Minkälaisia vaikutteita sarjasta on jäänyt???

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
uzumaki^^

Minkälaisia vaikutteita sarjasta on jäänyt???

Viesti Kirjoittaja uzumaki^^ »

kirjoita tänne sarjasta jääneet fiilikset! Omasta mielestäni sarja on joskus todella surullinen mutta myös hauska,
esi merkkinä se kun gaara muisteli lapsuuttaan :cry: :cry: :cry:
Siitä tuli tippa linssiin... onko kukaan samaa mieltä? :shock:
swing
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 321
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 16:25

Viesti Kirjoittaja swing »

eipä oikeestaan mitään vaikutteita. kyllä minäkin monissa kohdin itkin/itken, mutta ei ne mitään vaikutteita kyllä ole.

eikun, sillo kun näin narutoa ensimmäisiä kertoja ja jäi koukkuun, niin innostuin muistakin mangoista/animeista/japanista ennemmän. paljon enemmän siis. ^^ no joo, ei sitäkään oikeen voi vaikutteiksi sanoa. äh, ei tästä vastaamisesta oiken tule mitään :D vastaus siis lyhyesti: ei ole tullut ainakaan narustosta mitään vaikutteita.
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Hmm... miettii ankarasti.. noup, ei ole tainnut tulla...
hmm.. vaikutteita. Ei tämä taida olla mikään vaikute mutta hassu tapa jonka kehitin "vahingossa", kiitos Kakashin.
Aina kun ärsyttää tai jotain muuta vastaavaa niin teen Raikirin/Chidorin käsisinetit ja läppäsen yleensä omaa jalkaa. Ai että olenko outo...? tiedä tuota... 8) Mut on tuo Naruto kyl aika opettavainen ja ihana siinä mielessä että siinä on paljon asioita joihin minä voin ainakin samaistua...
Kuva
Avatar
Tome
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 18:18
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tome »

No jaa ei ole ihmeempiä jääny.
Tacksit avasta ja singusta chauronille

Kuva
Incognito
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 14:21

Viesti Kirjoittaja Incognito »

Sarja tuntu alkupäästä aivan loistavalta,mutta fillerit vähän laskenu kiinnostusta,kyllä niitä siltiki kattoo.Alkaa vaan muistuttaan vähän Dragonball z:taa siinä mielessä että jaksoja tulee ja tulee kokoajan lisää ja välillä poljetaan paikalla ja jauhetaan samaa.Mutta kyllä tähän mennessä on ollu kattomisen arvosta.
Avatar
Mechi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 324
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Mechi »

Eipä ihmeempiä vaikutuksia jääny. Ja jos onki nii se on kyl toi rock leen asenne :wink:.
Avatar
zobis
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 21:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja zobis »

Kyllähän noista sellasia tietynlaisia vaikutteita saa, esimerksiksi kun miettii Narutoa ja Naruton sisukkuuta se antaa itselleenkin voimaa yrittää ja jaksaa.
Avatar
DeathWolf
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 118
Liittynyt: La Marras 19, 2005 13:04
Paikkakunta: Ex Lieksa, Nyk Kitee.

Viesti Kirjoittaja DeathWolf »

Vaikutteita...ei mutta päähän pistoja sitäkin enemmän, kokeilin puuta pitkin kävelyä, ja onnistuihan se, tosin ei kyllä montaa askelta mutta edistystä kumminkin
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Aina kun katon Hinata vs. Neji ottelun minulle tulee hirveä tarve alkaa treenata ja yrittää pärjätä. Yleensä tuo tarve ehtii kuitenkin laskea seuraavissa treeneissä... mutta kyllä sitä vähän aikaa jaksaa yrittää. Hinata on muutenkin idolini. Oon itekki surkimus, mutta yritän Hinatan tavoin parantaa itteeni ja oon osittain onnistunutkin :D
Kuva
Avatar
Äänenvaimennettu Riipperi
Genin
Genin
Viestit: 108
Liittynyt: To Loka 20, 2005 12:50
Paikkakunta: Ivalo

Viesti Kirjoittaja Äänenvaimennettu Riipperi »

Joo on se jotain vaikutteita jättänyt. Naruto oli melkoinen influenssa minulle noin hahmonakin. Sasukea en ymmärtänyt enkä oikeastaan haluakkaan. No joo, eipä muuta.
I scream why, can't hear my
own voice, you've driven me
to this. In darkness I fly ,
with crippled wings, with
blind eyes, can't see
through your lies.
Hanging on the edge of sanity only a step away from death and your embrace.
Tan1

Viesti Kirjoittaja Tan1 »

No aluks oli tosi hyvä fiilis ja jakso kattoo, mut nyt ku näit fillereit on alkanu tulla nii tuntuu et on jääny vaa kakka kätee :/
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

No onha täs harjotellu hand sealeja mut en oo hirveesti muute vaikutteita narutosta saanu! Paitsi joskus on ollu iha innoissaa ku joku jännittävä juttu on tapahtunu jossai jaksossa :D


Kuva
Avatar
UnHoly
Genin
Genin
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 22:04
Paikkakunta: Uusikaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja UnHoly »

Tunne on sekava, aluksi on innoissaan esim. Naruto vs. Neji matsista ja lopuksi tekee mieli tirauttaa kyynel jos toinenkin.

Mutta yleensä on jäänyt mieltä kohottava fiilis jopa fillereistä :)
Kuva
Kiitän Tonzaa sigistä ^^
iru

Viesti Kirjoittaja iru »

Kyllähän Naruto ihan asiallinen sarja (minulle se nro. 1) on. Myönnän toki, että taso on hieman laskenut, mutta kyllä koko sarjan varmasti katson kerta näin pitkälle olen katsonutkin. Onhan tuosta jäänyt käteen vaikka mitä esim. muistaa "ne parhaat taistelu" (ei varmaan kannata luetteloida kun jokaisella on omansa), tullut osallistuttua allianceen yms.
Vastaa Viestiin