[manga] Itkitkö, kun _____ kuoli?

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

[manga] Itkitkö, kun _____ kuoli?

Viesti Kirjoittaja Machi »

Kaikki ei varmaan edes tiedä ketä on Obito.(?) Mutta, kuitenkin. Minä itkin, ja aika paljon! ^-^
Kuva
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

Enpä itkenyt, ja manga osastolla pitäs olla ehkä. Animessa on vasta mainittu nimi.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Haloo, mangapuolelle tällaiset. *siirtää*
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

minä itkin.. itseänikin alko ihmetyttää, miksi kyynel vierähti koska en ole aikaisemmin itkenyt mitään mangaa tai animea katsoessa. Jotenkin se nyt oli vaan niin surullista ku Obito oli sellanen itkupilli ja sitte ku Kakashi sai sen sharinganin ni just se sharingan itki, mutta Kaksun oikea silmä ei... Ihankuin osa Obitoa olisi siirtynyt Kakashiin sharinganin mukana.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Hei se oli sarjas aivan liian vähän aikaa jotta siitä tulisi jotenkin liikuttuneeksi... varsinkin jos tätä vertaaa haku tilanteeseen...

SE ON MUIJA USKOKAA JO!!!
Kuva
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

En itkenyt. Yleensä mangat ei saa minua itkemään, animet on parempia sillä alalla...
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

En itkenyt. Manga ei minua itkemään saa ja anime harvoin. Eikä Obito ollut edes päähahmo, eikä edes kovin tunnettu hahmo.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Enpä juuri. Vaikka traaginen kohtalo olikin, ei silti ainakaan mangassa tarpeeksi itkettävä kohtaus.
Kuva
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Minä itkin. Tai ainakin silmät kostuivat. Ihmettelin tuota itsekin, yleensä itken helpommin animessa, koska siinä on musiikit ja kaikkee.. Mutta ihan helvatan surullinen kohta se onkin. Olen lukenut tuon noin kolmisen kertaa ja joka kerta on itkettänyt... En uskalla kuvitellakaan miten itken sitten kun (tai jos) tuo vielä joskus tulee animessa.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Joo, lukiessa tuli itkettyä.. tai siis olisin itkeny, ellei senpai olis kommentoinu jotain. Mutta joo, silmät kostu ja piti ottaa nenäliina, oli sen verran tunteellinen kohtaus... Kuten miyoko-san sanoi, saa nähä miten animessa pillittää ;__;
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Hei tehdään kaikki yhdessä jokaiselle kuolleelle hahmolle omistettu topikki jossa kysytään että itkitkö kun X kuoli. Tai no, eihän toisaalta kaikkia kuolemia ole dramatisoitu niin paljoa kuin Hakun, Sandaimen ja Obiton, mutta kuitenkin. Ehkä näistä saisi jotenkin yleistämällä jotain tyyliin "onko naruto anime/manga saanut sinut itkemään" Naruto Yleiseen, mangaspoilerit piiloon tottakai.

Ja itse aiheeseen, en itkenyt vaikkakin animessa saattaa silmäkulma kostua, riippuu kuinka hyvin tuo tullaan tekemään.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

En itkenyt en, ei Naruto ole sen verta "raju" saati edes tunteellinen että saisi minut pillahtamaan itkuun asti. Ehkä joku muu saattaisi, mutta olen tällainen "tunteeton paska", joten eipäs käynyt edes mielessä moinen.

Niin ja ainoastaan Chobitsin ja Iro-Hinan lopussa on ollut tavallaan haikea olo, jossa on meinannut itku tirskahtaa, mutta hyvin on saanut pidettyä itsensä kasassa ;D

EDIT: Noh, 3:n hokagen hautajaiset on poikkeus, haikeahan se oli kyllä nyt kun tuon mangasta lukaisin uusiksi. Poikkeus vahvistaa säännön.
Viimeksi muokannut charmander, To Elo 18, 2005 01:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
ahjteam
Mutsis
Mutsis
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 04:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahjteam »

Spoileri, maalaa nähdäksesiMistä vetoa, että kun tuo Obiton kivien väliin nirhautumis-episodi näytetään animena, niin siinä soi viulu/piano/muu klassinen taustamusiikki, ainakin melkein kaikissa länsimaalaissa elokuvissa tehdään näin, miksei animessakin. Spekulaatiota, spekulaatiota... mutta katsotaan miten käy ;) Veikkaisin lisäksi että Obito tekee "mystisen paluun" jossakin viimeistään jakson 400 tienoilla, kyllä ne jotenkin sen herättää henkiin, kuten Orochimaru herätti ne kuolleet Hokaget (tai sitten se "selvisi ihmeen kaupalla")
Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

ahjteam kirjoitti:
Spoileri, maalaa nähdäksesiMistä vetoa, että kun tuo Obiton kivien väliin nirhautumis-episodi näytetään animena, niin siinä soi viulu/piano/muu klassinen taustamusiikki, ainakin melkein kaikissa länsimaalaissa elokuvissa tehdään näin, miksei animessakin. Spekulaatiota, spekulaatiota... mutta katsotaan miten käy ;) Veikkaisin lisäksi että Obito tekee "mystisen paluun" jossakin viimeistään jakson 400 tienoilla, kyllä ne jotenkin sen herättää henkiin, kuten Orochimaru herätti ne kuolleet Hokaget (tai sitten se "selvisi ihmeen kaupalla")
Spoileri, maalaa nähdäksesi Noh, mm. tuolla narutofanissa on noita "mecha-obito" -teorioita, teorioita että Obito olisi se kolmas Mangekyo Sharinganin haltija, Obito olisi Akatsukin johtaja (samanlaiset hiukset ja sharingan), Obiton henki johtaa akatsukia ja niin edelleen. Näitä on moneen junaan.

Obito taisi kumminkin olla vain tavallaan täytehahmo tai ainakin tykinruokaa, jolla on suurin merkitys nimenomaan Kakashin kehityksen kannalta - hänet uhrattiin siis siihen, että Kakashista saataisiin niin cool kuin hän nyt on.

--

Tuo viulu-musa voi pitää paikkaansa, joku dramaattinen siinä todennäköisesti on.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

No ei kyllä itkeminen kamalasti käynyt mielessä kun oli kiire nauraa. Obiton kuolintapa oli minusta kömpelyydessään todella koominen -- eikös Obiton kropan olisi pitänyt olla kuin sinappituubi katujyrän alla? Vai oliko tuo sitten sellainen "Olen kahtia mutta repeän viiveellä" -juju? Tulihan tuosta aika elävästi mieleen jopa Hopeanuoli, odotin koko ajan että Obito tekee Benit. :lol:
Kuva
Vastaa Viestiin