Miyavi

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Miyavi

Viesti Kirjoittaja Albino »

Kuunteleeko joku? Itse olen kova fani ^^
Koneellani on videoita ja biisejä vaikka muille jakaa.
Suosikki kappaleita ovat: Pop is dead, Jibun Kakumei, Aho matsuri jne
Video suosikkeja taasen: Freedom Fighters,Seikigata Koshinkyoku
Olen ollut fani jo aika kauan ja haluttaisi kovasti katsoa Oresama movie ,mutta kun tietsikkani muisti on niin vähäinen on elokuvien latailu pelkää toiveunta ;_;
Pidän myös todella paljon musiikin ja videoitten lisäksi herran ulkonäöstä ja persoonasta (vaikka kuka nyt ei pitäisi) ;D
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Itse en.. mutta kaverini on "Täysin kusessa" siihen ^^ En kyllä ikinä oo tajunnu, miks.. :P Mikä J-Rokkareissa niin viehättää..? 8D Bishounen appereance? Hair? Voice? Koska yleensä (Kuten mun kamu) Kuuntelee sitä vaan, koska laulaja on "HOT" xD

En tajua naisia.. :/
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
nyanni
Chuunin
Chuunin
Viestit: 228
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 22:28
Paikkakunta: JKL mo

Viesti Kirjoittaja nyanni »

Miyavi, yay \o

Rakastan hään musiikkiaan ja itse miestä tietenkin. Lempparikappleet ovat varmaan Tariraritarara ja Ashita, Genki ni naare. :D Ja tuo Ashita, Genki ni naare on myös lempi PV:ni 8D Tsuh. On seniin kiva miekkonen tuo Miyavi :3
uguu olenko söpö
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

NyAnni kirjoitti:On seniin kiva miekkonen tuo Miyavi :3
Olin varmaan 100% varma, että tämä tyyppi on nainen - cross-dresseri pääsi yllättämään . Noh, ei sitten ole.
- http://miyavinoyume.free.fr/galerie.htm -

Itse en ole varmaan yhtään biisiä koskaan kuullut, joten en osaa pahemmin kommentoida. Varmaan se ihan kivaa on jos siitä tykkää ^^' <- nerokasta, kerrassaan nerokasta tekstiä minulta taas.
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

chauron kirjoitti:Olin varmaan 100% varma, että tämä tyyppi on nainen - cross-dresseri pääsi yllättämään . Noh, ei sitten ole.
Miyavi on kaunis mies 83

Itse pidän Miyavista myös, vaikkakaan ihan kaikki biisit ei iske. Lempibiisi taitaa olla Pop is Dead (jaaa... mikäs se oli... En muista, enkä voi tarkistaakaan, [kun kiintolevy, jolla oli kaikki musiikit on hajoamispisteessä eikä toimi koneessani]). ^^

Muutaman musiikkivideonkin olen nähnyt ja videoita missä seurataan musiikkivideoiden tekemistä, ja sitten olen jonkun kivan pätkän kuullut, missä Miyavi puhelee itsekseen. x3
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

Aina kun kuulen/näen sanan Miyavi repeän. Kuvakin riittää. XD
Joo, en tiedä miksi, johtuisiko siitä että tuo ei ole koskaan paria päivää pitempään saman näköinen? XD

Olen muutaman kappaleen vain herralta kuullut, ja yhdestä olen pitänyt.. kyseessä on Shindemo boogie-woogie jota suosittelen kaikille.. :B
Ja Pop is dead! on hieno biisi ihan vaan nimen takia. Go MYV! x3


..ja voisin kai kertoa vielä että olin kerran yhdessä unessani Miyavi.. siinä olin suuttunut yhdelle kaverilleni, ja kiipesin puuhun tuota karkuun. Tämä sitten maasta huutaa, että "Miayvi! Tuu heti alas sieltä!" Mutta olin ilmeisesti tosi vihainen koska kieltäydyin siitä, tiuskaisemalla jotain tyyliin. "Enkä tuu, kun mä oon sulle vihainen!" sitten heräsin.. Tämä on läheisin muistoni Miyavista, yhden Weiss Kreuz-tarotkorteilla käydyn ennustussession jälkeen.. :P ("Te perustatte bändin, ja se jäsen joka siihe ekana liittyy, on.." *kääntää kortin* kaikki: "Miyavi!" "Eikun toi toinen oli Miyavi." "No niin toi kolmaskin." "No nää melkein kaikki on Miyaveita..")
Enkä kyllä suoraan sanottua tuosta niin paljon pidä että ottaisin kauheasti selvää.. mutta Miyavi pitää kyllä tietää, jos ei muuta. XD
Kuva
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

