24!

Keskustelut TV-sarjoista ja Elokuvista tulevat tänne.

Paras tuotantokausi?

Ensimmäinen
23
52%
Toinen
7
16%
Kolmas
7
16%
Neljäs
7
16%
 
Ääniä yhteensä: 44

ChasenPipo
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: To Elo 11, 2005 16:47

Viesti Kirjoittaja ChasenPipo »

Onpas. Kaikki jaskot koneella vielä suomenkielisten tekstien kanssa. Eli kyllä se olemassa on...
Jatkuvaa taistelua, paljon verta, kokoajan lisääntyviä ruumiita ja kaikki tämä Naruto maailmassa! Liity nyt!

http://narutoalliance.50webs.com
Avatar
ziradia
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 20:31
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja ziradia »

En oli eläessäni katsonut kokonaista jaksoa koko sarjasta :o .. ei vain ole ollut mitään motivaatioita, kyllä sieltä telkkarista muutakin tulee(loppujen lopuksi en edes katso telkkaria paljoa, mitä nyt muutamaa sarjaa seuraan kesäisin) .. kaverit tykkäs ihan älyttömästi ja tulivat aina luokseni hehkuttaen edellistä jaksoa ja minä vain totesin, että mikä siinä nyt on niin hyvää? Kertokaapas te, jotka pidätte sarjasta ^^
Kuva
Jos sulla lysti on, niin kätes yhteen naulaa!
Y.S.A.K
ChasenPipo
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: To Elo 11, 2005 16:47

Viesti Kirjoittaja ChasenPipo »

Maailman addiktiivisin sarja. Siis mitä tähän voisi sanoa, kuin loistavat näyttelijät ja hyytävää jännitystä... nostaa sydämen kurkkuun! Koskaan ei tiedä, vaikka puolipäähenkilö olisikin rikollinen ja petturi, eli ei arvaa, mitä seuraavaksi tapahtuu!
Jatkuvaa taistelua, paljon verta, kokoajan lisääntyviä ruumiita ja kaikki tämä Naruto maailmassa! Liity nyt!

http://narutoalliance.50webs.com
Avatar
Michiko
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2005 17:22

Viesti Kirjoittaja Michiko »

Hmm... pakko kai osallistua tähän keskusteluun, koska satuin pitämään sarjasta. Mitä hyvää? No jos unohdetaan kirkasotsainen amerikkalainen kilvenkiilllotus jossa ainoastaan jenkit pystyy pelastamaan maailman ja kaikki muut on inhoja, niin...

Näyttelijät ovat tarpeeksi hyviä, Jackin hahmosta ei ole tehty ylisupermiestä ( pelkästään supermies). :lol:

Ehkä siinä kuitenkin vetosi eniten tapahtumien kulku, nopeatempoisuus, eri tapahtumien samanaikaisuus ja ettei tosiaan ikinä voi tietää kuka on tarinan todellinen petturi. Luulin jo 3. kauden jaksoissa pystyväni päättelemään, mutta pieleen meni...

Ihan hyvää action-peruskamaa siis. 8)
Kuva
Kts Nixuboylle "lainasta" | Y.S.A.K - jep... ^^;
~Paha saa aina - parhaat päältä... ~
GolliM123

Viesti Kirjoittaja GolliM123 »

ChasenPipo kirjoitti:Onpas. Kaikki jaskot koneella vielä suomenkielisten tekstien kanssa. Eli kyllä se olemassa on...
olen gollim, en jaksa kirjautua,. MIsät latasitte 4. kauden suomisubeilla?
ChasenPipo
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: To Elo 11, 2005 16:47

Viesti Kirjoittaja ChasenPipo »

http://www.divxfinland.org tai com. Siltähän saa, kun hakee 24. Mene aivan alas, niin saa ladattua kaikki kerralla!
Jatkuvaa taistelua, paljon verta, kokoajan lisääntyviä ruumiita ja kaikki tämä Naruto maailmassa! Liity nyt!

http://narutoalliance.50webs.com
Avatar
NenweN
Genin
Genin
Viestit: 137
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 13:01
Paikkakunta: SuomiFinlandprkl

Viesti Kirjoittaja NenweN »

ensimmäisen tuotantokauden jälkeen en olekaan jaksanut katsoa edes koko sarjaa...
Pikkumyyn suusta: "Toisen suru, toisen onni. Meitä onnisti. Kiitos, kiitos."
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Minä olen katsonut ensimmäisen tuotantokauden kokonaan ja se on suosikkini.. Niitä muita on tullu sit katottua sillon tällöin mutta ei oo vaan oikein innostanut.
Kuva
roxor
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 368
Liittynyt: Ti Touko 31, 2005 11:18

Viesti Kirjoittaja roxor »

~
Viimeksi muokannut roxor, Ma Kesä 02, 2008 01:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Taateli
Chuunin
Chuunin
Viestit: 221
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:36

Viesti Kirjoittaja Taateli »

Itse en kyseistä sarjaa edes ole viitsinyt vaivautua katsomaan. Joskus olen jakson pari sieltä täältä katsonut ja samaa mieltä olen edelleen kuin olin ensimmäisen jakson aikoihin. Tätä en katso enää vaikka henki menisi...tai no sitten jo voisi harkita ja kärsiä sen ajan katsoen kyseistä sarjaa jotta henki kulta säilyisi. Mutta muussa tapauksessa, ei kiitos. Sama koskee O.C'tä ja muita saman tyylisiä. Ne vaan eivät ole minun juttuni. CSI taas on paras ohjelma kautta aikojen, mutta kuten kaikki hyvät ohjelmat (esim.Angel) menee CSI'kin koko ajan turhemmaksi ja turhemmaksi. Siinä minun mielipiteeni. Kiitos ja hyvää yötä! 8)
Kuva
Kiitos nixuboy ^^
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

no joo lol tää oli laittettu 24! ... laitoin vaa hakuun 24... enkä löytäny mut hyvä et on tääällä <3 xD mitmitä hymiötten rajotus xD en voi sille mittää et sormeni tekkee ne ittestää :'( se on vaa luonnonlahja...-.- kato nyt en maha sille mitää...:S runte ^^
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

ChasenPipo kirjoitti:Onpas. Kaikki jaskot koneella vielä suomenkielisten tekstien kanssa. Eli kyllä se olemassa on...
mistä sait suomeksi mäki haluan
KATSO ALAS
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

yhyyy nyt loppu 24sen 4 kausi :'( tulis äkkii 5 :P! sen on pakko tulla <3
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Tämänkin vois vissiin siirtää tuonne TV/Elokuvat-osioon.

Nyt kun täällä ollaan, voin kertoa että olen sarjan suuri fani ja katson tuota uusinta kautta. Muita tuotantokausia mitä olen nähnyt, on ensimmäinen, kolmas ja neljäs. Eli tällä hetkellä viides menossa. Ei ole oikein mikään paras mahdollinen juoni tässä nykyisessä kaudessa, IMO. Ehkä taas jälleen kerran liian kliseinen.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Joo usko menny tähä sarjaa. Menee sarja enemmän yli ku joku Losti. Ekan,tokan,kolmannen tuotantokauden jaksoin kattooki kunnolla. Neljäs alko sit vähä tympimää ja tää viides piti jo lopettaa siin vaihees ku se mielenvikanen pressanvaimo hyppäs sekaa, kaikki kuoli ja pääpahis onkin joku
Spoileri, maalaa nähdäksesipressa(?)
Kuva
Vastaa Viestiin