Naruto 154

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
mikami
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: To Loka 06, 2005 18:05

Viesti Kirjoittaja mikami »

Hyvä jakso ( niinkuin on kaikki Naruto jaksot ) oli pidin uudesta alotuksesta mutta ei se loppu niin kauhean mahtava ollut.
Avatar
Tome
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 18:18
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tome »

Huono, olihan siinä actionia ja muuta mutta ei iskenyt.

Opening musiikki oli ihan hyvä, mutta video huono esim. siinä missä on Shika ja Chouji niin siinä Shika näyttää ihan homppelilta :D
Tacksit avasta ja singusta chauronille

Kuva
swing
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 321
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 16:25

Viesti Kirjoittaja swing »

erittäin boring jakso :( katselin läpi n. 5 minuutissa kelaten koko ajan... :? uusi opening oli myös erittäin tylsä. musiikille antaisin arvosanaks 5- ja videolle 6. olis ollu ihan sama oisko taustalla soinu musiikki vai ei, koska se oli niin tasapaksun tylsä... :( ending jo oli vhän parempi, vaikken siitäkän ollenkaan tykänny.
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

En tiedä miksi mutta minä tykästyin tuohon alkutunnariin niin lauluun kuin kuviinkin ^^;
Ja lopputunnaristakin pidin..

Katsoin tosin vasta nuo tunnarit kun pitää vielä ennen tuota katsoa
jaksot 150-153 mutta editoin sitten tätä viestiä kun olen katsonut :)
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

Joopa joo. Eipä sitten tässäkään jaksossa tapahtunut yhtään mitään mainitsemisen arvoista. Ja yllätys, yllätys Raiga ei kuollutkaan niin kuin kaikki varmaan koko ajan luulivat. Plaah, nyt jotain sutinaa ja äkkiä!

Uusi alkutunnari on ihan ok, mutta ei mitenkään erikoinen. Yleensä jää nuo alkutunnarit heti ekalla kuuntelukerralla soimaan päähän, mutta tästä ei ole mitään mielikuvaa. Lopputunnari oli aivan hirveää tuubaa, en aio todellakaan enää kertaakaan tuota kuunnella. Tusina lässynlässynlälly-biisi. Ei uppoa minuun tuollainen, ei sitten ollenkaan.

Onko muuten kellään sattumoisin tietoa toiseksi edellisen lopputunnarin (siis sen joka oli viimeisen kerrran jaksossa 153) esittäjästä ja biisin nimestä? Enpä ole mistään tuota tietoa löytänyt eli tuskin nytkään tärppää. Pitää nyt kuitenkin vielä kysäistä.
Avatar
Tome
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 18:18
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tome »

Tommo kirjoitti: Onko muuten kellään sattumoisin tietoa toiseksi edellisen lopputunnarin (siis sen joka oli viimeisen kerrran jaksossa 153) esittäjästä ja biisin nimestä? Enpä ole mistään tuota tietoa löytänyt eli tuskin nytkään tärppää. Pitää nyt kuitenkin vielä kysäistä.

Laulun nimi on Speed ja esittäjä on Analog Fish
Tacksit avasta ja singusta chauronille

Kuva
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

jaaha että tämmönen jakso sitte oli
sanotaan näin että juoni oli syvältä mutta ihan hyvin töherretty
onko muuten tietoo onko näitä fillereitä vielä lisää tulossa :?
Kuva
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

Tome kirjoitti:Laulun nimi on Speed ja esittäjä on Analog Fish
Kiitän ja kumarran!
Avatar
Suikka
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: La Syys 18, 2004 19:18

Viesti Kirjoittaja Suikka »

Hijiri kirjoitti:En tiedä miksi mutta minä tykästyin tuohon alkutunnariin niin lauluun kuin kuviinkin ^^;
Luulin jo olevani ainoa joka tykkäsi siitä. :D

Minusta se oli vielä yksi PARHAISTA alkutunnareista. Ja katoin sen monta kertaa. Taidan vain olla erilainen nuori. < w <


.. plus taidan olla ainoa joka tykkää tosissaan näistä fillereistä. *on vielä erilaisempi nuori*
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Yök, en tykännyt yhtään ainakaan alkutunnarista, lopputunnarista on vaikea sanoa mitään. Suurin huomio kuitenkin keskittyi itse jaksoon, mutta vain vaivoin. Minä olen nauttinut jokaisesta tähän mennessä tulleesta fillerisikermästä, mutta tämä... Silmäluomet alkoivat puolivälissä lupsua ja pää alkoi nuokkua. Minä en ikinä torkahtele katsoessani animea, olin sitten kuinka väsynyt tahansa.

Ja hieman häiritsee se, että Leestä on tehty vieläkin eksentrisempi, mitä en aiemmin edes uskonut mahdolliseksi. Tyrkkäistä nyt kaikki mahdolliset outoudet yhdelle hahmolle, vielä hyvälle sellaiselle. Mitä Lee tekee seuraavaksi, alkaa harrastamaan sauvakävelyä?
Kuva
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

Dragonmaster kirjoitti:Yök, en tykännyt yhtään ainakaan alkutunnarista, lopputunnarista on vaikea sanoa mitään. Suurin huomio kuitenkin keskittyi itse jaksoon, mutta vain vaivoin. Minä olen nauttinut jokaisesta tähän mennessä tulleesta fillerisikermästä, mutta tämä... Silmäluomet alkoivat puolivälissä lupsua ja pää alkoi nuokkua. Minä en ikinä torkahtele katsoessani animea, olin sitten kuinka väsynyt tahansa.

Ja hieman häiritsee se, että Leestä on tehty vieläkin eksentrisempi, mitä en aiemmin edes uskonut mahdolliseksi. Tyrkkäistä nyt kaikki mahdolliset outoudet yhdelle hahmolle, vielä hyvälle sellaiselle. Mitä Lee tekee seuraavaksi, alkaa harrastamaan sauvakävelyä?
ottaen huomioon että lee tekee kaiken painojen kanssa niin seuraavaksi se alkaa harrastaa rautakankikävelyä :wink:
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Koko jakso oli huono!
Opening video oli huono ja ending oli myös surkea.

Äkkiä Kakashi Gaidenia peliin.
Kuva
Avatar
Lusikka-sama
Genin
Genin
Viestit: 159
Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 21:43
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Lusikka-sama »

Ei taida olla monta minun lisäkseni joka ihastui lopputunnarin musaan *sweatdrop* jooh... Mut tietääkö kukaan saako siitä kokoversiota vielä mistään? Odotan ihan onnessani et pääsen tekeen siitä karaoken ja laulamaan 8]

jakso(ja koko filleri) oli ihan P:stä. Tottakai hahmoja, joita ei muuten paljon tavallisessa tarinassa näkisi, on kiva katsella. Eritoten Nejiä 8D Joo älkää välittäkö omista jutuistani ^-^;; Mut joo.. intron viedo oli ihan siedettävä mut se vanhojen jaksojen pätkien käyttäminen näytti aika halvalta tempulta.... Mut muuten ihan ok
Kulki ennen nimellä Bunny

~Y.S.A.K.~
Vastaa Viestiin