Kiusaus

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Kiusaus

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Genre: Shounen-ai ja vähän yaoitakin

Paritus: Orochimaru/Kabuto

Infoa:
Joo, elikkä tässä on minun ensimmäinen shounen-ai fan-fic ja siksi tämä saattaa olla huono. :/ Kirjoitus virheitä saattaa löytyä nimittäin kirjoitin tämän klo 23:06. :P Otsikko oli vaikea keksiä joten älkää ihmetelkö sen huonoutta. Toivottavasti pidätte tästä vaikka se on lyhyt ja varmaan aika tylsä. :P Muistakaa pistää palautetta!!! *jatkaa teen juontia*

________________


Orochimaru istui hänen tuolillaan joka oli kylmä ja kova, mutta se ei haitannut koska, hänen sydänmensä kylmä ja kova. Hän ei ollut ikinä pitänyt kenestäkään tai rakastanut. Hän ei välittänyt ollenkaan hänen palvelijoistaan paitsi Kabutosta. Kabuto oli sentään jollakin tavalla hänelle tärkeä, vaikka hän oli hänelle joskus töykeä. Orochimaru alkoi miettiä tilanteita jossa hän olisi voinut loukuta Kabuton tunteita, mutta ei muistanut mitään tapausta jossa hän olisi loukannut tai olisi ollut mitenkään töykeä hänelle. Itse asiassa hän oli kiltimpi Kabutolle kun kenellekkään muulle. Oliko sittenkään hänen sydänmensä niin kylmä ja kova?

Hän käänsi katseensa Kabutoon joka oli nukahtanut pöydälle ja hänen päänsä oli keskellä kääröä jota hän oli lukenut vähän aikaan sitten. Orochimaru katsoi tarkemmin Kabutoa. Hänen kasvonsa loistivat pehmeästi kynttilän valossa ja hänen silmänsä oli hellästi kiinni. Orochimaru siirsi hänen katsettaan hänen huuliinsa jotka oli hiukan auki. Hänen huulensa näyttivät kosteilta ja pehmeiltä. Hänelle tuli mieli koskea hänen huuliansa omilla. "Mitä ihmettä minä ajattelen??" Orochimaru mutisi hiljaa ajatuksissan. Orochimaru nousi hänen tuoliltaan ja käveli hiljaa Kabuton luokse. Hän kumartui hänen lähelle ja avasi hänen ponihännän. Kabuton hiukset olivat kauniit. Orochimaru silitti varovasti hänen hiuksiaan ja käsetteli niitä varoen käsissään. Orochimaru siirsi kädensä Kabuton poskille ja siirsi korvan taakse hänen hiuksiaan. Hän otti Kabuton lasit päästä ja laittoi ne vähän kauemmas pöydälle.

Orochimaru kumaruti lähemmäs Kabuton kasvoja päin, että heidän nenänsä koskettivat toisiaan. Hän piti oikealla kädellä varovaisesti Kabuton poskella ja antoi hänelle nopean suukon huulille. Hän oli oikeassa hänen huulensa olivat ihanan pehmeät ja kosteat. Hän painautui huullilansa tiukemmin Kabuton huulia vasten ja imi hellästi hänen alahuulta. Orochimaru oli huumeessa. Hän avasi kabuton suuta ja laittoin hänen kielensä Kabuton suuhuun, mutta Kabuto heräsi ja nousi penkiltä pystyyn.

"Mitä sinä teet!!" Kabuto näytti pelästyneeltä, mutta hän silti näytti uniselta ja hänen silmänsä eivät olleet kokonaan auki. Orochimaru pisti hänen kätensä pöydälle, ettei Kabuto pääsisi karkuun hänen käsiensä välistä. Orochimaru liikutti hänen päätä Kabuton korvan luokse ja kuiskasi "Suutelin tietysti" Orochimaru siirsi hänen käsiään Kabuton vartalon ympärille ja antoi hänelle halauksen. Kabuto huokaisia ja otti halauksen vastaan. "Miksi sinä...?" Kabuto sanoi hiljaisella äänellä koska pelkäsi, että joku huomaisi heidät. "Minä en voinut vastustaa kiusausta... Rakastan sinua..." Orochimaru kuiski Kabuton korvaan jota näykkäsi sen jälkeen kiusallisesti. Kabuto äänähti ja Orochimaru otti molemmilla käsillään hellästi Kabuton päästä kiinni ja antoi pitkän kielisuudelman, mutta Kabuto työnsi kesken suudelman Orochimarun pään pois.

"En...en.. Tuota en ole koskaan tehnyt tälläistä ennen..." Kabuto punastui ja palasi Orochimarun huulille jatkamaan tuota suudelmaa joka jäi heiltä kesken. "En minäkään Kabutoseni" Orochimaru sanoi huvittuneesti ja otti Kabuton lantiosta kiinni. Orochimaru siirsi hänen käsiään Kabuton paidan alle ja nosti hänen paitaansa. "E-e-ei... Älä... Orochi..." Orochimaru ei totellut ja jatkoi paidan nostamista. Kabuto huokaili hengästyneesti samalla kun Orochimaru antoi suukon Kabuton kaulalle ja otti hänen paidan pois.

