Final Fantasy VII: Advent Children

Keskustelut TV-sarjoista ja Elokuvista tulevat tänne.
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Final Fantasy VII: Advent Children

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Tämäkin saatiin sitten vihdosta viimein vuodettua, kaksi päivää ennen virallista julkaisua. Kyseessä on Final Fantasy VII:n jatko-osa joka on tehty elokuvan muotoon, sijoittuen kaksi vuotta pelin tapahtumien jälkeiseen aikaan. Planeetan asukkaita on alkanut vaivaamaan outo tauti, Geostigma. Lisäksi Cloud & co. ovat saaneet uusia vihollisia, joilla ainakin hiusten väri muistuttaa eräästä vanhasta vihulaisesta. Mukana ovat kaikki pelin päähenkilöt, tavalla tai toisella.

Raw löytyy seuraavista linkeistä:

http://bt.popgo.net/down/down.php?hash= ... 22ff8b1420

http://static.thepiratebay.org/download ... PB.torrent
tässä ei tagit suostuneet kuollakseenkaan toimimaan, koittakaa pärjätä...

Kummankin pitäisi toimia, ainakin alempi toimi vielä kahden aikoihin. Todennäköisesti ylempikin on toimiva, mutta itselläni ei ole varmaa tietoa asiasta. #narutossa kumpiakin mainostettiin joten luotetaan siihen.

Sitten itse leffaan. Juonesta on aikas selkeä kuva sinänsä, että varmaan puolet leffasta on jo näytetty trailereissa. Kuitenkin lopun tapahtumat jättävät paljon arvailujen varaan. Alussa sai jopa nauraa, kun itselleni eräs suhtkoht tuttu soittoääni paukahti soimaan. Miinustakin löytyi,
Spoileri, maalaa nähdäksesise kun about puolessa välissä koko muu porukka ei meinannut millään pärjätä Bahamutille :?: ja sitten tulee truu amerikan hiirou Cloud ja paiskoo sen yhdellä iskulla, vaikkakin hiukan muiden avustamana.
Paha lähteä enempää arvostelemaan kun laitan niin suuren painon arvosteluissa loppuratkaisulle, mitä en kielitaidon puuttessa tajunnut läheskään kokonaan. Subattua versiota odotellessa..
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Oon sen verran hullu ukko ja odotellut tätä leffaa ja pari vuotta joten lataan raakaversion mikä ei yleensäkkään ole mun tapaista.
Tralerin (trailereiden) perusteella tämä tuntuu paremmalta kuin "spirit within" joka oli muutes aika sontaa vaikka se olikin visuaalisesti nätti.

Edid: Ja pistetään tähän samaan topikkiin Final Fantasy VII: The last order ja Advent Childrenin OSTi kunhan neki tulee.
Viimeksi muokannut Setzeri, Ma Syys 12, 2005 13:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Oon laskenu minuutteja tän saapumiseen >8D Ja vihdoin se tuli.. Mutta eikös subattu tuu tässä ihan kahen päivän sisään? On tätä sen verran kauan odotettu, että jaksan vielä pari päivää odottaa.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Mahtavaa! olenkin odottanut Advent Childreniä kuin kuuta nousevaa... :lol:
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

ja kertokaa sit heti millo se käännös tulee jos joku sen nyt kääntää ja sen laadusta.. en halua mitään laadutonta kakka käännöksiä siihen...
Kuva
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

O.O oh.....my......god...... Tätä on odoteltu jo pitkään (lue: piiiiiiiiiiiiiitkääääääääääääääääääääään)!!!!!

Odotan silti subattua versiota, ettei ekalla kerralla jäisi puolet juonesta auki. :)
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

siit on jo subattu versio oon just lataamassa sitä...
Kuva
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Maya varmaankin sitten voit jakaa tiedon kanssamme ja kertoa mistä tuo subattu versio löytyy..? Itselläni heräsi pieni epäilys että siitä näin nopeasti olisi subit ulkona, ainakaan mitkään laadukkaat.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Gebric kirjoitti:Maya varmaankin sitten voit jakaa tiedon kanssamme ja kertoa mistä tuo subattu versio löytyy..? Itselläni heräsi pieni epäilys että siitä näin nopeasti olisi subit ulkona, ainakaan mitkään laadukkaat.
Subbien pitäis tulla vasta huomenna aamulla klo 7 tjtn. O_O' Kaverin laskujen ja AC:n kotisivujen vertailun mukaan ^^

Mutta jos näin on, Maya voisi vissiin jakaa tiedon kanssamme? En jaksa enään laskee minuutteja xD
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Kunhan vain jaksaisi itse edes joskus tehdä jotakin...

http://static.thepiratebay.org/download ... PB.torrent

Tuo on sitten erillinen subitiedosto, eli jos noilla subeilla haluat katsoa niin ei muuta kun rawia lataamaan.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Ihan mielenkiinnosta voisin katsoa, vaikka en koskaan ole FF:ää pelannut, mitään niistä, enkä myöskään ole tuota ensimmäistä elokuvaa nähnyt.
Runte kirjoitti: Subbien pitäis tulla vasta huomenna aamulla klo 7 tjtn. O_O' Kaverin laskujen ja AC:n kotisivujen vertailun mukaan ^^
Mihinkähän se oikein perustaa ne laskurinsa, kun subit on jo ulkona? Noh, johonkin kait.
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Minä otin omani täältä http://btjunkie.org/torrent?do=stat&id=100172746
laadusta en takaa mitään kun olen itsekkin vielä lataamassa..
Kuva
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Re: Final Fantasy VII: Advent Children

Viesti Kirjoittaja Deta- »

http://static.thepiratebay.org/download ... PB.torrent
tässä ei tagit suostuneet kuollakseenkaan toimimaan, koittakaa pärjätä...







^
| onko tuossa subit?
Kuva
Avatar
Genji-san
Genin
Genin
Viestit: 172
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 15:08
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Genji-san »

On mukana ainakin .sub tiedosto, mutta en saanut tekstejä toimimaan.
Maya kirjoitti:Minä otin omani täältä http://btjunkie.org/torrent?do=stat&id=100172746
laadusta en takaa mitään kun olen itsekkin vielä lataamassa..
Tiedostonimien perusteella kyseessä on sama versio. Kuvanlaatu on kyllä ihan hyvä, vielä kun tekstit siis saisi toimimaan :/
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Jesh, ilmoittaudun myös odottaneiden listoille.. ^__^

Vielä kun FMA-leffa tulisi niin.. :3

EDIT: Sain oman leffani täältä, subit toimii jne. muutamia väärinenglannistettuja sanoja mut se ei menoa haittaa.. :mrgreen:

Laden!

EDIT II:

Unohdin sanoa että ne on softsubit, ei toiminu mulla Ampilla mutta BSPlayerillä kyl.. ^__^
Viimeksi muokannut LittleSamurai, Pe Loka 07, 2005 12:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Vastaa Viestiin