Musiikki ja piirtäminen

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Minua yleensä vain häiritsee suuresti, jos jostain kuuluu musiikkia kun piirrän. Television älömölö taasen on sen verran erilaista ettei se haittaa. En muutenkaan kuuntele mitään, en ole koskaan osannut arvostaa sellaista. Musiikki tuntuu vain tyhjentävän pääni ajatuksista ja se on se vihoviimeinen asia jota kaipaan piirtäessäni.
Kuva
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Minulle se on ihan sama soiko vai eikö se musiikki, mutta pidän piirtämisestä enemmän, kun saa kuunnella musiikkia taustalla.
Kuva
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Ohan se musa aika pakollinen en mä ainakaan voi piirtää ilman musaa muuten tulee sellasta kökköö itseasiassa biisien sanoista voi keksiä jotain hienoa...
Avatar
the-end
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ti Elo 02, 2005 17:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja the-end »

vaikuttaa mulla ainakin
Kuva
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

On musalla vaikutusta: kun kuuntelen jotain surullista, saan mahtavia inspiraatioita. Kun kuuntelen jotain iloista, en saa mitään inspiksiä. Paitsi kerran kuuntelin sitä biisiä jossa se naine kimittään et "say my name say my name/when no one is around U/say baby I love U", sain hiukan mielenkiintoisen idean... Edittaan varmaan tänne myöhemmin.
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Gilleri
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: Su Helmi 20, 2005 21:09

Viesti Kirjoittaja Gilleri »

Mä en pysty piirtään ellei kuulu muzakia:lol::lol::lol::lol:
Kuva
Avatar
Gomi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 209
Liittynyt: To Joulu 16, 2004 16:00
Paikkakunta: Finrando - Tusby

Viesti Kirjoittaja Gomi »

Ei onnistu piirtäminen [ja tähän nyt ei lasketa mukaan mtn 10 min töhryjä] ilman musiikkia. Siis hyvää sellaista. Tosin musiikki ei vaikuta mitenkään kuvan aiheeseen. Keskityn vain paremmin kun kuuntelen musaa, muulloinkin kuin piirtäessä [esim. läksyjä en jaksa tehdä ilman musiikkia].
Soitan khyl musiikkia varmaan 24/7, se vaan kuuluu jokapäiväiseen elämään 8>
Duhh.
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Joka kerta kun piirrän, taustalla pitää soida joku musiikki :3
En osaa keskittyä piirtämiseen ilman musiikkia. Eniten pidän rauhallisesta musiikista piirtämiseni aikana.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Musiikki ei vaikuta siihen mitä piirrän ja se mitä piirrän ei vaikuta siihen mitä kuuntelen mutta en pysty piirtämään ilman musiikkia, tarvitsen ikään kuin toisen puuhan siihen piirtämisen/kuuntelun ohelle.
Thomas

Viesti Kirjoittaja Thomas »

Välillä musiikki vaikuttaa piirrustuksiini, välillä taas ei.
Suurin vaikutus tulee kuunneltaessa black/doom metallia, ne vievät minut tuolle manala-linjalle ja silloin piirrustukset ovat sen mukaisia. Vaikutus tosin jää yleisen tunnelman tasolle, ei sen tarkemmin.
Jos vain mahdollista niin kuuntelen musiikkia silloin kun piirrän, keskittymisen takia tosin saatan valmista piirrustusta katsellessa huomata musiikin jo loppuneen.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Jos piirrän jotakin musiikin soidessa taustamusiikkina, niin saatan piirtää joskus aivan eriskummallisia olioita kuten esim. japanilaisen koulutytön tyyliin piirretty tytön pää ( sillä vartalon piirtämisessä olen surkea ;___; ) . Mutta musiikki ei millään lailla vaikuta piirroksiini.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Musiikki ja piirtäminen

Viesti Kirjoittaja Francis »

NaRuToSoRa kirjoitti:kun piirrätte, ja jos teillä soi samaan aikaan jokin musiikki "taustalla", niin vaikuttaako se piirrustukseenne?
Vaikuttaa aika paljonkin. Minulla n. 65% inspiraatoista on musiikin tuomia. Kuuntelen aina musiikkia ja jos joku tietty kappale on tuonut jotain mieleen niin kuuntelen sitä piirtäessäni etten menetä kosketusta työhön.
Monet sarjakuvani kohtaukset ovat syntyneet anime- ja elokuvamusiikin pohjalta. Myös Nightwishiltä on tainut lohjeta jotain..
Kuva
mikami
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: To Loka 06, 2005 18:05

Viesti Kirjoittaja mikami »

Mulla oikeastaan vaikuttaa :?
Vastaa Viestiin