Orochimaru imi Kabuton kaulaan pieniä mustelmia. "Orochimaru..." Kabuto huokaisi Orochimarun korvaan. "Kabutoseni mikä hätänä?" Orochimaru jatkoi suukottelua alemmas. "En pidä tästä..." Kabuto alkoi työntämään Orochimarua irti vartalostaan. "Ei mitään hätää... Ihan rauhassa!" Orochimaru alkoi kuulosti vihaiselta ja Kabuto huomasi sen ja lopetti työntämisen ja antoi hänen jatkaa. "Minä en ole valmis" Orochimaru ei ollut huomaisikaan mitä Kabuto sanoi hänelle. Hän oli jo housujen kohdalla ja alkoi riisumaan niitä.

"Orochimaru kuuletko sinä!?" Kabuto huusi ja alkoi työntämään voimalla häntä pois, mutta Orochimaru oli kuin iilimato. Hän pysyi kiinni ja alkoi väkivalloin riisumaan housuja. Orochimaru oli jo ottanut hänen housunsa pois jalastaan ja käynyt haarojen väliin kimppuun. "LO-LOPETA!" Kabuto huusi. Orochimaru työnsi häne pöytään vasten ja alkoi kaivaa jotakin hänen housuistaan. "LOPETA MINÄ SANOIN!" Kabuto löi kämmenellä Orochimarua poskelle ja hän heräsi huumeesta. Orochimaru nosti katsettaan ylös ja huomasi Kabuton poskella oli pari pisaraa. "En minä...!!!" Orochimaru yritti etsiä hyvää anteeksi pyyntöä, mutta ei löytynyt.

"Sinä sanoit, että rakastat minua!" Kabuton ääni värisi vihaisesti. Orochimaru irrotautui Kabutosta ja Kabuto nosti housut takaisin jalkaan. "Niin minä sanoinkin, mutta minä..." Orochimaru otti Kabuton kädestä kiinni. Kabuto katsoi häntä vihaisesti ja irrotti Orochimarun otteensa. Kabuto otti paitansa ja lähti pois. Orochimaru jäi ypöyksin tyhjään kylmään huoneeseen jossa lepatti kynttilän valo. Orochimaru huomasi vasta nyt mitä oli tapahtunut. Hän nousi lattialta ja palasi hänen kylmään ja kovaan tuoliinsa. "...Minun sydänmeni on kylmä ja kova..." Orochimaru sanoi tyyneesti.

Fan-ficcini löytyy myös:
naruto.fi v2.0
Viimeksi muokannut MUCKCRACKER, Su Syys 04, 2005 18:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

:P Oi kuinka ihana OroKabu paritus..! Luin hetken tuota alkua ja jäin heti, siis heti koukkuun. 8) Hyvin kirjoitettu!;) Vaikka en ole OroKabu fani.
Kuva
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Re: Kiusaus

Viesti Kirjoittaja Albino »

Orochimarusta ja Kabutosta lisää tälläisia ficcejä! ><
Oli hyvä. Taisi olla pari kirjoitus virhettä mutta niitä ei edes huomannut.
Tykkäsin tosi paljon kun Orochimaru sanoi:"Kabutoseni" xD
Tosi hyvä ficci joka tapauksessa! Ei mitään valittamista..
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

*heiluu kuin heinämies* OroKabu OroKabu Orokabu~~~~<3<3<3 Ihunaa ihunaa ^^

Virheitä oli aika reippaasti, esim. hän sanan käyttöä liikaa, ja väärissä tilanteissa. Hän-sanalla kuvataan yleensä viimeksimainittua henkilöä. Aina ei tarvitse viitata henkilöön pelkällä nimellä tai hän-sanalla, esim "mustahiuksinen mies" tai jotain kuitenkin ^^;


Immeiset! OroKabu-fanficcejä ja fanarttia olisi kiva nähdä ;)
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Jeps, kiva oli tätäkin paritusta saada tänne :) , vaikken itse fani olekaan.

Kuten Kuutamosusi sanoi, niin jonkin verran kirjoitusvirheitä löytyi ja tuo hän-sanan käyttö häiritsi. Suosittelisin, että vaikka miettisit kirjoittaessa miten puhuisit nuo lauseet jos kertoisit tarinaa ääneen - ehkä se saisi nuo hän-sanat vähän luonnollisempiin paikkoihin ja tosiaan ne muunkinlaiset viittaukset ihmisiin on käteviä. Joitakin ainakin minulle vähän hassuja sanavalintoja tuolla myös oli, mutta niitä on shonen aita ja varsinkin yaoita suomeksi kirjoittaessa vaikeaa välttää... Olemme niin pahuksen häveliäitä, ettei sukuelimillekään ole luontevia sanoja...

Vaikka tuossa tulikin noin paljon kritiikkiä, niin tämä oli oikein kelpo pikku tarina :) . Jatka ihmeessä kirjoittamista! Täällä ei näytä kovin moni pystyvän ilman kuolettavia hihityskohtauksia mitään vaatteet pois -kamaa kirjoittamaan ja sitä on aina ilo lukea ;) .
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Hmm.. ihan ok^^ vaikka olen jotenkin alkanut.. olemaan pitämättä shounen-aista.. O__O.. olen outo..^^'
Kuva
ItachiTheBanaani
Student
Student
Viestit: 7
Liittynyt: Su Huhti 26, 2009 09:47

Re: Kiusaus

Viesti Kirjoittaja ItachiTheBanaani »

IhanaIhanaIHANA<3
Kertakaikkisen ihastuttava teos! :D
Gin-Shi
Rookie
Rookie
Viestit: 64
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 22:48

Re: Kiusaus

Viesti Kirjoittaja Gin-Shi »

Ihan hieno lyhkäisyydessään, ainut mitä kaipasin oli pituutta, vaikka kaikki tuli selväksikin. Jatkoa odotellessa *wink*
Vastaa Viestiin