen enemmän eläimen kuin ihmisen piirteitä. Minusta se on hauskempaa. Go figure. :P
Ja tuo teikäläisen otus on nätti. Erityisesti tuo silmä on ihan tajuttoman nätti. :3 Minusta tuo profiili on vallan hienosti onnistunut. (Verrataan Gravitation-mangaan.. joo. Tämä on hienompi. x3) Tykkään siitä että se on karvainen. Ja tuo korva on kiva. *tök* Värityksestä myös mii laik~ XD
Joo.. olisin varmaan päässyt helpommalla, jos olisin sanonut että tykkään kuvasta ihan kokonaisuudessaan. :B
Kuva
Avatar
Drago^
Cthulhu
Cthulhu
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2004 20:01
Paikkakunta: R'hyel

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Hmm... Mielenkiintoisen näköisiä! Voisihan niitä alka harrastaa kun niiden ei tarvitse olla niin ihmisten näköispatsaita!
frostious: Todella hieno!
"Mikään ei ole este, se on mahdollisuus".

Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

tuo frostious:in tekemä oli todella hieno :o Kyllä joskus piirtelen esim kissa ihmisiä kun haluttaa piirtää vain jotain oikein ylisöpöä..^^
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Minä ennen piirsin paljon anthroja. Minulla oli ennen anthrotarinakin, itse asiassa. Tuli kokeiltua vaikka minkälaisia eläinlajeja, ei siis pelkästään mitään kissaihmisiä. Nämä "nekojinit" tai mitkälieolivatkaan ovat muutenkin anthron alakastia, sanoisimma. Mutta vaikka anthrotarinan ja anthrokuvien teko loppui jo kaaauan sitten, eivät ne hahmot ole kuolleet mihinkään. Heistä on vain tullut ihmisiä ja ovat eri tarinoissa.

Dm Edit: No oikeastaan, minun alter egoni on lohikäärmeanthro, joten kaipa anthromeiningistä on edes jotain jäljellä.
Kuva
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

en ole koskaan pitänyt anthro kuvista. mutta koulussa pidän suuni kiinni kun surrin osa tyttöporukasta piirtää anthroja
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

Minä piirrän ikäänkuin kahdella jalalla käveleviä eläimiä, joilla on vaatteet ja niin edespäin. Ihmisistä en pidä, niitä ei ole kiva piirtää, niin minulla on omia hahmoja, jotka ovat... noh, kahdella jalalla käveleviä eläimiä.
Omg O.o
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Joillakin on sitten sairas mielikuvitus. en tarkoita että jollakin täällä olisi mutta tuli vain mieleen kun näin tuon ensimmäisen kuvan erittäin hmmm... en taida sanoa.
Kuva
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

<!--QuoteBegin-Dystopia+Jan 28 2005, 17:55--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Dystopia @ Jan 28 2005, 17:55)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Pasteisin nyt kuvan lentokoneella anaaliin masturboivasta miespuolisesta lohikäärme furrystä mutta en jaksa ettiä sitä kuvaa. [/quote]
furryt on paskoja :(
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

No olen joskus miettinyt kissa ihmesen risteytyksestä piirtämistä tai toisena olisi rotasta ja ihmisestä tehty olento, mutta en kyllä koskaan ole koskaan ajatellut ötökän ja ihmisen risteytystä. :blink: Tai no kerran olen nähnyt piirroksen itikasta ja ihmisen risteytyksestä, mutta sen jälkeen en ole nähnyt oikein ötököiden ja ihmisten risteytyksiä. Minusta nisäkkäiden risteyttäminen ihmisen kanssa on paljon hienomman näköinen kuin ötökän ja ihmisen, mutta jokaisella on omat mieli piteensä. :)
Kuva
Avatar
Hikaru-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 315
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hikaru-chan »

Pidän anthroista, mutta itse en ole niitä piirtänyt. Vakaasti olen kyllä päättänyt opetella piirtämään niitä.

Jos saan joskus jotain aikaiseksi, voin postata sen tänne
Kuva
Älä edes yritä elää viisaasti
~Y.S.A.K.~
Vastaa Viestiin