Neon Genesis Evangelion

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
Vegeta
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: Ti Elo 09, 2005 23:25
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Vegeta »

Katsoin siitä pari jaksoa eikä oikeen napannu ni se sit jäi, kaverit sano et lopus rupes vast tapahtuu :/
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Pöh pöh. Ihan jees, vain ja ainoastaan yksi jakso josta pidin - 24, taivaan porteilla - ja ainoat hahmot joista pidin oli Kaworu ja Shinji. Asukasta en pidä laisinkaan - inhoan sitä - ja Rei oli niin hämärä et itketti katellessa..

Mä katoin joka jakson ensimmäisestä viimeiseen enkä tajunnut yhdestäkään juuri yhtään mitään. :lol: Loppujaksot olivat aivan hämäriä, mie en tajunnu et kuka ampu ja kenet ja kuka selvis ja kuka ei.

Ei, ei ja ei. Ei mun sarja. Liian syvällinen sarja mun hitaille aivoilleni. :lol:
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Oh. x_x Sain katsottua jaksot 15-20 pari viikkoa sitten. Nyt katsoin ne uudestaan. En pystynyt ensimmäisellä katsomiskerralla sulattamaan kunnolla niitä Eva bersekkinä kohtauskia *_* Nyt kun kaverin kansssa siis uudestaan katsoin niin.. .hrr. Kylmät väreethän siinä tuli. Odotan todellakin, että saavat loput dvd:t ulos, että näen lisää. Nyt olen sitten koukussa.

Se musiikki on ihana... Se, mikä soi kun Eva tuli sieltä enkelistä ulos ja kun se
Spoileri, maalaa nähdäksesisöi sen enkelin
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
Gogoletsgoyamadakun
Chuunin
Chuunin
Viestit: 229
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 22:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Gogoletsgoyamadakun »

Alkaa tänään taas subtv:ltä
~People can't defeat Loudness~
**kuva poistettu**

öääh.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Pöh.. Luulin, et oisin käynny jo tarinoimas tääl..

Sarja oli hyvä hieman yli puoleen väliin asti.. Sen jälkee alkaa mennä aika sekavax/ihme syvällisex säädöx..
Sarjan mennessä eteenpäin hahmot kävi vaan vituttamaan.. Varsinkin Asuka... Rei sentään rokkasi :roll:
Leffa pelastaa aika paljon.. Sanoinsin, että 8 miinuksen arvoinen sarja.. En lataisi, mut kyllä sen telkusta kattoo..
Avatar
Kinuski
Genin
Genin
Viestit: 194
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 16:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kinuski »

Pidin sarjasta. Katsoin joskus sillon kun se nyt ensimmäisen kerran subilta tuli. Ja nyt olisin halunnut saada koko sarjan nauhalle kun se kerran uusitaan, mutta isoveli sekoili nauhotusten kanssa joten en saanut ensimmäistä jaksoa nauhalle.
Sarjasta pidän sen syvällisestä puolesta, mutta loppu menee turhan hämäräksi. Sarja kokonaisuutena on hyvä. Ja Shinji on kaikessa itsesäälissä rypevänä idioottina upea ja monisävyinen hahmo. Sarjan paras hahmo ylivoimasesti. Hieman ristiriitaista. Shinjin ääninäyttelijällä on kyllä ollut vaikea homma tuon roolinsa kanssa, mutta suoriutuu siitä järkyttävän hyvin.
Sarja pitäisi katsoa uudestaan. Ja katsoin elokuvankin tässä vähän aikaa sitten. Se oli aivan ihana. Rakastin sitä elokuvan ankeaa fiilistä.
On my way~
Kuva
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Neon Genesis Evangelion

Viesti Kirjoittaja Lucy »

NGE on mielestäni yksi yli-arvostetuimmista sarjoista ja ärsyttää niin vietävästi se jatkuva tekohengitys/rahastaminen jota nimikkeellä harrastetaan. Toinen samanlainen on FMA..

Myönnän että kun joskus animeharrastukseni alkuaikoina tapitin ekat pari jaksoa olin ihan myyty kun en ollut aiemmin katsonu mitään syvällistä. En kyllä jostain kumman syystä ole saanut sarjaa ikinä katsottua loppuun. Meni aivan liian häröksi ja kun kokeilin jotain leffaa ni teki vaan mieli nauraa.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Vastaa Viestiin