Miyavi on maailman kaunein mies <3______<3 itselläni on seinät täynnä tyypin kuvia^^<3 tykkään eniten Pop is Dead;ista(se video ja sen teko<333 :''D) ja Ashita, Genki ni Nare ja Night in Girl^^<33 en edes muista kuinka monta videota olen nähny, ja näin tämmösen mukavan videon missä Miumau pussaa toista kitaristia x><33
Miumau on kerrassaan ihana^^<33 tykkään hiuksista ja ulkonäöstä hirrmuissesti xD<33 ja äänestä <3____<3 Pop is Dead;in videon teko videossa tulee todistetuksi lause: ''Leikki ikä on koko ikä'' :''DDDD
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Tänään on Miyavin synttärit :P
24 vuotta täyttää.
Hyvää synttäriä vaan Miya-kun~!
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Olen kaverilta kuullut kyseisestä rokkarista ja olen yrittänyt löytää hänen musiikkiaan netistä, mutta ei oikein ole onnistunut.
Minäkin luulin ennen, että Miyavi on nainen. Outo tyyli hänellä mielestäni, mutta olkoon millane haluaa. :P
Kuva
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

Hei vähän kivaa, sil on mua vaa 6 päivää ennen synttärit.xDD Juu Myw on mahtava.^^ Pop is dead.\,,/
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Joitain kappaleita on herralta kuullut ja olen pitänyt. Pop is dead on paras näistä, ja hyvänä kakkosena tulee Hime. Ja kaiken huipuksi äiti on luvannut ostaa minulle joululahjaksi Miyavin cd:n....
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja meadow »

Miyavi ei ihan oo muhun uponnu... :S Mut kyllä siltä joitain hyviäkin kappaleitakin löytyy :) kuten useat ova sanoneet, niin Pop Is Dead on hyvä :D
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

miuuh kirjoitti:Miyavi on kiva silloin kuin se ei ärjy. Sillä on ihan kiva ääni, oikeasti. Ja kivoja biisejä muutenkin. Mutta en mä sitten tiedä että onko se nyt noin muuten niin ihku. Hassu se kyl on.
Minä taasen tykkään juuri siitä kun se ärjyy xD
Ja kannattaa tosissaan kuunnella Miyavilta useita biisejä ennen kuin
päättää tykkääkö siitä vai ei. Niin monenlaista häneltä nääs löytyy..
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Nabi

Viesti Kirjoittaja Nabi »

on tullut kuunneltua häntä. rakastan hänen ääntä ja taitaapi jibun kakumei ja pop is dead olla lemppareitani.. heh.. jibun kakumei on soinnut minun päässäni tämän viikon ajan ja tänään oli koe.. heh heh.. saas nähdä miten koessa kävi kun päässä soi jibun kakumei. :lol:
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Nabi kirjoitti:on tullut kuunneltua häntä. rakastan hänen ääntä ja taitaapi jibun kakumei ja pop is dead olla lemppareitani.. heh.. jibun kakumei on soinnut minun päässäni tämän viikon ajan ja tänään oli koe.. heh heh.. saas nähdä miten koessa kävi kun päässä soi jibun kakumei. :lol:
Minulle on myös koitunut haittaa tuosta kyseisestä biisistä O_0
Kerran ajoin pyörällä ja kuuntelin nappiksilla Miyavia. Sitten yksi auto meinasi ajaa päälleni kun en kuullut sen ääniä Jidun Kakumein jumputuksen läpi =_=;; Siitä lähtien olen kuunnellut liikenteessä musiikkia hyvin matalalla volyymillä......
Miyavilta pukkaa nyt paljon uusia singlejä ja viimeisin hää hommeli oli ihan muahtava 030 Etenkin Are you ready to rock:in PV oli mitä upein. Se teki minuun suuren vaikutuksen koska ainut soitin oli kitara ja silti meno oli niin kova....
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Vastaa Viestiin